حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ را با طراحی لوبیاطور درون گوش ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

ما می دانیم که هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ طراحی خاصی دارد اما اینکه در دنیای واقعی و درون گوش به چه صورت است را هنوز ندیده ایم. خب خبر خوب این که شما می توانید اینجا هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ را با طراحی لوبیاطور درون گوش ببینید. به نظر من می تواند طراحی جالبی باشد و خاص بودنش را بیشتر دوست دارم.

گلکسی لایو بادز سامسونگ

هندزفری آتی لوبیایی طور سامسونگ – که شایعه به عنوان گلکسی بادز لایو ارایه شود – به تازگی در رنگ های مشکی، سفید و برنزی دیده شده است. اکنون، این هندزفری در یک فیلم کوتاه و چند رندر رسمی ظاهر شده اند، که نگاهی دقیق تر به طراحی آنها و مناسب بودن طراحی گوشی آن می اندازیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، طراحی گلکسی بادز لایو به نظر منطقی تر و سازگارتر با طراحی بدن انسان به نظر می رسد. در عین حال یک نمای حرفه ای مانند گوشی های اجرای مجری ها دارد. به نظر می رسد که حتی این رنگ برنزی هم در یکپارچه شدن بیشتر آن با بدن کمک کند.

نویز کنسلینگ در گلکسی لایو بادز سامسونگ

این ویدئو کوتاه که در تصویر متحرک بالا از Galaxy Buds Live می بینید، این دستگاه را را در رنگ های مختلف در کنار کیس شارژ با رنگ همسان با هندزفری نشان می دهد. برچسب “نویز را بیرون بگذارید” می تواند به لغو نویز فعال (ANC) اشاره کند. چیزی که گزارش قبلی نیز در کنار قیمت رقابتی ۱۵۰ دلار ذکر شده بود.

در مورد رندر منتشر شده باید گفت که، نمای مفصلی از گوشی های هر دو طرف به ما می دهد. می توان یک جفت از میکروفون های خارجی، دو داخلی و یک دریچه صدای خارجی را مشاهده کرد که به احتمال زیاد برای لغو سر و صدا استفاده می شود. تصویر دیگر ایده بهتری از مناسب بودن گوش و نحوه قرارگیری Galaxy Buds Live در گوش به ما می دهد.

رندر گلکسی بادز لایو

رندر گلکسی بادز لایو

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری جدید سامسونگ هستید؟ طراحی آن برای شما چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی ستاری‌فر

چه باحاله من که خوشم میاد
مخصوصا اینکه کاملا هماهنگ با شکل گوشه و جلب توجه نمیکنه

vahid

همه سایز اون قسمتی از گوششونکه هندز فری تو قرار میگیره یکی نیست و ظاهرا این طوریه که برای موندن این باید کاملا تو گوش قرار بگیره و چفت بشه،،حالا شاید ی فکریم راجب این موضوع کردن

ArmanBgold

عالی نوآوری همون چیزیه که همه میخوایم👌👌😍

Milad7

دوستش ندارم به نظرم زشته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)