حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ طراحی خاص لوبیایی آن را تایید می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

هیچ چیز به اندازه نوآوری برای من جذاب نیست. نوآوری بخش مهم است، نوآوری یک برند را برند می کند. این روزها چینی ها در پیشرفت فناوری و حتی نوآوری بسیار پیشرو هستند. نوآوری هایی که وقتی آن را می بینید شما را به فکر فرو ببرد اما این روزها کم است. سامسونگ Galaxy Buds Live اما از آن هایی است که طراحی اش من را به فکر فرو برد. امشب می بینیم که تیزر هندزفری گلکسی بادز لایو سامسونگ طراحی خاص لوبیایی آن را تایید می کند. این هندزفری تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ همراه با گلکسی نوت ۲۰ رسما معرفی خواهد شد.

گلکسی بادز لایو سامسونگ

سامسونگ برای چند روز گذشته در حال انتشار تیزرهای Galaxy Unpacked برای تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ در حساب رسمی توییتر خود است. این حرکت چندین ویدئوی کوتاه را ارایه کرده است که یک مایع برنزی رنگ را به شکل های مختلف در برابر پس زمینه سفید به تصویر می کشد و به نظر می رسد آخرین ویدئوی این چنین است که جلوه های آینده Galaxy Buds را زنده می کند. پیش از این برای گلکسی نوت ۲۰ هم همین قالب را دیده بودیم.

کپشن این پست “قدرت جدید صدا را تجربه کنید” است اما سامسونگ جزئیات این مسئله راارایه نمی کند که دقیقاً از منظر عملی چه معنی دارد. به عبارت دیگر، ما می دانیم که Galaxy Buds Live شکل دیگری خواهد داشت، اما مشخصات آن تا حد زیادی ناشناخته است.

این شرکت نه تنها قصد دارد سری جدید گلکسی نوت ۲۰ را در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ به بازار عرضه کند بلکه ممکن است هندزفری کاملا بی سیم با طراحی جدید خود را هم ارایه کند. پیش از این ما تاریخ زودتر ۱ مرداد را برای رونمایی اش شنیده بودیم.

این که آیا معرفی Galaxy Buds Live هفته آینده رخ خواهد داد یا در ماه آینده، هنوز هم باید برای آن منتظر بود اما بدون در نظر گرفتن، حس تعجب و انتظاری در مورد هندزفری های جدید بی سیم وجود دارد. سامسونگ طی چند سال گذشته از همان فناوری TWS استفاده کرده است.

انتظار می رود که Galaxy Buds Live ظاهری کاملاً متفاوت با هر محصول دیگر در بازار داشته باشد که مانند یک دانه لولیا شکل طراحی شده است. سامسونگ در ویدئوی تیزر اخیر نیز به این طراحی جدید برای Galaxy Buds Live اشاره دارد. ما این ویدیو را به شکل تصویر Gif بالاتر برای شما قرار دادیم.

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

نه بدرد نمیخوره .

Milad7

لوبیای زشت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)