حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مودم 5G مدیاتک T700 برای کامپوترهای مجهز به تراشه اینتل معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | شبکه 5G، مدیاتک

مدیاتک پیشرفت های خود را در همکاری با اینتل اعلام کرد. این شرکت با پیشرفت و صدور گواهینامه موفقیت آمیز مودم 5G خود، تجربه های 5G را در رایانه های شخصی نسل بعدی به ارمغان می آورد. امروز مودم 5G مدیاتک T700 برای کامپوترهای مجهز به تراشه اینتل معرفی شده است که اگر مدیاتک بتواند آن را خوب بازاریابی کند احتمالا یک شانس خوب برای تصاحب بازار داشته باشد.

مودم 5G مدیاتک T700

مودم 5G مدیاتک T700 اتصالات 5G مستقل (SA) را در سناریوهای تست دنیای واقعی به انجام رسانده است. از آن برای اتصال رایانه های شخصی Intel به شبکه 5G استفاده خواهد شد. علاوه بر این، اینتل در یکپارچه سازی سیستم، اعتبار سنجی و توسعه بهینه سازی پلتفرم برای یک تجربه کاربری برتر پیشرفت کرده است.

مودم MediaTek T700 از معماری های شبکه غیر مستقل و مستقل Sub-6 5G پشتیبانی می کند. این در اتصال به طور مداوم سریعتر و قابل اطمینان تر به شما کمک می کند. همچنین ادعا می شود در مصرف انرژی است. مدیاتک در حال استفاده از فناوری پیشرفته 5G خود در بخش های PC، موبایل، خانه، رانندگی خودکار و IoT است. اولین لپ تاپ های فعال شده توسط راه حل MediaTek و Intel 5G مودم در اوایل سال 2021 ارایه می شوند.

جو چن، رئیس MediaTek گفت:

“مشارکت ما با اینتل توسعه طبیعی تجارت در حال توسعه تلفن همراه 5G ماست و فرصتی باورنکردنی برای بازار است که MediaTek بتواند وارد بازار رایانه شخصی شود.” “با داشتن تخصص عمیق اینتل در فضای رایانه شخصی و تکنولوژی مجهز به ماژول 5G، ما تجربه لپ تاپ را مجددا تعریف خواهیم کرد و بهترین تجربه های 5G را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آوریم.”

اینتل درباره این همکاری می گوید:

“مشارکت موفقیت آمیز با اجرا اندازه گیری می شود و ما هیجان زده ایم که پیشرفت سریع خود در حال پیشرفت با مدیاتک در راه حل مودم 5G را با نمونه گیری مشتری از اواخر این سه ماه را مشاهده کنیم. با استفاده از رهبری 4G / LTE در رایانه های شخصی، 5G آماده شده است تا روش اتصال، محاسبه و برقراری ارتباط را بیشتر کند. اینتل متعهد است که این قابلیت ها را در بهترین رایانه های شخصی جهان افزایش دهد. “

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اینتل در تلاش است در مقابل تراشه ای 5G کوالکام برای رایانه های شخصی، موقعیت خود را حفظ کند؟ مشخصا همینطور است و مدیاتک هم از این بابت سود می برد البته اگر اسب اینتل، مرده نباشد!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

دمش گرمه👌💕

Taha

ای کاش با amdکار میکرد .
ولی اینتل هم خیلی خوبه

Finch

ماشالا مدیا

Mahdi

کامپیوتر هم به .. رفت

AŁɪ

تو هم به فنا رفتی 😹

MohammadFarhaadi

فقط پی سی رو آباد نکرده بود که اونم محقق شد!!!

AŁɪ

آره رسماً تورو و فنای اسنپ رو آباد کرده 😂🙄
اگه نکرده بود از سوزشتون اینقدر چرت کامنت نمیکردید،همع دیگه الان میفهمن توی پایین رده و میان رده و بالارده بهترین چیپ هارو مدیاتک و کرین میسازن بازم فنای نادون اسنپ حق به جانب رفتار میکنن🙆

Milad7

مدیاتک در حال پیشرفته…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)