حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی Q92 با پشتیبانی از 5G با Snapdragon 765G و ارزان تر از LG Velvet ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی

ال جی ولوت دستگاه جالبی و حاصل تغییر نگاه این شرکت کره ای در بخش موبایل است. امروز می بینیم که ال جی Q92 با پشتیبانی از 5G با Snapdragon 765G و ارزان تر از LG Velvet ارایه خواهد شد. این می تواند خبر خوبی برای طرفداران برند مذکور باشد. هر چند ال جی ولوت نسخه 4G با اسنپدراگون ۸۴۵ داشت اما هنوز مشخص نیست که ال جی کیو ۹۲ نسخه 4G دارد یا خیر.

ال جی Q92

گوگل پلی کنسول راه جدیدی برای لو رفتن موبایل های جدید است، هویت ها و برخی از مشخصات اصلی چند تلفن هوشمند اندرویدی غیر منتظره اخیر را منتشر کرده است که در دنیای ال جی می توان به ال جی K31 اشاره کرد.

البته این تنها گوشی مناسب اقتصادی کره ای ها نیست که این شرکت در آینده نزدیک قصد ارایه آن را دارد. محصول متفاوتی که با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و ۶ گیگابایت حافظه رم همراه است امروز لو می رود. این باعث می شود LG Q92 به طور قابل توجهی سریعتر و جالب تر از K31 که مجهز به Helio P22 بود، دیده شود و تقریباً پشتیبانی داخلی 5G آن را تضمین می کند.

در واقع، همین دستگاه حاضر در گزارش، اخیر در بازار خارج از کره هم با نام LG Q92 5G دیده شد، اما متأسفانه هنوز مشخص نیست که آیا علاوه بر کره، انتظار داریم در ایالات متحده و یا اروپای غربی نیز دسترسی داشته باشیم. اگر ال جی Q92 با قابلیت 5G به طور رسمی وارد کشور شود، چیزی به ما می گوید قیمت کمی پایین تر از 600 دلار ال جی ولوت زیبا را خواهد داشت.

ال جی Q92

ال جی Q92

همانطور که می بینید، تصویری در کنار مشخصات دستگاه منتشر شده است. در نگاه اول با یک سوراخ نمایشگر در میان پنل و حاشیه های صفحه نمایش نسبتا کم، طراحی بدی به نظر نمی رسد. این نمایشگر از وضوح قابل توجهی با رزلوشن 2400در1080 پیکسل و تراکم 420 dpi (نقاط در هر اینچ) برخوردار است که در اندازه ۶.۲ اینچ اندازه گرفته شده است.

یک بریدگی نسبتاً بزرگ در سمت راست دستگاه وجود دارد که می تواند یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی در این بخش باشد و به نوبه خود به پنل LCD اشاره دارد.

ال جی Q92 احتمالا با کیفیت ساخت پایین تر نسبت به بدنه سطح پرچمدار ال جی وبوت می تواند تا قیمت پیشنهادی خود را زیر حدود ۵۰۰ یا حتی ۴۰۰ دلار حفظ کند. در بخش نرم افزار اندروید ۱۰ را نیز خواهید داشت.

مطمئناً، این ممکن است برای رقیب باشکوه OnePlus Nord 5G در قاره کهن کافی نباشد اما در بازار امریکا که فعلا وان پلاس نورد در دسترس نیست شاید این دستگاه بتواند خودی نشان دهد. در اطراف این قیمت ها، گلکسی A51 سامسونگ با پشتبیانی از 5G حدود ۴۰۰ دلار قیمت دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی Q92 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Samsung
رنگ بندی سری نوت ۲۰ متناسب با نوع پیکربندی کانفیگ و شبکه های مخابراتی در دونسخه ی پشتیبانی از مودم 5G , 4G ؛
Samsung Galaxy Note 20 variants Euro markets incl white Ultra 5G.

Samsung Note 20
✓ 4G – Green – 256GB
✓ 4G – Gray – 256GB
✓ 4G – Bronze – 256GB
✓ 5G – Green – 256GB
✓ 5G – Gray – 256GB
✓ 5G – Bronze – 256GB

Samsung Note 20 Ultra
✓ 5G – Bronze – 256GB
✓ 5G – Black – 256GB
✓ 5G – White – 256GB
✓ 5G – Bronze – 512GB
✓ 5G – Black – 512GB

HOSEIN

اون وقت ویوو اینو با نصف قیمت میده😐😐😐

Milad7

قیمتش افتضاحه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)