حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم هواوی Freelace Pro با عمر باتری ۲۴ ساعته و پورت USB C سرخود ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، هواوی

حقیقتا فکر می کنم این هندزفری بی-سیم در نهایت همان چیزی است که من شاید بخرم، به هر حال این نظر شخصی من است اما اجازده بدهید شما هم با آن آشنا شوید، سپس نظر خود را بگویید. هندزفری بی سیم هواوی Freelace Pro با عمر باتری ۲۴ ساعته و پورت USB C سرخود ارایه می شود. این یعنی علاوه بر عمر باتری ۲۴ ساعته، هر وقت باتری آن تمام شد کافی است با استفاده از پورت USB C موبایل خود، آن زا از طریق پورت UBC سرخود آن، شارژ کنید. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اینجا هم موجود است!

هندزفری بی سیم هواوی Freelace Pro

سال گذشته هواوی هدست بلوتوث FreeLace را اعلام کرد. این هدفون بی سیم در بخش عمر باتری و کیفیت صدا، نظرات مثبتی را دریافت کرد. اکنون، به نظر می رسد هواوی قصد دارد نسخه ای پرو را عرضه کند.

منبع این خبر همان شخصی که هواوی TalkBand B6 را قبل از معرفی رسمی لو داد وحالا عکس هایی از جعبه خرده فروشی هدست بلوتوث هواوی FreeLace Pro را به اشتراک گذاشته است.

تصاویر نشان می دهند که این هدست دارای گوشی هایی با قلاب های مخصوص گوش طراحی شده است که به آنها کمک می کند تا بهتر از نسخه استاندارد در جای خود قرار بگیرند. آنها همچنین نشان می دهند که هوآوی ویژگی HiPair Plug و Connect and Charge را در اختیار شما قرار داده است که به کاربران امکان می دهد به راحتی با اتصال هدست به تلفن (دستگاه های پشتیبانی شده) خود از طریق پورت USB-C به سادگی از آن به صورت تک گوشی استفاده کنند. این ویژگی همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا هدست را به راحتی با استفاده از تلفن های خود شارژ کنند.

جعبه خرده فروشی می گوید هدست بلوتوث Freelace Pro باتری ۲۴ ساعت دارد. این یک نسخه قابل توجه در مقایسه با مدل سال گذشته است که دارای ۱۸ ساعت عمر باتری قابل توجه است. مدل Pro باید از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

این جعبه همچنین نشان می دهد که درایور FreeLace Pro اکنون 14.2 میلی متر بزرگتر هستند (FreeLace دارای 9.2 میلی متر درایور). همچنین دارای میکروفون های دوتایی برای کاهش نویز و پشتیبانی از تماس HD است. جعبه همچنین نشان می دهد که هدفون گوش دارای نوعی کنترل داخلی هستند اما مطمئن نیستیم که آن ها لمسی هستند یا دکمه فشاری.

هواوی باید به زودی هدست بلوتوث FreeLace Pro را معرفی کند. این منبع می گوید که باید حدود ۱۱۵ دلار قیمت داشته باشد که از قیمت اولیه نسل قبل ۱۱۷ دلار زیاد دور نیست.

نظر شما درباره این فرم فکتور هندزفری بی سیم چیست؟ این دستگاه ها وقتی جذابند که نگران شارژ کردنشان نباشیم!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

دوستان بهترین هدفون بیسیم به سبک ایرپاد اپل که کمترین تاخیر رو در فیلم و بازی داشته باشه کدومه ؟
غیر از اپل

Mahdi

مرسی هواوی

Finch

خوبه هواوی مگر از این هدفون و ساعت و … درآمد داشته باشه دیگه
وگرنه گوشی که باید ببوسه بزاره کنار

Milad7

عالیست 🙂

Amir galaxy

عمر باتری بالا دوس دارم😐😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)