حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ژست های حرکتی گلکسی واچ ۳ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

بخش اعظم آنچه باید درباره محصولات آتی سامسونگ بدانیم اکنون آشکار شده است. طی هفته گذشته گزارش های مفصلی در مورد گلکسی نوت ۲۰، گلکسی نوت و گلکسی بادز منتشر شده است. اکنون گزارش جدید اطلاعات بیشتری درباره ساعت هوشمند آینده سامسونگ نشان می دهد. شما می توانید اینجا ژست های حرکتی گلکسی واچ ۳ را ببینید. این به شما کمک می کند تا با راحتی بیشتر با دستگاه تعامل کنید.

ژست های حرکتی گلکسی واچ ۳

همانطور که هم اکنون ما همه می دانیم سامسونگ در حال برنامه ریزی برای معرفی ساعت هوشمند جدیدی به نام Galaxy Watch 3 است. این ساعت هوشمند علاوه بر چندین ویژگی جدید، می تواند شامل ژست های حرکتی گلکسی واچ ۳ باشد. براساس این گزارش، کنترل حرکات و تشخیص سقوط از جمله ویژگی های جدید Galaxy Watch 3 است.

اطلاعات از برنامه پلاگین Galaxy Watch 3 که سامسونگ بصورت آنلاین منتشر کرده، جمع آوری شده است. با توجه به کدها نشان داده شده است که گلکسی واچ ۳ به شما امکان می دهد با استفاده از حرکات دست، آن را کنترل کنید.

پاسخ دادن به تماس تلفنی در Galaxy Watch 3 فقط با مشت کردن یا بازکردن مشت شما امکان پذیر خواهد بود. اگر در حال دریافت تماس هستید، کافی است این حرکت را انجام دهید تا آن را انتخاب کنید. اگر می خواهید تماس را نادیده بگیرید، کافی است دست خود را تکان دهید. از آنجا که Galaxy Watch 3 دارای بلندگو است، امکان برقراری تماس با خود ساعت وجود دارد.

تشخیص افتادن کاربر یکی دیگر از موارد جدید Galaxy Watch است که می تواند بسیار مفید باشد. اگر دستگاه سقوط را تشخیص دهد، به مدت 60 ثانیه زنگ می خورد و اگر کاربر پاسخ ندهد، مکان خود و ضبط صدا ۵ ثانیه ای را به مخاطبین اضطراری انتخاب شده ارسال می کند. همچنین می توانید پس از تشخیص سقوط، یک تماس SOS برقرار کنید.

سرانجام، ثبت اسکرین شات اکنون آسانتر شده است. حالا نیازی به نگه داشتن دکمه پایین و سوایپ کردن مانند گذشته نیست. با فشردن هر دو دکمه جانبی به طور همزمان در گلکسی ساعت ۳ یک اسکرین شات گرفته می شود.

انتظار داریم گلکسی واچ ۳ همراه با گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ رسما معرفی شود. نظر شما چیست؟ منتظر این ساعت هوشمند جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عالیه😍

vahid

این ویژگیها با آپدیت به گلکسی واچ اکتیو۲ هم اضافه میشه یا سنسور خاصی داره که فقط در گلکسی واچ ۳ تعبیه شده و مخصوص این ساعته؟؟؟

ArmanBgold

اگر کاربردی باشه که خیلی عالیه👌👌

Milad7

وری نایس 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)