حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسبت پیش خرید گلکسی نوت ۲۰ به مدل اولترا برای ۱ به ۱۰ است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

همزمان با معرفی خانواده گلکسی نوت ۲۰ مشخصا انتقادات زیادی به مدل پایه شد. مدل اولترا شاید یک ایراد بزرگ داشته باشد آن قیمتش است اما گلکسی نوت ۲۰ با قیمت پایین تر اما ایرادات زیادی دارد که باز هم قیمت به عنوان یک ایراد در آن ظاهر می شود. این موضوع در واقعیت هم خود را نشان داده است. جالب است بدانید که در چین نسبت پیش خرید گلکسی نوت ۲۰ به مدل اولترا برای ۱ به ۱۰ است. این یعنی استقبال از گلکسی Note 20 نسبت به Note 20 Ultra واقعا پایین است.

پیش خرید گلکسی نوت ۲۰

این مطلب را که می خواستم بنویسم ناخودآگاه به یاد زمانی افتادم که مثلا سامسونگ دستگاه هایی مثل گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸ را در ایران رسما پیش فروش می کرد و واقعا اوضاع به شکلی بود که با حقوق ۱ یا ۲ ماه می توانستید یک پرچمدار را در روز اول عرضه بخرید!

به هر صورت! همانطور که در توییت زیر می بینید، میزان استقبال از گلکسی نوت ۲۰ حدود یک دهم استقبال از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. در حالی که حتی عدد کمی بیش از ۲۰۰۰ نفر گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم سفارش خاصی به نظر نمی رسد اما عدد کمی بیش از ۲۰۰ عددی از گلکسی نوت ۲۰ حقیقتا اصلا چشم گیر نیست، به خصوص در مقابل دستگاه اولترا.

نسبت پیش خرید گلکسی نوت ۲۰ به مدل اولترا

نسبت پیش خرید گلکسی نوت ۲۰ به مدل اولترا

هر چند در این توییت زمانی که او می گوید دستگاهی با مشخصات گلکسی نوت ۲۰ در چین حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار است یا دانش خود را زیر سوال می برد یا موضوع را اگزجره می کند اما استقبال کمتر از گلکسی نوت ۲۰ مورد انتظار همه ما بود، به خصوص با بدنه پلاستیکی، نمایشگر ۶۰ هرتز و دوربین های رده پایین تر نسبت به مدل اولترا.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وقت آن نیست که سامسونگ در رده بندی محصولات پرچمدار خود بهتر عمل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

معلومه کسی هم اگه بخواد بخره الترا رو میخره، مدل معمولی یه افتضاح تمام عیاره با قیمت هزار دلار…

online_wireless

به نظر منم نوت معمولي يه افتضاحه تاريخي براي سري نوت هست تا حالا يه همچين كاري سابقه نداشته نوت پلاستيكي با مشخصات پايين و قيمت ١٠٠٠ دلاري. يعني هركسي نوت معمولي بخره بنظرم بايد خودشو به دكتر نشون بده.

Milad7

واقعا نوت 20 معمولی اصلا ارزش خرید نداره…

Mahdi

به نظرمم اون یک هایی که خریدن از گاو هم خر تر بودن

V800B

باید این گوشی ها هم وارد نشن چون ارز خارج میشه
تا مشت محکمی تو دهن استکبار جهانی بزنیم

pooria

روانی روان نما درجه یک

MohammadFarhaadi

خوب اون قسمتش که میگه گوشیهایی با مشخصات نوت ۲۰ دویست تا سیصد دلارن اگر بگیم بزگنمایی کرده به نظرم باز اشتباست.قیمت جهانیشون چهارصد تا پونصد دلاره ولی تو چین پایینتره بخاطر همین به این نکته اشاره کرده که کسی که بخاد گوشی با مشخصات یکسان بخره خوب بهتره که قیمت خیلی کمتر بده.نهایت دیگه یکی دو مورد رو فدا کنه که اونم قول میدم همچین نیست و شرکتهایی که بخاطر قیمت امکانات و کیفیت رو فدا میکنن اولیش خود سامسونگه.

Milad7

نوت 20 اولترا فورجی الان داخل کشور با کد رجیستری 33 تومن موجود هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)