حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی واچ ۳ شاید ۱ مرداد ۹۹ باشد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | رندر، سامسونگ

سه روز پیش بود که در ترنجی رندرهای گلکسی واچ ۳ سامسونگ را دیدیم. این ساعت هوشمند جدید سامسونگ می تواند اهمیت ویژه ای برای شرکت داشته باشد اما اینکه آیا خوب هم بفروشد، مشخص نیست.

تاریخ معرفی گلکسی واچ ۳

امروز Evan Blass که با عنوان Evleaks بهتر شناخته می شود، رندرهای جدیدی را به اشتراک گذاشته است که حاکی از تاریخ معرفی ساعت هوشمند است.

این ساعت “چهارشنبه ۲۲” را نشان می دهد و تاریخ های تصاویر رسمی محصولات سامسونگ درز شده به طور کلی با تاریخ عرضه مطابقت دارند. به نظر می رسد که Galaxy Watch 3 چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ معرفی می شود. این به هر حال با شایعات مرتبط با معرفی برای ماه آینده در ارتباط است.

با توجه به خود ساعت، تصاویر از یک طرح دقیق تر، دو دکمه در سمت راست و یک بند چرمی دوخته شده حکایت دارند. این دو مدل در هر صورت همانطور که تصاویر ثابت می کنند یکسان نیستند. فقط در سطح قاب چرخان، تفاوت های قابل توجهی وجود دارد.

قیمت گلکسی ساعت ۳ در حال حاضر مشخص نیست. البته شانس خوبی وجود دارد که قبل از معرفی رسمی سامسونگ این هم به بیرون درز کند.

رندرهای گلکسی واچ ۳ سامسونگ را ببینید

هفته گذشته، شاهد گزارش های زیادی در مورد ساعت هوشمند آینده سامسونگ گلکسی ساعت ۳ بودیم که اکثر آنها تصاویری را به ما نشان می دادند. ما شاهد اولین عکس با کیفیت بالا بودیم که محصول را در تمام زوایا خود و قاب پشت به نمایش می گذارد.

ما حتی چند تصویر را دیدیم که رابط کاربری TizenOS را فاش می کنند. برای کسانی که اطلاع ندارند، تصاویر لو رفته متعلق نسخه ۴۵ میلی متری هستند. خوب، ما همچنین یک تصویر لو رفته دیگری از محصول داریم. این بار در حال بررسی گزینه رنگ برنز ۴۱ میلی متری هستیم.

 

نظر شما چیست؟ شما منتظر گلکسی واچ ۳ هستید؟ فکر می کنید که این دستگاه می تواند برای شما جذاب و وسوسه کننده برای خرید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

طراحیه قشنگی نداره،،مخصوصا دکمه های ساعت،،
مثل مدل گیر اس۳ مدل کلاسیک شده طراحیش

AŁɪ

نه بدرد نمیخوره فقط واسه اپل خوبه بنظرم

vahid

بدرد که میخوره،،،ساعتای سامسونگ تو خیلی از موارد برتر از اپل واچ هستن،تو ی سری مواردم اپل واچ برتری داره،،،نمیشه هیچ کدومشومو گفت بهتر از اون یکیه،،بحث من فقط راجب طراحیش بود که نمیگم زشته قشنگه ولی نسبت به سری قبلی خودش یعنی گلکسی واچ و سری واچ اکتیو طراحیه ضعیف تری داره والا بازم نسبت به خیلی از ساعتهای هوشمند دیگه زیبا تر و شیک تره

AŁɪ

آهان ببخشید فک کردم که میگی طراحی قشنگی داره.

Milad7

خیلی بزرگه و بد فرمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)