حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 گلکسی اس ۲۰ در راه است، اندروید ۱۱ در حال تست

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

اوایل سال جاری، سامسونگ سه گانه پرچمدار خود را که شامل گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا بود را معرفی کرد. این ترکیب در ابتدا با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 عرضه شد. امروز اما خبر می رسد که آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 گلکسی اس ۲۰ در راه است. همچنین سامسونگ اندروید ۱۱ را برای این خانواده در حال تست دارد.

آپدیت رابط کاربری One UI 2.5 گلکسی اس ۲۰

گلکسی اس ۲۰ اولترا

گلکسی اس ۲۰ اولترا

با توجه به گزارش جدید به نظر می رسد سامسونگ برای آپدیت رابط کاربری راهی متفاوت را طی می کند. یادآوری می شوم که نسل قبلی یعنی گلکسی اس ۱۰ با رابط کاربری One UI 1.1 ارایه شد. بعدا مستقیماً بدون آنکه شاهد شاهد بروزرسانی رابط کاربری One UI 1.5، مستقیما به رابط کاربری One UI 2.0 به روز شد. با توجه به این نکته، ممکن است حدس بزنید که کاربران گلکسی اس S20 به دنبال بروزرسانی مستقیم اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.0 باشند. خوب، ممکن است این اتفاق نیفتد.

با توجه به توییتر های UniverseIce و MaxWeinbach به نظر می رسد سامسونگ برای سه گانه Galaxy S20 خود در حال آماده سازی به روزرسانی رابط کاربری One UI 2.5 است. اگر اینگونه باشد، به زودی باید صف دریافت این بروزرسانی مهم را ببینیم.

ما اخیرا شاهد ارایه آپدیت One UI 2.1 برای گلکسی اس ۲۰ هستیم. این به روز رسانی برخی از ویژگی های جدید را ارایه کرده و تجربه کلی را بهبود بخشیده است. ما انتظار داریم که با رابط کاربری One UI 2.5 این اتفاق دوباره محقق شود. ممکن است ژست های ناوبری رابط کاربری گوگل را برای تولیدکنندگان ثالث مشاهده کنیم. رابط کاربری One UI 2.5 با گلکسی نوت ۲۰ همراه با گلکسی زد فولد ۲ و Galaxy Tab S7 عرضه خواهد شد.

 

آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ در حال تست است

براساس گزارش دیگری، سامسونگ در حال حاضر مشغول به آپدیت اندروید ۱۱ برای خانواده گلکسی S20 است. توسعه اولیه رابط کاربری جدید One UI 3.0 نیز آغاز شده است.

اگر اینگونه باشد، برنامه بتا اندروید ۱۱ باید چند ماه دیگر در دسترس باشد. همچنین شایان ذکر است که گوگل هنوز دسترسی عمومی به روزرسانی Android 11 را ارایه نکرده است. با توجه به الگوهای قبلی، برنامه بتا باید در ماه اکتبر از جایی شروع شود.

نظر شما چیست؟ شما از خانواده گلکسی اس ۲۰ دستگاهی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیی هم عالی برای اس 10 پلاس هم ارائه میشه ولی برای اس و نوت9 نه!

_V_

وان یو آی ۳ نمیاد وگرنه ۲.۵ میاد

Milad7

بعید میدونم! البته باید منتظر موند!

_V_

بهترین رابط کاربری بین موبایلا

Amir galaxy

یه رابط کاربری فوق العاده 😍👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)