حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Q92 را در واقعیت ببینید: تغییر جذاب در طراحی LG

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

شاید ال جی این روزها سهم بزرگی از بازار را در دست نداشته باشد اما برندهای قدیمی و با اصالت همیشه زبان طراحی جدیدی را ارایه می کنند تا یکتا و قابل شناسایی باشند. ما مدتی است که درباره ال جی Q92 اخبار می شنویم. شما می توانید در این مطلب ال جی Q92 را در واقعیت ببینید، چیزی که من به آن تغییر جذاب در طراحی LG می گویم.

ال جی Q92

ال جی Q92

ال جی Q92

کارخانه شایعه (!) از ماه گذشته اطلاعات مربوط به تلفن LG Q92 5G را ارایه می کرد. اولین بار در گوگل پلی کنسول مشاهده شد و پس از آن در بنچمارک Geekbench نیز ظاهر شد. اوایل این هفته، یک گزارش تمام مشخصات دستگاه را فاش کرده بود. اکنون، یک نشریه کره جنوبی چند عکس در واقعیت از تلفن LG Q92 5G را به اشتراک گذاشته است.

ال جی Q92 5G را می توانید در نسخه سرامیکی سفید در عکس ها مشاهده کنید. این گوشی دارای صفحه نمایش سوراخ پانچ است و در قاب پشتی خمیده آن چهار دوربین و یک فلاش LED وجود دارد. طراحی خاص دوربین چهارگانه و البته سوراخ نمایشگر به این دستگاه کمک می کند تا روجی تازه در طراحی ال جی بدمد.

در لبه پایین گوشی از جک صوتی 3.5 میلی متری، درگاه USB-C و مشبک خروجی بلندگو استفاده شده است.

ال جی Q92 5G یک گوشی دارای گواهی MIL-STD-810G است که ابعاد ۱۶۶.۵۴ در ۷۷.۳ در ۸.۴۹ میلی متر و وزن ۱۹۳ گرم را دارد. به غیر از رنگ سفید سرامیکی، ال جی Q92 5G در رنگ هایی مانند Mirror Titanium و Mirror Red عرضه خواهد شد. البته اینکه جنس بدنه سرامیکی باشد کمی دور از ذهن است چون احتمالا این دستگاه پایین رده تر از LG Velvet خواهد بود.

ال جی Q92 5G دارای نمایشگری با پشتیبانی از وضوح Full HD + با اندازه 6.7 اینچ است. این دستگاه دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و در قسمت عقب آن مجموعه ای از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه 5 مگاپیکسلی عمق سنج + 2 مگاپیکسلی ماکرو تنظیم شده است.

تراشه اسنپدراگون 765G در ال جی Q92 5G با ۶ گیگابایت رم ارایه می شود. این دستگاه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۱۰ است. این گوشی مجهز به باتری 4000 میلی آمپری است که از قابلیت شارژ سریع بهره می برد. ال جی Q92 5G ویژگی های دیگری مانند اسکنراثر انگشت جانبی ، بلندگوهای استریو و NFC را دارد. در مورد قیمت ال جی Q92 5G هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ طراجی ال جی Q92 که از شبکه 5G هم پشتیبانی می کند را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم الجی

Str

۴۰۰۰ برای ابعادی که داره کم نیست 🤨

Auroro

ببینیم چ میکنه!

Mohammadreza

طراحی خوبی داره👌

Taktaz

سلام دوستان
یه گوشی LG Q60 با گارانتی سریر سرویس دارم اگه کسی خواست فروشنده ام

AŁɪ

پشتش که اصلا جذاب نیست حالا تو یه کادر مشخص می‌بود یه چیزی .
جلوش هم که دیگه طراحی تکراری بهش عادت کردیم .

Mahdi

ولوت بهتر بود

AŁɪ

توی طراحی رو دست ولوت نیست 😅 البته رنگاش خیلی جذابش کرده .

Taha

طراحی ولوت یا iqoo 5 pro بی ام دبلیو ؟

AŁɪ

Iqoo 5 pro bmw 😍

online_wireless

طراحيش واقعا خوب شده

عاشقتم ال جی Q92

lovenokia

احساس میکنم ال جی دوباره به اوج بر می گردد ….

Milad7

البیته آنچنان هم تغییر جذابی نیستا!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)