حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پیکسل 4a احتمالا ۱۳ مرداد ۹۹ باشد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل 4a مانند دیگر موبایل های گوگل ماه هاست که تقریبا تمام اطلاعات و طراحی اش لو رفته و با آن آشنا هستیم. امروز یک منبع از صنعت خیلی مطمئن است که تاریخ معرفی پیکسل 4a احتمالا ۱۳ مرداد ۹۹ باشد. با اینکه شخصا فکر نمی کنم گوگل بخواهد این دستگاه را خیلی بی سروصدا به بازار ارایه کند اما اگر به حرف این منبع اعتماد کنیم، هفته آینده در همین روز شاهد معرفی پیکسل ۴ ای خواهیم بود.

تاریخ معرفی پیکسل 4a

تاریخ معرفی پیکسل 4a

تاریخ معرفی پیکسل 4a

سال گذشته گوگل Pixel 3a یک دستگاه میان رده خوش فروش در تجارت هوشمند این شرکت بود و تاکنون، دستگاهی را برای جانشیتی آن مشاهده نکرده ایم. ظاهرا پیکسل 4a قرار بود در ماه مه وارد بازار شود اما با تأخیرهای متعدد مواجه شد. یکی از منابع قابل اعتماد به نام John Prosser پیش از این گفته بود که این تلفن در تاریخ ۱۳ مرداد ۹۹ معرفی می شود و اکنون وی دوباره این ادعا را تکرار کرده است.

اواخر ماه ژوئن، پیکسل 4a تاییدیه FCC را دریافت کرد و قبل از آن برخی از منابع اروپایی این دستگاه را ذکر کرده بودند. بنابراین، معرفی ۱۳ مرداد ۹۹ برای پیکسل 4a کاملا قابل قبول به نظر می رسد. گوگل همچنین اخیرا فروش Pixel 3a و Pixel 3a XL را متوقف کرد که این ها همه گواه بیشتر در مورد آمدن جانشین است.

پروسر می گوید که او 100٪ نسبت به این نکته اطمینان دارد، اما همانطور که او اشاره می کند، سوال واقعی این نیست که چه زمانی پیکسل 4a معرفی می شود بلکه اکنون بیشتر مربوط به علاقه مشتری به این دستگاه است.

تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام که احتمالا در قلب این دستگاه خواهد تپید، کمی قدیمی است و برای این تلفن میان رده در زمانی که دستگاه های رقیب آن مانند OnePlus Nord و LG Velvet با اسنپدراگون 765G ارایه می شوند، رقابت را سخت می کند.

با توجه به نتایج بنچمارک که اخیرا منتشر شده است، عملکرد لزوما نمی تواند مسئله ای برای پیکسل 4a باشد. در واقع پیش بینی می شود حدود ۷۰ درصد به اندازه پیکسل ۴ قدرتمند باشد .البته با تلفن های رده بالای امسال و حتی آیفون SE که از یک تراشه پرچمدار استفاده می شود، قابل مقایسه نیست.

طبق این گزارش، این تراشه همچنین در پیکسل ۵ استفاده خواهد شد که ظاهرا این دستگاه در ماه اکتبر معرفی می شوند.

گوگل Pixel 4a که فقط پشتیبانی از LTE دارد احتمالاً صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی با سوراخ برای دوربین سلفی ارایه خواهد کرد. در بخش دوربین، ما دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را شاهد هستیم.

اسنپدراگون ۷۳۰ ظاهرا با ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. پیش بینی می شود یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه را روشن نگه دارد و احتمالا این گوشی فقط و فقط در رنگ سیاه موجود است. به نظر می رسد که با یک اسکنراثر انگشت فیزیکی همراه باشد و پورت هدفون 3.5 میلی متری نیز حفظ شود.

اینها ویژگی های چندانی نیستند، اما گوشی های پیکسل به دلیل بالا رفتن تا فراتر از قابلیتهای سخت افزاری با بهینه سازی های جانبی در نرم افزار شناخته شده اند، بنابراین Pixel 4a همچنان می تواند جذاب باشد.

نکته دیگری که می تواند به نفع دستگاه کار کند، برچسب قیمتی حدود ۳۴۹ دلاری است که باعث می شود قیمت آن از iPhone SE و OnePlus Nord مقرون به صرفه تر باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل 4a هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بی صبرانه منتظرم 😍

Taha

من که ترجیح میدم یه ذره بزارم روش یدونه وانپلاس نورد بگیرم

MohammadFarhaadi

توصیه میکنم تست مقاومت نورد رو همین بالا ببینی توسط جری اوریسینگ!بعد چهارصد داارت رو هزینه کن.

MohammadFarhaadi

چهارصد دلار

Taha

آخه برادر من پردازنده نورد بهتره دوربینش هم از نظر من حداقل بهتره صفحه نمایش با اختلاف بهتره اونم با رفرش ریت۹۰هرتز بعد داری با این گوشی که طراحی خیلی قدیمی و یه چیپست داغون مقایسه می‌کنی؟مرز های منطق جا به جا شد

AŁɪ

هم دلیم پس طاها😉

Taha

دل به دل راه داره😂🤣

ArmanBgold

من که چشم آب نمیخوره😕

ممد بمولا

گوشی جذابیه
کاش دوربین دوگانه داشت و باتری قوی 🙂
جنس بدنه هم پلاستیکه فک کنم مثل 3ای
درکل نسبت به قیمتش ارزش نداره
اما چه کنیم
پیکسل است دیگر

Milad7

به نظر من از اون پروژه های شکست خورده اس!

Milad7

احتمالا فقط دوربین خوبی داره و دیگر هیچ!

MohammadFarhaadi

کاملا باهات موافقم.البته دوربینش هم دیگه تاپ تاپ نیست ولی دوربین خوبی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)