حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Q92 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۴۲۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | ال‌جی

برنامه ال جی برای میان رده های 5G به خوبی ثبت شده است و پس از مدت ها شایعه، اکنون ما LG Q92 5G را داریم. نسخه ای مقرون به صرفه تر از LG Velvet 5G که قرار است طراحی یکتا و مشخصات مناسب را در رده قیمتی شیرین ارایه کند. به صورت خلاصه باید بگویم که ال جی Q92 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۴۲۰ دلار رسما معرفی شده است.

ال جی Q92 5G

همانند ال جی Velvet این میان رده 5G ال جی از اسنپدراگون ۷۶۵ جی و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می برد. همچنین ال جی Q92 5G با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 و MIL-STD-810G ارایه می شود. این موضوع مهمی است چون اکثر دستگاه های این رده قیمتی چنین ویژگی ندارند.

ال جی Q92 5G

ال جی Q92 5G

مشخصات دوربین نیز شبیه به دیگر میان رده ال جی است. در پشت شاهد دوربین چهارگانه ای هستیم که با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی رهبری می شود. در کنار آن دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی حاضر است. در نهایت شاهد ۲ دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستیم که اولی عمق سنج و دومی ماکرو است.

طراحی قاب دوربین پشتی را دوست دارد چون اصالت دارد و طراحی یکتای مخصوص این دستگاه است. همانطور که می دانید این فاکتور در ذهن من تاثیر بزرگی دارد.

صفحه نمایش ال جی Q92 در اندازه 6.67 اینچ در نظر گرفته شده است، اما برخلاف ال جی Velvet، ما این بار با یک پنل LCD سر و کار داریم. این وضوح در FHD + انتخاب شده و دوربین سلفی درون سوراخ آن رزلوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ وات ارایه می شود. رابط کاربری ال جی UX 9.0 (البته قرار بود نامش Velvet باشد اما گویا نیست!) همراه با اندروید ۱۰ ارایه می شود.

ال جی Q92 5G در یک نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و خرده فروشی های 499،000 KRW برابر ۴۲۰ دلار را به شما ارائه می دهد. فروش رسمی در کره جنوبی از پس فردا آغاز می شود. فعلاً هیچ سخنی درباره دسترسی بین المللی وجود ندارد.

نظر شما درباره ال جی Q92 5G چیست؟ با توجه به اینکه قیمت کره جنوبی آن ۴۲۰ دلار است و برای مدل 5G، انتظار داریم مانند ال جی ولوت 4G شاهد یک نسخه ارزان تر برای حضور قوی تر این برند خوشنام کره ای در دیگر بازارها باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

۴۲۰دلار ؟
من دیگه حرفی ندارم 😐🙄

Mb.Pcr

چقدر چرت بزارید براتون توضیح بدم :
.۱( این دستگاه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ وات ارایه می شود. )
مگه سامسونگی که شارژر ۱۵ واتی میذاری
۲(صفحه نمایش ال جی Q92 در اندازه 6.67 اینچ در نظر گرفته شده است، اما برخلاف ال جی Velvet، ما این بار با یک پنل LCD سر و کار داریم. این وضوح در FHD + انتخاب شده و دوربین سلفی درون سوراخ آن رزلوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد.)
وانپلاس نورد و می ۱۰ لایت ۵ جی که انتخاب های بهتری اند

اما سی.نا عطا.یی جان
این تکه متن رو درست کن بی زحمت
(طراحی قاب دوربین پشتی را دوست دارد چون اصالت دارد و طراحی یکتای مخصوص این دستگاه است. همانطور که می دانید این فاکتور در ذهن من تاثیر بزرگی دارد.)
معنی نمیده

Mahdi

خیلی عالیه دلار اگه ارزون بود حتما می خریدم هم طراحی منحصر به فردی داره و هم چیپ خوب و هم گواهی ضدآبی و استاندارد نظامی

afsoon

رقبای چینی با این قیمت پرچمدار بهت میدن .ارزش خریدش بشدت پایین هست حدالقل با این قیمت باید نمایشگر اولد می‌داشت

Alireza1995

این گوشی واقعا عالیه و میشه گفت که اگ بیاد خارج از کره جنوبی
حتما فروش خوبی خواهد داشت

تنها ضعف اون استفاده از LCD
است
در صورتی که میانرده های مختلف دیگ از دیگر شرکتا
بهتر عمل کردن به نظر من

MohammadFarhaadi

به نظرم الجی درسته قیمتش کماکان بالاتر از بقیست ولی حداقل نسبت به خودش قیمت رو خیلی پایین آورده.این نکته هم گفتنش لازمه که گوشیای الجی تو رده های بالا و پرچمدارا(شامل میانرده های قوی مثل همین گوشی و ولوت)واقعا کم نظیر یا بینظیرن تو سرعت عملکرد.یه سر به یوتیوب بزنید ببینید لامصب تو تمام تستا بدون استثنا همه رو لوله میکنه.هر چند من هنوز فکر میکنم شیائومی بهترش کار میکنه در حال حاضر.یه نکته دیگه اینه که الجی و سونی شاید تو dxo امتیاز بالا نگیرن ولی تو تنظیمات دستی واقعا رقیب ندارم ولی فکر کنم تصمیم اشتباهیه چون اکثر کاربرا با تنظیم اتومات عکس میگیرن و نمودار فروش نشون میده تصمیم کدوم برندا صحیحتره.هر چند فقط دوربین ملاک نیست ولی عنصر مهمیه.

Mahdi

من که قیمت اینو منطقی میدونم وانپلاس نورد چی داشت آخه ، اینم گواهی ضد آبی و استاندارد نظامی داره ، اینا خودش یه هزینه داره من شخصا اینا رو به صفحه نمایش وانپلاس ترجیح میدم

AŁɪ

جفتشون خوبن مهدی بعضیا فقط صفحه نمایش نورد رو به این گوشی ترجیح میدن چه برسه خود گوشی در مجموع ‌
تازه طراحی نورد خیلی قشنگ تر هست .

Taha

دوستان mi 9t pro گوشی خوبی هست؟
مثلاً داغ می‌کنه ؟ یا اینکه باتریش خوب هست؟
فکر کنم فینچ این گوشیو داره اگه میشه جواب منو بده(اگر بقیه هم جواب دادن مشکلی نیست)

Milad7

گوشی زیاد بدی هم نیست ولی به نسبت رقبا قیمتش بالاست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)