حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز لایو از بخش سیلیکونی برای داخل گوش استفاده می کند

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

هندزفری لوبیاطور (!)‌ گلکسی بادز لایو نظر من را به خود جلب کرده و دلیلش هم طراحی خاص آن است. هندزفری های کاملا بی‌سیم همواره ترس گم شدن زیادی دارند اما بعضی طراحی ها از بیرون و تا زمانی که آن ها را تجربه نکرده اید، این ترس را بیشتر در شما ایجاد می کنند. هندزفری Galaxy Buds Live هم همین را نشان می داد اما می بینیم که هندزفری سامسونگ گلکسی بادز لایو از بخش سیلیکونی برای داخل گوش استفاده می کند. این می تواند خیال کاربران را از خارج شدن هندزفری از گوش راحت کند.

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز لایو

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز لایو

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز لایو

مطمئنا، این اولین بار نیست که گلکسی بادز لایو را دیده ایم، اما این اولین باری است که هندزفری های کاملا بی سیم (TWS) را از همه زاویه مشاهده می کنیم و به سؤالی که اکنون مدتی است از خودمان می پرسیم پاسخ می دهیم. با توجه به طرح فعلی، چگونه آنها را در گوش باقی می مانند؟

تصاویر جدید “نمای داخلی” را به ما نشان می دهد که بخش داخلی سیلیکونی طور بال های کوچکی را در یک طرف لوبیا را نشان می دهد. این بدان معناست که بلندگوها به طور مستقیم به سمت گوش قرار ندارند و در عوض در پین گوش قرار دارند.

نوک بالها باید از خروجی هندزفری ها از گوش جلوگیری کنند. علاوه بر این، می توانیم رنگ های Mystic Black و Bronze گلکسی Buds Live را ببینیم.

نظر شما درباره این طراحی برای هندزفری کاملا بی سیم جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

سلام
ببخشید بی ربطه
میخواستم بدونم گلس سرامیکی مات چه معایبی داره؟
و اینکه آیا وضوح و روشنایی گوشی رو کاهش میده؟
من ویدئویی پیدا نکردم نسخه معمولی رو با مات مقایسه کنه
ممنون میشم جواب بدین🙏🏻❤

Amir galaxy

سلام یکی از دوستان خرید…می‌گفت راضی نیست و انگار روشنایی کم شده و حالت بدی به صفحه میده

ArmanBgold

ممنونم😘♥

Milad7

قشنگ شکل لوبیاست 😐

نیما عرفانی

متفاوته و احتمالاً به راحتی از گوش در نمیاد. امیدوارم ظرفیت باتری کاور نگهدارنده اش و همینطور باتری لایف خودش بیشتر از نسل قبل باشه و قیمت معقول و کیفیت صدای بالایی هم داشته باشه .
آقا سینا با توجه به رندر های قبلی که خودت پوشش دادی و اون پستی که گوشیِ گلکسی بادز لایو رو داخل گوش نشون میداد
✓https://toranji.ir/?p=1077812
من فکر میکنم زیره اون قسمت سیلیکونی و پین های شارژ، بلندگو نداره و همون دو قسمت روبه‌رویی توری مانند اسپیکرای این ایرفون هستن. در واقع اون پره ها و بال های سیلیکونی می‌ره زیره لاله ی میانی گوش و با چسبندگی که داره نمی‌ذاره به راحتی از گوش در بیاد.

Mb.Pcr

من که خودم به جواب این سوال نیازی ندارم
ولی انصافا دوربین نوا ۷ آی تو عکسبرداری خوب نیس ؟فیلم برداری رو نمیگم
همه دورلین ها کیفیت خیلی خوبی دارن اینو جی اس ام آرنا هم گفته که ماکرو و تشخیص عمقش خوبه ولی زومیت حالا نمیدونم دلیلش چیه این دفعه نوشته دوربین های نا کارامد دوربینش تو عکس ار ردمی نوت ۹ اس قوی تر نباشه ضعیف تر هم نیس نمیدونم چرا زومیت اینجوری گفته
اینو بدونین که من طرفدار هواوی نیستم

Mahdi

تو بررسی هایی مه دیدم دوربینش خوب بود ششاید تنها عیبش همون محدود بودن فیلمبرداری به ۱۰۸۰ سی فریم باشه که تو هم عکسبرداری واست مهمه

Finch

عع باز از این لوبیا ها ساخت😀💙

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)