حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Razr 2020 در تصویری لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، موتورولا

سال گذشته بود که گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr) با نمایشگر ۶.۲ اینچی تاشو و اسنپدراگون ۷۱۰ به قیمت ۱۵۰۰ دلار رسما معرفی شد. از این دستگاه استقبال زیادی نشد اما ارزش کار موتورولا و شجاعت آن ها را کم نمی کند. امروز موتورولا Razr 2020 در تصویری لو رفته است و همان طراحی که تا کنون دیده ایم را نشان می دهد.

موتورولا Razr 2020

موتورولا Razr 2020

موتورولا Razr 2020

بعد از اینکه Razr 2019 دوباره سری نمادین موتورولا را بازسازی کرد، سازنده قرار است جاه طلبی های تاشو خود را در سال 2020 گسترش دهد. ما در مورد جانشین 5G در مدل Razr 2019 شنیده ایم و اکنون Evan Blass رندرهای دستگاهی را ارائه داده است که به نظر می رسد دارای اشتراکات زیادی به مدل فعلی است.

می بینیم ابعاد کلی گوشی مشابه Razr 2019 با همان ناچ در بالای صفحه اصلی خواهد بود اگرچه حاشیه پایین آن کم شده است. اسکنر اثر انگشت خازنی نیز برداشته شده است که می تواند به معنای انتقال آن در زیر صفحه یا دکمه پاور جانبی باشد.

به نظر می رسد صفحه نمایش خارجی بدون تغییر است در حالی که در زیر آن می توانیم یک دوربین دوگانه را ببینید. طبق شایعات، دوربین اصلی در حال حاضر با رزلوشن ۴۸ مگاپیکسل وارد می شود در حالی که گفته می شود دوربین ثانویه ۲۰ مگاپیکسلی است. ما این بار نیز در انتظار یک چیپست قدرتمند هستیم.

در مورد نامگذاری، تغییرات مختلفی را از Odyssey شنیده ایم که احتمالاً کدنام دستگاه و همچنین Razr 5G و Razr 2020 است. سایر جزئیات شناخته شده در مورد این گوشی شامل شارژ 18W، ذخیره سازی 256 گیگابایتی و پشتیبانی از نانو سیم کارتها و همچنین یک رنگ جدید به نام Mercury Silver است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
YounGGod

طراحی و دیزاین گلکسی فولد رو بیشتر میپسندم
شیک تر و جذاب تر هست

YounGGod

ببخشید اشتباه شد منظورم گلکسی زد فلیپ بود

Milad7

خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)