حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ پرو در ایران ارایه شد

اگر به یاد داشته باشید، حدودا ۲ سال و نیم پیش بود که هوآوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) رسما رونمایی شد. این دستگاه با دوربین سه گانه، فیلم برداری HD به نرخ 960 فریم بر ثانیه و بریدگی نمایشگر یک دستگاه بسیار پیشرو در زمان خود به شمار می رفت. ما ۳ ماه پیش در ترنجی برای شما نوشتیم که آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ با EMUI 10 در خارج از چین منتشر شد. خبر خوب امروز از سوی کاربران ترنجی برای شما این است که آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ پرو در ایران ارایه شد. اگر شما پرچمدار متمرکز بر دوربین سال ۲۰۱۸ هواوی را خریده باشید، این قطعا برای شما خوشحال کننده خواهد بود.

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ پرو در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ پرو در ایران

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ پرو در ایران

همانطور که در اسکرین شات بالا ارسالی از کاربر ترنجی آقای امیر می بینید، آپدیت اندروید ۱۰ هواوی پی ۲۰ پرو در ایران ارایه شده است. این به روزرسانی به سنت هواوی حجم بالایی دارد. شما برای دریافت اندروید ۱۰ روی Huawei P20 Pro باید بسته ای به حجم ۴.۶۵ گیگابایت را دانلود کنید. این به روزرسانی به صورت OTA ارایه شده است.

این آپدیت پس از اعمال روی دستگاه شما، رابط کاربری EMUI 10 هواوی را نیز به همراه خواهد داشت. موضوع قابل تامل این است که وصله امنیتی ارایه شده همراه با این آپدیت مربوط به چهارماه پیش است. همانطور که می بینید آپدیت امنیتی اندروید در این به روزرسانی مربوط به ۱ آوریل ۲۰۲۰ ذکر شده است.

شما هواوی پی ۲۰ پرو دارید؟ لطفا توجه داشته باشید که بنا بر فاکتورهای مختلف، شاید ارایه آپدیت OTA به صورت همزمان برای همه کاربران ممکن نباشد و برخی کاربران آن را با تاخیر دریافت کنند.

شما هم می توانید از ارایه آپدیت برای دستگاه های خود ما را در ترنجی مطلع کنید تا دیگر کاربران را از آن مطلع کنیم. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

زود نیس یکم؟11 اومده الان

ممد بمولا

شوبش بخیر

1234567890

برا منم امروز آپدیت ۷۰۰ مگی اومد برا P10 lite که تغییرات شامل آپدیت امنیتی جولای، دوربین با تشخیص چهره روشن میمونه، دستیار هوآویTODAY

عاشقتم هواوی پی ۲۰ پرو

Pouya

دوستان یه سوال با توجه به این اپدیت پس ماجرای تحریم و اینکه دیگه اپدیت نمیشه قطعا منتفیه؟

Milad7

یه زمانی این گوشی خیلی سر و صدا کرد!

Milad7

و اینکه اندروید 11 را دیگه نمیگیره درسته؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)