حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر مراسم Galaxy Unpacked 2020 سامسونگ حضور ۵ دستگاه را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

رویداد مجازی Galaxy Unpacked 2020 بعدی سامسونگ از نظر زمانی تقریبا بیش از یک هفته با ما فاصله دارد، اما ما ایده خوبی داریم که از قبل انتظار چه چیزی را داشته باشیم. امروز حتی تیزر مراسم Galaxy Unpacked 2020 سامسونگ حضور ۵ دستگاه را نشان می دهد.

تیزر مراسم Galaxy Unpacked 2020

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که پنج دستگاه را در ۱۵ مرداد ۹۹ معرفی می کند. تیزر جدید سامسونگ که امروز منتشر شده است، شباهت های پنج دستگاه مورد نظر را نشان می دهد. اگر باید حدس می زدیم من می گویم در حال بررسی گلکسی تب اس ۷، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی بادز لایو، گلکسی واچ ۳ و گلکسی نوت ۲۰ ها هستیم.

طی چند ماه اخیر همه سامسونگ به طور مستقیم از سامسونگ منتشر شده و یا به روش های مختلفی به بیرون درز کرده است، بنابراین ما نسبت به این حدس ها بسیار اطمینان داریم.

از نظر تاریخی، سامسونگ سال هاست که اواخر تابستان خانواده نوت را تازه کرده است و سامسونگ گفته است که آنها دستگاه هایی را برای مچ دست و گوش شما هم معرفی می کنند، بنابراین Galaxy Buds Live و گلکسی Watch 3 هم قطعی هستند.

احتمالا ما در این مرحله کمترین اطلاعات را در مورد جانشین Galaxy Fold می دانیم، هرچند که شباهت آن در این تیزر کاملا مشخص است. با آگاهی از این که هنوز بیش از یک هفته از این رویداد باقی مانده است، هنوز زمان زیادی برای انتشار جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه های جدید وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

منتظریم🙂

m.b

یه تبلت
یه گوشی تاشو
دو تا نوت
یه ساعت
یه هندزفری
تقریباً خیلیاشون رنگ مسی رو مشترکا دارند… این ابتکار سامسونگ در ست کردن تولیداتش خیلی به فروش دسته‌جمعی‌شون کمک میکنه و خیلیا این ست رو میخرند…

Milad7

شمارش معکوس 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)