حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۵ احتمالا ۱۷ مهر ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، گوگل، مطالب ترنجی

سرانجام گوگل پس از ماهها تأخیر، Pixel 4a را رسما معرفی کرد. سه روز پیش بود که گوگل پیکسل 4a با تراشه Snapdragon 730G و نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED به قیمت ۳۵۰ دلار رسما معرفی شد. پس از آن خبری به ما گفته که پیکسل 4a نسخه 5G همراه با Pixel 5 5G پاییز امسال ارایه می شوند. امروز اما ما می شنویم که تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۵ احتمالا ۱۷ مهر ۹۹ خواهد بود. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد و نمایشگر ۱۲۰ هرتز دارد.

تاریخ معرفی گوگل پیکسل ۵

در صورتی که به 5G اهمیتی نمی دهید، پیش سفارش گوگل پیکسل 4a فقط ۳۴۹ دلار برای شما هزینه دارد. برای کسانی که احساس می کنند 5G در این مرحله از زندگیشان ضروری است، گوگل همچنین از Pixel 4a 5G خبر داد. این دستگاه با پشتیبانی از 5G در کنار Pixel 5 وارد بازار می شود.

گوگل تاریخ معرفی خاصی را برای این دستگاه های جدید ارائه نکرده است، اما به نظر می رسد با توجه به گزارش در یک وبلاگ رسمی، می توانیم تاریخ “رسمی” داشته باشیم.

طبق اطلاعات موجود در گوگل فرانسه، نسخه جدید گوگل Pixel 5 و Pixel 4a با پشتیبانی از 5G ممکن است در ماه مهر وارد بازار شود. یک خواننده از سایت 9to5Google از فرانسه، متوجه شد که نسخه فرانسوی گوگل درباره تاریخ ارایه مدل های Pixel 5 و Pixel 4a 5G را به همراه نسخه معمولی که از قبل در دسترس است، صحبت کرده است. این اطلاعات به زودی از گوگل فرانسه حذف شد ، اما خیلی دیر شده بود.

حال، آیا منتظر Pixel 4a 5G خواهید بود یا نسخه 4G LTE را انتخاب خواهید کرد؟ به پیکسل ۵ توجهی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

احتمالا بهترین عکس ها رو هم همین گوشی میگیره

Yusef

منم باهات هم نظرم چون وقتی عکسای گرفته شده با پیکسل ۴a و اسنپ ۷۳۰g چنین کیفیتی داشت، قطعا میشه انتظار بالایی از گوشیای جدیدش داشته باشیم هر چند که ممکنه dxo امتیاز شایسته ای بهش نده

Mahdi

اون که کشک واقعیه

Finch

هر بار چشمم به عبارت ««9to5Google»» میخوره ذهنم سریع میخونتش 9T pro🙁🙁

Milad7

معیار عکاسی با موبایل 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)