حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وزیر ارتباطات همچنان پیگیر رفع فیلتر توییتر است

نوشته

3 سال قبل | 28 دیدگاه | مطالب ترنجی

مدت زیاد است که می شنویم وزیر جوانِ توییترباز (!) می خواهد توییتر را رفع فیلتر کند اما از آن جا که این کار از اختیار او خارج است، گفته می شود که وزیر ارتباطات همچنان پیگیر رفع فیلتر توییتر است. اینکه آیا واقعا توییتر رفع فیلتر خواهد شد اما مشخص نیست. جالب اینجاست که توییتر یکی از معدود پلتفرم هایی است که حتی با محتوای بزرگسالان (مثبت ۱۸ و به صورت مشخص، پورنوگرافی) مشکلی ندارد!

رفع فیلتر توییتر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از درخواست وزارتخانه متبوعش برای رفع فیلترینگ توییتر خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت از درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع فیلتر توییتر خبر داد و گفت:

این موضوع جزو حوزه هایی است که مربوط به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است اما تاکنون در دستور کار قرار نگرفته است.

باگ امنیتی توییتر

توییتر

پیش از این نیز وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که مدتهاست در حال پیگیری رفع فیلتر است اما امکان اجرایی شدن این کار از اختیار او خارج است و باید گروهی برای آن تصمیم بگیرند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شاهد رفع فیلترینگ توییتر خواهیم بود؟ شما فکر می کنید در دسترس قرار گرفتن توییتر برای عموم مردم با اهمیت تر است یا تلگرام؟

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

باز این سوپر من بازی دراورد

Mahdi

بشنو و باور بکن🙂

علی شیخ زاده

سلام دوستان وقت بخیر
لطفا یه گوشی حوالی ۱۵ تومن معرفی کنید
باتری و دوربین ملاک باشه
خودم پوکو اف ۲ پرو مد نظرمه
مرسی

The MTest MT

اگر تونستی گیر بیاری پوکو
ولی دوربینش خییلی خوب نیست

علی ستاری‌فر

ولی فکر نکنم توی دوربین هم گوشی بهتری بشه پیدا کرد
حداقل من در حال حاضر چیزی به ذهنم نمیرسه

The MTest MT

ردمی کی سی پرو زوم باز یکم از نظر زوم بهتره پوکو اونجا بده
مهدی شجاری بررسی کرده بود میگفت خوب نیست دوربین و دوربین جلو بده

Dr.Nazer

@The MT
مهدی شجاری؟! همونی که میگه اسنپ‌دراگون ۷۲۰جی از اگزینوس ۹۶۱۱ و کرین ۷۱۰ ضعیف‌تره؟
همون که میگه اس ۱۰ لایت با اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و رم ۶ از اس ۱۰ با اگزینوس 9۸۲۰ و رم ۸ “فقط به دلیل رم کمتر” عملکرد پردازشی ضعیف‌تری داره و تو بازی‌ها از اس ۱۰ کم میاره؟!
همونی که میگه رزولوشن نمایشگر اس ۲۰ اولترا 4Kئه؟
همونی که به لنز میگه سنسور و به سنسور میگه لنز؟
همونی که یه بار میگه لنز ۱۲ مگاپیکسلی التراواید یه بار میگه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی التراواید؟! که هر جمله دقیقاً ۵۰ درصدش اشتباه‌ست؟
همونی که میگه نمایشگر وان‌پلاس ۸ خمیده‌ست و یه جورایی اولده؟!!

به چه جرأتی جلوی این همه کاربر باسواد از اون شخص مثال میزنی؟
کسی که از چشم خودش استفاده نکنه و خودش شخصاً نره نمونه‌ عکس‌های ثبت شده توسط گوشی‌هارو در شرایط برابر از وب‌سایتی مثل Gsmarena ببینه و با عقل و چشم خودش مقایسه کنه و متکی به صحبت‌های ضد و نقیض دیگران باشه بهتره کمی به عقلش رجوع کنه و ببینه همیشه راه‌های بهتری هم هست… 😑

The MTest MT

ممنون من خودم خیلی وقتا سوتی هاشو میدیدم ولی فک نمیکردم تا این حد بی اطلاع باشه
اهورانیازی از همشون بهتره بنظرم

Dr.Nazer

@The MT
این دوستان عزیز هر کدوم یه ایرادی دارن یعنی در سطح تک‌بلاگرهای مشهور ایران فک نکنم در نهایت یه فرد درست حسابی پیدا شه!
تنها مرجعی که تو ایران میشه گفت کمی بالاتر از بقیه‌س زومیته، مرجعی که داخلش افرادی حضور داشته باشن که به صورت ویدیویی اطلاعات بدن نه صرفاً سایت. وگرنه مطالب متنی سایت رو اگه بخوایم در نظر بگیریم که همین جناب عط‌ایی هم اطلاعات بالایی دارن!
اما در زمینه ویدیو شاید ص‌درا مخ‌ملی یا همین محمدامین صدیقی که به تازگی از نقدستان وارد زومیت شده از بقیه اطلاعات بیشتری داشته باشه هرچند بازم در سطح خیلی بالایی نیست (ص.م) و ما اونقدر از جمله افرادی مثل مهدی شجاری دیدیم که دیگه مجبوریم به افراد کمی بالاتر هم رضایت بدیم…!
اهورا نیازی هم خیلی اطلاعاتش در سطح مطلوبی نیست و وظیفه‌ی اصلیش هم بیشتر دوبله کردنه نه بررسی و راهنمای خرید و …

Dr.Nazer

@The MT
این دوستان عزیز هر کدوم یه ایرادی دارن یعنی در سطح تک‌بلاگرهای مشهور ایران فک نکنم در نهایت یه فرد درست حسابی پیدا شه!
تنها مرجعی که تو ایران میشه گفت کمی بالاتر از بقیه‌س زومیته، مرجعی که داخلش افرادی حضور داشته باشن که به صورت ویدیویی اطلاعات بدن نه صرفاً سایت. وگرنه مطالب متنی سایت رو اگه بخوایم در نظر بگیریم که همین جناب عط‌ایی هم اطلاعات بالایی دارن!
اما در زمینه ویدیو شاید ص‌درا مخ‌ملی یا همین محمدامین صدیقی که به تازگی از نقدستان وارد زومیت شده از بقیه اطلاعات بیشتری داشته باشه هرچند بازم در سطح خیلی بالایی نیست (منظورم ص.م هست – با اون فرد دوم [م.ا.ص] خیلی آشنایی ندارم اما چیز بدی نشنیدم و یکی دو سه تا ویدیو هم دیدم ازش و مشکل خاصی ندیدم) و ما اونقدر از جمله افرادی مثل مهدی شجاری دیدیم که دیگه مجبوریم به افراد کمی بالاتر هم رض‌ایت بدیم…!
اهورا نیازی هم خیلی اطلاعاتش در سطح مطلوبی نیست و وظیفه‌ی اصلیش هم بیشتر دوبله کردنه نه بررسی و راهنمای خرید و …

Amir galaxy

ای جان ناظر چقد پیشرفت داشتی پسر!👏

TheFreeCritic

@the mt
اهورا نیازی که دوبله میکنه اکثر کاراشو
برسی فقط برسی مارکوس براونلی

Dr.Nazer

سلام
تو این رنج قیمتی پوکو اف ۲ پرو بهترین گزینه‌ست و اس ۱۰ لایت هم هست که برتری خاصی به پوکو نداره…
ولی این رو بگم که پوکو اف ۲ پروی رجیسترشره در حال حاضر داره با قیمتی بیش از ۱۷ میلیون تومن فروخته میشه و کمی بالاتر از ۱۵ میلیونه اگه سقف مورد نظرت همون ۱۵ میلیونه. اگه هم نه که خب هیچ همون پوکو بهترین گزینه‌ست. الان اس ۱۰ معمولی ۱۷۵۰۰ و هم‌قیمت پوکو اف ۲ پروئه که تنها برتری خاصش شاید رزولوشن و IP68 باشه!

@The MT
دوربینش خیلی خوب نیست؟! انتظار پی ۴۰ پرو که نداریم با ۵۰۰ دلار! درضمن سنسور اصلی این گوشی IMX686ئه و با جیکم بهبود بسیار زیادی پیدا میکنه. و این گوشی همزمان بااینکه اکثر گوشی‌ها سنسور برای ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارن سنسور این گوشی ۵ مگاپیکسله و یکی از بهترین دوربین‌های ماکرو رو داره…
التراواید اگه اشتباه نکنم خیلی چیز خارق‌العاده‌ای نیست اما به‌نظرم دوربین تله‌فوتو ماکروش چیز جالبیه چون همزمان هم زوم دو برابری داره هم میتونه به سوژه نزدیک شه و عکس ماکرو بگیره…

Dr.Nazer

ببخشید یه بخش جا موند :

اما به نظرم دوربین تله‌فوتو ماکروش (که همون دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکروئه که بالاتر در موردش صحبت کردیم و علاوه بر توانایی ثبت عکس ماکرو، یه دوربین تله‌فوتو هم هست و زوم ۲ برابری اپتیکال رو به ارمغان میاره…)*

The MTest MT

داداش والله هرکی بررسی کرده بود میگفت دوربینش مالی نیست مهدی شجاری مثلا

AŁɪ

درود به شرفت دکتر ناظر منم قبلاً اشاره کردم به دوستان که مهدی شجاری صرفا یه تبلیغ کننده هست ،و اطلاعاتش کمه دوستان زیر بار نمیرفتن .

Dr.Nazer

@The MT
مهدی شجاری رو که بالا در موردش توضیج دادم، دوربین این گوشی هم حتی با نرم‌افزار دوربین استوک شیائومی هم به‌نظرم از چیزی مثل اس ۱۰ که پرچمدار پارسال سامسونگه و تو ایران دقیقاً هم‌قیمت با پوکو اف ۲ پرو هست بهتره. و کسی که هم که این گوشی رو بخره اگه واقعاً دوربین مد نظرش باشه حتماً جیکم (گوگل کمرا) رو نصب و استفاده میکنه که خروجی نهایی تصاویر رو بسیار ارتقاء می‌بخشه…

@AWM-Killer
کسی که با نیم‌میلیون فالوور در اینستاگرام در ویدیوهای بررسیش این همه سوتی میده و اطلاعات غلط پخش میکنه شایسته مثال زدن نیست و فقط داره با گمراهی مردم پولشون رو هدر میده…
دیگه اینش رو من نمیدونم که از عمد اطلاعات غلط میده (که شخصاً خیلی احتمال نمیدم) یا اینکه خب اطلاعاتش زیاد نیست و جدا از بحث ناآگاهی از بعضی موضوعات بعضی اوقات هم واقعاً سوتی میده! مثلاً جایی که توی بررسی وان‌پلاس ۸ گفت نمایشگر این گوشی یه‌جورایی اولده! اولد منظورش “اج” بوده و اونجا اشتباه گفته اما بازم اینجا یه گناه بر گردنش هست که چرا ویدیو رو قبل از انتشار چندین بار مرور نکرده تا متوجه اشتباهاتش بشه و حداقل اصلاحشون کنه… البته به کار بردن واژه Edge هم برای خمیدگی نمایشگر غلطه و اج معنی لبه میده، و بهتره در این مورد از واژه کِرود – Curved که به معنی خمیده هست استفاده بشه…
خب دیگه این مورد از سوتی‌های ناخواسته‌ی ایشون بوده اما مواردی که بالاتر تو یه کامنت جدا گفتم سوتی محسوب نمیشه و یه اشتباه کامله که از روی ناآگاهیه و کسی که با نیم‌میلیون فالوور مرجع خیلی از مردم هست که درباره گوشی‌ها و تکنولوژی اطلاعات چندانی ندارن و قصد خرید گوشی دارن واقعاً اجازه نداره انقدر ناآگاه باشه!

Mahdi

ناسا
کی درمورد مهدی شجاری حرف زدی؟🙂

AŁɪ

علی جان اولین انتخاب بهترین انتخابه👌مبارکت باشه.

علی رحیمی

اگر برای (مثلا خرید) ، بین دو چیز شک داشتید حتما دومی رو انتخاب کنید
چون اگر اولی رو دوست داشتید به دومی فکر نمی کردید
نمیدونم کی گفته اما گفتم بگم

Dr.Nazer

@علی رحیمی
اون در مورد گوشی نیست واسه زن گرفتن…

ببخشید نباید میگفتم

Mohammadr

سلام پیشنهاد خودت که پوکو هست عالیه
اما اگه قدرت زیاد ملاکت نیست و دوربین و باتری خوب میخوای می نوت 10 هستش…(علاوه بر پوکو)
تست دوربینش که هست، تو دگزو بررسی و نمونه عکساشو میتونی ببینی(ن نمره) … فقط تو شب دوربین سلفیش جالب نیست که خب ب گمونم مشکل همه سلفی هاس… تو تاریکی هم انقدر فلاشش قوی هست که عکسای خیلی با کیفیتی میگیره(از نظر حجمی توی شب(با فلاش) با رزولوشن 27 مگاپیکسلی، حدود 7 تا 10 مگ حجم هر عکسه). .. توی روز هم که خیلی خوبه… حالت شب هم که میگن نقطه ضعفش هست، من از قسمت پرو، ایزو و شاتر رو تنظیم میکنم، (ایزو 3200 و شاتر 32 ثانیه برای نور خیلی خیلی کم) که واقعا نتیجه ش خوب میشه…
پ ن: توی دوربین بعد از مدتی داغ میکنه ک بخاطر دوربین قوی و چیپ ضعیفشه، اما طوری نیست که بگی به دستگاه اسیب میزنه…

باتری هم که توی فیلم دیدن عالیه،برای یک فیلم 2 ساعتی 1080p با نور حدود 60 درصد، حدود 7 درصد کم میکنه…
اما برای وب زیاد نسبت به حجم باتری جالب نیست… من با تل و اینس.تا. و وا.تس و وب گردی، با نت داده و روشنایی متغییر 30 تا 70 درصد، چیزی حدود 12 ساعت میانگین(تا 14 هم داشتم) اسکرین گرفتم….
برای بازی
با حدود 5 ساعت کالاف دیوتی با روشنایی بالای 70 درصد، در کل حدود 9 ساعت اسکرین گرفتم..

این تجربه من بود، گفتم شاید یکسری بخوان بخرن و کمکشون کنه…

قیمتشم به گمونم الان 12.500 هست… دیوایس منم اندروید 10 و میوآی 11 هستش… که خب بی صبرانه منتظر میوآی 12 هستم وگرن تا الان 10 بار به کاستوم رام کوچ کرده بودم(اصلا از میوآی 11 خوشم نمیاد به دلیل بعضی باگ هاش، وگرن امکانات خوبی داره)

ممد بمولا

سلام آقای شیخ زاده عزیز
به نظر من هم پوکو اف2 پرو گزینه خیلی خوبیه
دوربین در حالت عادی نتیجه ر.ضایت بخشی داره و در صورت استفاده از گوگل کمرا نتیجه بهتری خواهی گرفت…
از نظر باتری هم در این رنج قیمتی رقیبی نداره و عالیه
پیشنهاد من به شما همین گوشیه

Mahdi

حوالی ۱۵ تومن اس۱۰لایت و آیفون اس ای و پوکو اف۲پرو با یه کم بیشتر پیدا میشه که فکر کنم همون پوکواف۲پرو بهترین گزینه باشه

TheFreeCritic

پوکو فون اف دو 128/6 با گارانتی 15700 هست
اما اگه ملاک دوربینه k30 pro zoom سفارش بده از چین برات بیارن

علی شیخ زاده

از همه دوستانی که نظر دادن تشکر میکنم
پس همون پوکو رو میگیرم چون اولویت اولم باتریه از دوربین هم انتظار چندان بالایی ندارم
سپاسگذارم 💐

Milad7

اینم مردم را سرگرم کرده الکی تویت میزنه 😐

Milad7

*توییت

****

در صورتی که واقعا هیچ کاره است حتی چند تا بسته را نمیتونه به حالت قبل برگردونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)