حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به گلکسی زد فولد ۲ پیش از معرفی رسمی

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

تا کنون گلکسی زد فولد ۲ نسبت به دیگر محصولاتی که قرار است در Galaxy Unpacked امروز رونمایی شوند، کمترین اطلاعات لو رفته را دارد. البته که دیروز گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را در رندهای با کیفیت با هم دیدیم اما اطلاعات کاملی درباره آن ارایه نمی کرد. امروز ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی زد فولد ۲ پیش از معرفی رسمی لو رفته است و از آن جا که هیچ صدایی روی آن نبود، برای شما صداگذاری کردم و کمی درباره آن صحبت کردم.

نگاه نزدیک به گلکسی زد فولد ۲

جزئیاتی که در ویدیو می توان دید و جدید هستند، مقداری خمیده بودن شیشه محافظ نمایشگر بیرونی است. همچنین وقتی دستگاه باز است رابط کاربری جدید سامسونگ برای دستگاه تاشو را می بینیم که سعی کرده متمرکزتر بر یک لبه نمایشگر باشد تا راحت تر بتوان با آن کار کرد.

باقی موارد از پیش هم تایید شده بودند اما مثلا همچنان دیدن بلندگوی دوگانه استریو همسان بسیار جذاب است. در نمایی که نمایشگر باز است به خوبی می توان تاثیر استفاده از شیشه فوق نازک یا UTG را دید. نمایشگر هموارتر است و اعوجاج های نسل اول گلکسی فولد را ندارد.

همچنین در یک تصویر دیگر که البته مربوط به جلسه محرمانه سامسونگ با رسانه هاست و ما هم هفته گذشته در آن شرکت داشتیم دیده می شود. از ان جا که اطلاعات محرمانه بود ما نمی توانستیم آن را منتشر کنیم اما حالا که Evleaks آن ها را منتشر کرده، ما بدون نگرانی از بابت موارد محرمانه می توانیم آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

رنگ های متنوعی برای گلکسی زد فولد ۲ در نظر گرفته شده است که می تواند این دستگاه را جذاب تر از قبل کند.

رنگ های گلکسی زد فولد ۲

رنگ های گلکسی زد فولد ۲

 

امروز از تمام محصولاتی که می خواهد در مراسم معرفی شوند ویدیوهای مختلفی لو رفته است و به ترتیب اهمیت و اولویت برای شما آن ها را منتشر خواهیم کرد تا پیش از مراسم تقریبا تمام اطلاعات مورد نیاز را داشته باشید!

نظر شما درباره گلکسی زد فولد ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه گوشی بسازن مثل کاغذ مچاله بشه عالیه

5G

۶ ساعت دیگه آنپکدهست نزارید مزش میره

persepolis

خخخخخخخخخ

Auroro

چرا نوت بیستارو میریزی تو گلکسی فولدا

Milad7

قیمه ها را ریخت توی ماستا 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)