حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موتورولا ریزر ۲ رسما ۱۹ شهریور است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

موتورولا یکی از معدود تولیدکنندگانی است که یک تلفن هوشمند تاشو را در مقیاس تجاری برای مصرف کنندگان ارایه می کند. پیش بینی می شود این کمپانی عاقبت سری Moto RAZR 2020 را به عنوان دومین نسل تلاش جاه‌طلبانه‌اش ارایه کند. نسل اول هرچند بدون عیب نبود اما فناوری لولا آن بسیار منحصر به فرد ظاهر شد. حالا می شنویم که تاریخ معرفی موتورولا ریزر ۲ رسما ۱۹ شهریور است. در حقیقت با این ارایه، موتورولا به دومین برندی تبدیل می شود که گوشی تاشو نسل دومش هم واقعا به بازار عرضه شده و می توانید آن را بخرید.

تاریخ معرفی موتورولا ریزر ۲

امروز با ارایه دعوتنامه های رسمی موتورولا برای مراسم ۱۹ شهریور، حالا یک تاریخ برای تیک زدن روی تقویم داریم. گفته می شود که قرار است تلفن تاشو نسل بعدی Moto RAZR را معرفی کند که شاید با نام Moto RAZR نسل جدید یا شاید موتورولا ریزر ۲ شناخته شود. وب سایت DroidLife، اشاره می کند که خلاصه ای دارد که بیان می کند:

“آماده شوید تا یکبار دیگر تجربه تلفن هوشمند را تا بزنید.”

طبق تصاویر قبلی منتشر شده، نسل دوم RAZR نسبت به نسل قبل در لبه ها گردتر است. همچنین قسمت جلوی بدنه نقره ای است که مطابق با اطلاعات قبلی است. به نظر می رسد که بقیه عناصر طراحی بدون تغییر باقی مانده اند یا خیلی تغییر نکرده اند.

مشخصات شایعه شده MOTO RAZR 2

جالب اینجاست که قبل از این، حق ثبت اختراع وجود داشت که نشان می داد تلفن هوشمند می تواند یک صفحه نمایش تاشو را در خود ارایه کند و دارای طرف های حساس به لمس کاربر باشد. مطابق آنچه که توسط ثبت اختراع توصیف شده است؛ قسمت لمسی جانبی از چندین حسگر تشکیل شده است که می توانند ۲۰ عملکرد مختلف را به هم پیوند دهند. منظور ما این است که لبه های گرد نباید به تنهایی اضافه شود بلکه آنها عملکرد خاصی خواهند داشت.

موتورولا RAZR 2 با چیپست اسنپدراگون 765G به بازار عرضه می شود. همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی که مشخصات بدی به نظر نمی رسد. این یعنی دقیقا همانند نسل قبلی شاهد یک دستگاه تاشو میان رده هستیم. البته تراشه فعلی قطعا با پشتیبانی از 5G و عملکرد بهتر، جذاب تر از اسنپدراگون ۷۱۰ نسل قبلی است.

انتظار می رود که این دستگاه دارای نمایشگر 6.2 اینچی P-OLED انعطاف پذیر باشد در حالی که گفته می شود صفحه نمایش ثانویه خارجی دارای پنل 2.7 اینچی است. همچنین انتظار می رود موتورولا دوربین های RAZR را با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است که دوربین های نسل قبلی با رزلوشن 16MP و 5MP را به روز کند.

نظر شما چیست؟ منتظر نسل دوم موتورولا ریزر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

پیشرفت خوبی داشته ولی z فلیپ بهتره البته اگر هم قیمت باشن

Mahdi

اصلا کاربرد ندارن این مدل تاشدن

AL1K1NG

تازه این که سامسونگ از ی گوشی تو این سایز میخواد مثه لپ تاپ وایسه و عمل کنه نشون میده حتی جنس های ناظر تا مقر سامسونگ هم رفته

Milad7

هنوز خیلی کار داره !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)