حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اریکسون ۱۰۰ قرارداد 5G در سراسر دنیا دارد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه 5G

با تحریم های متعدد هواوی در زمینه های مختلف، رقبای این شرکت که از نظر فناوری واقعا عقب تر هم هستند اما توفیقات اجباری پیدا می کنند! براساس وب سایت رسمی اریکسون، این شرکت در حال حاضر ۱۰۰ قرارداد 5G تجاری دارد. از هم اکنون، اریکسون با ۵۸ مشتری اپراتور یک قرارداد تجاری 5G دارد. علاوه بر این، تجهیزات برای 56 شبکه تجاری 5G در حال حاضر عملیاتی در ۲۳ کشور فراهم می کند. شبکه 5G آن نیز در پنج قاره برقرار است.

اریکسون

اریکسون دیروز با اعلام توافقنامه همکاری 5G با Telekom Slovenije به این نقطه عطف رسیده است. از اوایل مراحل تحقیق و توسعه 5G، اریکسون همچنین با شرکای اصلی ارائه دهنده خدمات همکاری داشته است. این شرکت اولین توافقنامه همکاری عمومی 5G خود را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد.

در ابتدا، این مشارکت فناوری و مشارکت تفاهم نامه بود و پس از آن آزمایش فناوری 5G NR انجام شد. پس از این، اعلامیه های آنلاین و معاملات تجاری نیز انجام شد. اولین راه اندازی تجاری آن از یک شبکه 5G به سال ۲۰۱۸ باز می گردد.

علاوه بر این، قراردادهای اریکسون شبکه دسترسی رادیویی (RAN) و استقرار شبکه اصلی را پوشش می دهد. این قراردادها توسط محصولات و راه حل هایی از پرتفوی محصولات شبکه Ericsson Radio و Ericsson Cloud Core پشتیبانی می شوند.

استقرار شبکه 5G اریکسون شامل 5G NSA ، 5G SA و فناوری اشتراک طیف (spectrum sharing) اریکسون است. آنها همچنین شامل قابلیت های بومی ابری از شبکه اصلی 5G دو حالته اریکسون هستند.

اریکسون برای پشتیبانی از موارد پهن باند تلفن همراه پیشرفته و ثابت، شبکه های 5G را در باندهای بالا، متوسط ​​و کم فرکانس در محیط های مختلف شهری، حومه و روستایی مستقر کرده است.

رئیس و مدیرعامل اریکسون، Börje Ekholm گفت:

“نیازهای مشتری از ابتدا در هسته توسعه و تکامل فناوری 5G اریکسون بوده است. ما به این موضوع متعهد شده ایم كه ۱۰۰ ارائه دهنده خدمات ارتباطی در سراسر جهان را انتخاب كنیم تا فناوری ما را برای دستیابی به موفقیت 5G خود انتخاب كنند … ما همچنان مشتری محور خواهیم بود و به آنها در ارائه مزایای 5G به عنوان یک زیرساخت اصلی ملی برای مشتریان، صنایع و جامعه و کشور كمک خواهیم كرد.”

اریکسون همچنین با شرکای خدماتی، دانشگاه ها، موسسات فنی و شرکای صنعتی همکاری کرده است تا موارد تجاری و مصرفی 5G را ایجاد کند. این موارد استفاده شامل اتوماسیون کارخانه، دفاتر هوشمند، جراحی از راه دور و سایر برنامه های سازمانی و صنعت نسخه ۴ است.

نظر شما درباره پیشرفت اریسکون در زمینه شبکه 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

همون اریکسون خودمونه ؟ 😀

lovenokia

آقای عطایی میشه پستی بزنید و ما را از گمراهی نجات بدید ؟!

تو جی اس ام ارنا gsmarena رو به روی قسمت 5G این اطلاعات هست .

5G bands 2, 5, 41, 66, 71, 260, 261 SA/NSA/Sub6/mmWave

مثلا بالایی برای یک گوشی پرچمداره

و پایینی برای یک گوشی میان رده :
5G bands
260, 261 mmWave

این اعداد یعنی چی ؟ و موقع خرید گوشی 5g باید به چیزی در مشخصات توجه کنیم ؟ با تشکر لطفا در قابل پست جدید راهنمایی کنید .

با تشکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)