حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سرفیس دو به عرضه به بازار نزدیک تر شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت دستگاه تاشو خود را با نام سرفیس دو در اکتبر 2019 معرفی کرد. این شرکت دستگاه تاشو خود را رونمایی کرد اما درباره تاریخ دقیق عرضه به بازار صحبتی نکرده است. دیروز، این دستگاه در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شد و امروز در پایگاه داده Bluetooth SIG دیده شد. این گواهینامه ها به ما می گوید که مایکروسافت سرفیس دو به عرضه به بازار نزدیک تر شد.

مایکروسافت سرفیس دو

سرفیس دو سال گذشته در ماه اکتبر توسط Bluetooth SIG گواهی شد. با این حال، این بار دیگر پیش از ارایه به بازار‌ نیز ظاهر شده است. لیست جدید نشان می دهد که دستگاه پشتیبانی از اتصال بلوتوث را دارد.

لیست FCC برخی از باند های LTE اصلی ایالات متحده را نشان داد. همچنین پشتیبانی از Wi-Fi 802.11ac را مشخص کرد. در حالی که NFC در اسناد FCC ذکر شده بود، هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه از آن پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. مشخص شد که سرفیس دو با سیستم عامل اندروید ۱۰ ارایه شده است.

سرفیس دو که به عنوان اولین محصول اندرویدی مایکروسافت وارد بازار می شوند دارای یک جفت صفحه نمایش 5.6 اینچی AMOLED هستند که وضوح تصویر 1350 در 1800 پیکسل و نسبت تصویر 4:3 را ارائه می دهند. گفته می شود این دستگاه از پلتفرم موبایل اسنپدراگون 855 و 6 گیگابایت رم بهره می برد.

ممکن است به چندین انتخاب ذخیره سازی مانند 64 یا 128 و 256 برسد. این دستگاه می تواند یک باتری 3460 میلی آمپر ساعتی داشته باشد که می تواند از طریق USB-C شارژ شود. این فبلت یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی خواهد داشت. ویژگی های دیگر سرفیس دو شامل شکاف کارت microSD، شکاف نانو سیم کارت، حسگر اثر انگشت، جک صوتی 3.5 میلیمتری و پشتیبانی از Surface Pen است.

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس دو بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

دوتا صفحه 5.6 اینچی با باتری 3450 و اسنپ 855؟
خودکشی

Alpha

هر وقت اینو میبینم یاد فیلم her میوفتم
نمیدونم دیدینش یا نه ولی جالبه که مثلا فیلم سال 2025 و گوشی بازیگر اصلی دقیقا همین شکلیه و…

Milad7

😐 تعریفی نداره که

david2arc

قبل از ورود بازنده محسوب میشه

Amir galaxy

خوشمان نیامد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)