حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 49 دیدگاه | ایسوس

همانطور که گفتیم روز، روز معرفی گوشی های اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. در کنار گلکسی زد فلیپ 5G و لنوو لژیون دوال امشب گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3 با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شد. این گوشی شخصیت ویژه خود را دارد و لوازم جانبی اختصاصی آن خیلی دستگاه را خاص کرده است.

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 3

گوشی ایسوس ROG Phone 3 شاید همان تلفن باشد که به رایانه شخصی نزدیکتر است. لوازم جانبی زیادی برای سبک های مختلف بازی وجود دارد و همه چیز تحت کنترل شماست. واقعاً همه چیز! مثلا شما می توانید کلاک و آستانه کاهش عملکرد به دلیل فشار بالا روی چیپست را کنترل کنید، صفحه نمایش و صدا را برای یک تجربه بهینه تنظیم کنید، برای جلوگیری از مشکل، شبکه را تنظیم کنید و حتی شارژ هم کاملا قابل تنظیم است. این دستگاه مشخصا برای کسانی است که همه چیز را می خواهند تغییر بدهند!

ایسوس ROG Phone 3 جزو اولین دستگاه های اندرویدی است که از چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می برد. یک “ROG Phone 3 Strix Edition” وجود دارد که از نسخه ساده اسنپدراگون ۸۶۵ را استفاده می کند، اما به همین دلیل است که شاید بخواهید نسخه های برتر را نیز در نظر بگیرید.

اول اینکه این اولین تراشه موبایلی با CPU دارای کلاک 3.09 گیگاهرتز است. علاوه بر این، اورکلاک در GPU باعث بهبود 10 درصدی عملکرد نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ می شود. همچنین از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند که در باند ۶ گیگاهرتزی کار می کند و پهنای باند بیشتر و تأخیر کمتری را ارائه می دهد. با روتر مناسب زیر 3 میلی ثانیه امکان پذیر است.

شما رم ۱۲ گیگابایتی به عنوان نسخه پایه دریافت می کنید و در صورت تمایل می توانید تا 16 گیگابایت بروید اگر بودجه شما اجازه می دهد. فضای ذخیره سازی از 128 گیگابایت شروع می شود و تا 512 گیگابایت پیش می رود. برای مقایسه نسخه ساده تر استریکس از 8 گیگابایت رم شروع می شود و انتخابی از حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی را ارائه می دهد. در همه موارد شما به سرعت حافظه RAM LPDDR5 و UFS 3.1 نگاه می کنید. توجه: برخی از تغییرات منطقه ای در تنظیمات حافظه موجود است.

این بار ایسوس AeroActive Cooler 3 را در بسته بندی خرده فروشی ارایه کرده است. دریچه ای در قسمت پشت گوشی وجود دارد که به فن اجازه می دهد تا روی سینک بزرگ مسی (6 برابر بزرگتر از ROG Phone II) گرما را تبادل کند. محفظه بخار نیز دوباره طراحی شده است. به هر حال، دریچه به این معناست که قطعاً ROG Phone 3 در برابر آب مقاومت ندارد.

همه این کارها برای اطمینان از اینکه چیپست می تواند به ۱۴۴ فریم در ثانیه برسد انجام شده است. صفحه جدید 6.6 اینچی AMOLED رفرش ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه می دهد، اگرچه از تنظیمات نیز می توانید 120 هرتز ، 90 هرتز و “خودکار” را انتخاب کنید ، که کارآمدترین تنظیم را برای انجام کار انتخاب می کند.

ایسوس برای دستیابی به حداقل تأخیر لمسی 25 میلی ثانیه (سمپل ریت تاچ 270 هرتز) ویژگی های داخلی اندروید را دوباره کار کرد. این شرکت می گوید، این پایین ترین گوشی هوشمند فعلی است. صفحه نمایش با HDR10 + دارای 1 میلیارد رنگ همراه است که با یک deltaE <1 طراحی شده و 113٪ از طیف DCI-P3 را پوشش می دهد.

دکمه های کناری اولتراسونیک تلفن قابل تنظیم تر شده است. اگر به کنترل اضافی نیاز دارید یا می توانید از آنها برای حرکات کشویی برای تنظیم زاویه دوربین بازی استفاده کنید، می توانید هرکدام را به دو دکمه تقسیم کنید.

همانطور که تصور می کنید ایسوس ROG Phone 3 با استفاده از طراحی ویژه بازی طراحی شده است. احتمالاً نه به حدی که Lenovo Legion Phone باشد، اما شما هنوز هم حاشیه هایی را در اطراف صفحه نمایش می بینید. آنها کف دست را از روی صفحه نمایش دور نگه می دارند و فضای کافی را برای دو بلندگو قدرتمند در مقابل خالی می کنند. ایسوس از Dirac بهره می برد تا به تنظیم صدای بلندگوها برای کاهش گفتار متقابل، اصلاح منحنی پاسخ فرکانس و پاسخ ضربه ای کمک کند. همچنین، یک اکولایزر در هر بازی نیز دارید، بنابراین می توانید صدا را در هر یک به طور جداگانه تنظیم کنید.

AudioWizard از پیش تنظیم شده ای برای هر هدست ROG موجود است. آنهایی که دارای جک 3.5 میلی متر هستند و همچنین دارای هدفون USB و بی سیم هستند. توجه داشته باشید جک 3.5 میلی متر، این بار در گوشی وجود ندارد، اما بیشتر لوازم جانبی (از جمله خنک کننده AeroActive) جک زا اضافه می کنند.

این تلفن از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و از شارژ سریع 30 وات با استفاده از USB Power Delivery (همان نسل دوم) پشتیبانی می کند. ایسوس می گوید با شارژ 46 دقیقه ای می تواند باتری را در حجم 4510 میلی آمپر ساعت یعنی 70٪ باتری شارژ کند.

اگر نگران سلامتی باتری را دارید، نرم افزار ایسوس به شما امکان کنترل کامل شارژ را می دهد. شما می توانید حداکثر شارژ را در 80٪ یا 90٪ کاهش دهید، می توانید سرعت شارژ را به 10W محدود کرده یا آن را در یک برنامه قرار دهید.

سرانجام ایسوس یک دوربین سوم را در پشت ROG اضافه کرد، اما این فقط یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی به رزلوشن ۶۴ مگاپیکسلی حسگر تصویر سونی IMX686 ارتقا یافته است، که از بزرگنمایی “بدون افت کیفیت” با وضوح ۱۶ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند. دوربین دوم یک تیرانداز با زاویه دید 13 مگاپیکسلی (125 درجه) است.

دوربین اصلی می تواند رزلوشن 8K را در 30 فریم در ثانیه یا 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه ضبط کند. یک حالت ویدئویی HyperSteady و یک فیلتر باد وجود دارد که از چهار میکروفون تلفن که در همه جا قرار دارند، استفاده می کند. دوربین سلفی دارای سنسور 24 مگاپیکسلی است.

Asus ROG Phone 3 با اندروید 10 و با رابط کاربری ROG UI یا ZenUI با الهام از ویژگی های مخصوص بازی ارائه می شود. هر دوی آنها تقریباً نزدیک به اندروید خام هستند و از طریق آنها تعدادی از بهینه سازی داخلی را برای اطمینان از بهترین استفاده از سخت افزار به شما ارائه می دهند.

گوشی Asus ROG Phone 3 برای پیکربندی با 12 گیگابایت رم و ذخیره سازی 512 گیگابایتی 1000 یورو هزینه خواهد داشت. افزایش 16 گیگابایت رم 100 یورو اضافی خواهد بود. اگر به جای آن می خواهید پس انداز کنید ، Strix Edition با اسنپدراگون ۸۶۵ ، 8 گیگابایت رم و ذخیره 256 گیگابایتی 800 یورو خواهد بود.

نظر شما چیست؟ گوشی گیمینگ ایسوس را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
49 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

به نظرم تمرکز گوشی های گیمینگ اندرویدی باید روی محتوا اختصاصی و فریم ریت بالای ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی ها باشه که هیچ کدومش توی هیچ گوشی گیمینگی وجود نداره و فقط همون گوشی پرچمدار (از نظر سخت افزاری و با ویژگی های ضعیفتر) هستن.هنوز که هنوزه به جز به وان پلاس ۸ پرو هیچ گوشی اندرویدی ۱۴۴ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی و ۹۰ هرتزی اندرویدی هیچ بازی رو بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نمیکنه (اگر اشتباه نکنم و خبرش چند ماه پیش اومد توی کیفیت رزولوشن بازی های موبایلی محدودیت وجود داره و اکثر بازی ها هم با کیفیت HD اجرا میشن پس بهتره لااقل گوشی های گیمینگ فریم ریت بالاتری داشته باشن) درواقع به جز سرعت بالاتر در رابط کاربری شاید اصلی ترین تفاوت این نمایشگر های ۶۰ و ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی با نمایشگر های ۶۰ هرتزی معمولی قابلیت فیلم برداری و اجرا بازی ها با کیفیت بیش تر از ۶۰ فریم باشه.

Farcry

البته نمیشه پیشرفت و نوآوری در گوشی های گیمینگ و در زمینه باتری و سرعت شارژ و خنک کنندگی مؤثر تر رو‌ندید ولی اون ۲ مورد مخصوصا محتوای اختصاصی خیلی مهم تره.الان توی کمتر بازی میشه دید گوشی گیمینگی با پردازنده اسنپ ۸۶۵ در مقایسه با پرچمدار با اسنپ ۸۶۵ توی کیفیت بهتر عمل کنه.

m.b

توی کیفیت اجرا شاید نه اما توی مدیریت دما و لذت از بازی شاید لااقل رو بازی های شوتر که اللن خیلی طرفدار دارن به مقدار قابل توجهی تجربه اون کلید ها و صداهای بهتر و سرعت بیشتر رفرش تاچ و صفحه تغییر ایجاد میکنه…

m.b

بماند طراحی مخصوص گیمینگ و اکسسوری های مخصوصی که دارند…

m.b

“هنوز که هنوزه به جز به وان پلاس ۸ پرو هیچ گوشی اندرویدی ۱۴۴ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی و ۹۰ هرتزی اندرویدی هیچ بازی رو بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نمیکنه”
تر زدی که دوست عزیز… خیلی از بازی ها این روزا از این رفرش ها پشتیبانی میکنن…
از اون لیست به طور مثال:

Pokemon Go
Alto’s Adventure
Final Fantasy Brave Exvius
Hill Climb Racing 2
Pac-Man
Warfair
Modern Combat Versus
Ballz
Dragalia Lost
Vainglory

تازه این لیست واسه یکسال پیشه!
یکم زیادی از دنیای اندروید فاصله گرفتی فکر کنم… 😅

m.b

راحت کنم خودمو… حداقل 200 بازی(خیلی محتاطانه گفتم که اشتباه در نیاد چون میدونم بیشتر هم هست) داریم که همگی از رفرش های بالا پشتیبانی میکنند…

Farcry

آره دیگه با این وضع گرونی گوشی اندرویدی یا اصلا هیچ گوشیی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دستم نگرفتم 🙃ولی خب این بازی هایی که گفتی بازی سه بعدی با گرافیک آنچنانی نیستن که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نسبت به ۶۰ هرتزی تفاوت خیلی محسوس ایجاد کنه.درکل منظورم اینه که گوشی گیمینگ باید تمرکزش روی بازی های گرافیکی و رفرش ریت بیش تر باشه و همچنین محتوای اختصاصی.محتوای اختصاصی هم خرجش روی شرکت سازنده گوشی ها بالاست و حالا حالا ها نمیشه روی گوشی های گیمینگ اونو دید

m.b

لیست بازی ها کامل نیست…
200 تا بازی با انواع سلیقه ها هست که من فقط زیر ده تاش اونم برای سال پیش رو گفتم…. قطعاً تو خیلی از اینا تاثیر داره…

m.b

بهترین نمونه گیمینگ موجود هست… باید صبر کنیم ببینیم رقبا چطور هستن در نیمه دوم…
اعتقاد دارم گوشی گیمینگ بدون صفحه آمولد دیگه تو 2020 شوخیه…
همچنین اسپیکر های گیمینگ ها هم باید قوی باشه…
نیمه دوم یا اول سال اینده شاید آمولد کواد‌اچ‌دی‌پلاس با رفرش 144 رو هم دیدیم…

m.b

راستی قاعده اینکه رفرش تاچ ضریبی از رفرش صفحه نمایشه هم بی مورد و اشتباه بود… صبر کردیم و چندین گوشی تا حالا این قاعده رو اصلاً نداشتند…اینطور بهتره… چیزی محدود به مسئله دیگری نشده…

Farcry

بین تعداد تصویری که در ثانیه نمایشگر نشون میده (به فریم) و تعداد رفرش صفحه نمایش در ثانیه (به هرتز) رابطه مستقیم وجود نداره ولی بلا‌ استثنا میشه گفت هیچ نمایشگری با رفرش ریت ۶۰ هرتزی نمیتونه فیلم یا بازی با کیفیت ۹۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کنه.البته اینم نمیشه گفت هر نمایشگری که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی داره میتونه بازی با فیلم با کیفیت ۹۰ یا ۱۲۰ فریم بر ثانیه رو اجرا کنه و چند تا محدودیت مثل ساپورت نکردن پردازنده و کارت گرافیک سیستم و یا هماهنگ نبودن بازی ها توسط دولوپر ها و ….. وجود داره.

m.b

من موضوع دیگری رو گفتم…
تاچ
صفحه نمایش

m.b

به زبان دیگه…
سرعت بازخورد لمسی
سرعت بازخورد تصویر

AL1K1NG

درست میگی اصن معلوم نیس این قاعده از کجا ساخته و پرداخته شده
سوال:
وقتی ما برای دیدن اثر تاچمون باید تا رفرش ریت بعدی صبر کنیم
و اونقدر هم ک سریع نیستیم ک تا چیزی رو روی صفحه دیدیم لمسش کنیم(ینی حد فاصل این بروزرسانب تا بعدی)
این سمپل ریت بالای تاچ(حتی بالاتر از صفحه) ب چ دردی میخوره؟!

m.b

“درست میگی اصن معلوم نیس این قاعده از کجا ساخته و پرداخته شده”
نیما مطرحش کرده بود(سر فکر میکنم k30 pro که 180 و 60 باشه فکر کنم اول یه اشتباهی در ضرب و تقسیم کرد و بعد گفت نه چون ضریب 3 رعایت شده درسته… اما الان میدونیم لازم نیست ضریبی از هم باشن و همونطور که گفتم اینطوری بهتره و محدود به هم نشدن)
——————————–
مسئله جالبی گفتی ولی خودتو پیچوندی…
سرعت بازخورد انسان رو که خارج از موضوع و تابت در نظر میگیریم که در نهایت به سرعت باقی اجزا اضافه میشه… تا اینجا خب؟

سرعت چیزی که ما میبینیم:
سرعت نمایش موضوعی روی صفحه(سرعت بازخورد صفحه) -سرعت لمس کاربر(که همون سرعت بازخورد انسان در نظر میگیریم و ثابت در نظر میگیریمش) – سرعت دریافت فرامین لمسی – سرعت بازخورد صفحه(باز برگشتیم پله اول و موضوع تکرار میشه)

خب چیزی که واضح هست سرعت هر کدوم از اینا بیشتر باشه سرعت کل بیشتر میشه و لذت کاربری و سرعت برگشتن به چرخه بیشتر و بیشتر میشه…

موضوع دیگه اینه که وقتی سرعت رفرش صفحه بالا میره اگر رفرش تاچ همون 60 بمونه تاخیر تاچ بیشتر حس میشه(چون سرعت صفحه و تاچ از هم فاصله میگیره)

تاچ رو میتونیم یه خبررسان به صفحه نمایش در نظر بگیریم و صفحه نمایش رو یه خبررسان به انسان…
وقتی رفرش صفحه بالا میره خبرا دلپذیرتر و سریعتر به انسان میرسن و وقتی رفرش تاچ هم بالا بره خبرا سریعتر به صفحه نمایش میرسن و که نهایتاً در نتیجه سریعتر به انسان میرسن…

AL1K1NG

خب همه اینا ک میگی درست
من بحثم تقریبا چیز دیگه ایه
ی صفحه ۱۲۰ هرتز و رفرش تاچ ۱۲۰
چی توی تجربه کم داره از صفحه ۱۲۰ و تاچ ۲۴۰ یا حتی ۲۷۰ و بیشتر

AL1K1NG

واقعا سرعت بیشتر ک ب طرز وحشتناکی لذت بخش
اینو ک هرکی منکر شه باید بهش شک کرد
ولی:
[سرعت نمایش موضوعی روی صفحه(سرعت بازخورد صفحه) -سرعت لمس کاربر(که همون سرعت بازخورد انسان در نظر میگیریم و ثابت در نظر میگیریمش) – سرعت دریافت فرامین لمسی – سرعت بازخورد صفحه(باز برگشتیم پله اول و موضوع تکرار میشه)]
توی این سه تا سرعت بازخورد کاربر پایین ترینه و محدود کننده
چشم ک میبینه هر سرعتی باشه
سرعت تاچ هم محدود اول ب دیدن محتواس ک محدود ب تازه سازی صفحس
و کمترین سرعت بازخورد کاربر هست
برا همین میگم رفرش بالاتر از صفحه لااقل رو کاغذ برا من موجه نیست

m.b

نه دیگه چشم محدودیتش که گفتیم ثابته اما وقتی سرعت تاچ بالاتر میره سرعت بازخورد صفحه هم بیشتر میشه چون زودتر فرامینت رو دریافت کرده…
ممکنه بگی فرق خاصی ندارن…
دو نگاه داریم…
یه نگاه میگه به فیلم 24 فریمی فیلم گفته میشه به صورت عکس های پشت‌سر هم دیده نمیشه و به فیلم 120 فریمی هم فیلم گفته میشه و اونم همینطور…
اما نگاه دوم میگه این دو رو بذاریم کنار هم… هر دو فیلم هستن و به صورت عکس پشت‌سر هم دیده نمیشن اما وقتی پای 120 میاد وسط خلل بین فریم های 24 هرتز در پیوسته نبودن نسبت به 120 فریم دیده میشه…
تو داری میگی فرقی ندارن… چرا فرق دارن… دست کم همون که گفتی 120 باید تاچش هم 120 باشه هست… حالا بیشترش شاید به قول تو مثل فرق دیدن فیلم 60 فریمی و 90 فریمی و حتی کمتر از این حس باشه چون بقول خودت صفحه هم اینجا محدود کننده‌ هست…

AŁɪ

پدر همه گیمینگ فونا⁦☺️⁩💕⚡

Taha

ای کاش شارژرش بهتر بود.
ولی من حس میکنم لژیون بهتره از این

Mahdi

بهترین گوشی واسه بازی کردن همین گوشیه اگه ۱۵۰۰ یورو دارید نسخه ۱۶ گیگ رمش رو بگیرید ، گفتم ۱۵۰۰ چون اینجا ایرانه

Mahdi

دوستان یه سوال : گوشی که زوم اپتیکال نداشته باشه نمیتونه دیجیتال تا ۱۰۰ برابر با کیفیت پی۴۰پرو داشته باشه؟

AL1K1NG

تا جایی ک میدونم اصن خانواده پی چهل از دوربین پریسکوپی برای بهبود زوم صد برابری استفاده نمیکنن و فقط کراپ عکس دوربین وایدشه
پس تئوری میگه ک اصولا ی دوربین خوب باشه رو گوشی این عمل شدنیه

m.b

زوم 100 برابری فقط برای مدل پلاس هست که اونم از داده های اپتیکال ده برابریش استفاده میکنه… از کجا این موضوع رو آوردی؟ 🤔

AL1K1NG

دقیق یادم نیس ولی تا جایی ک حافظه یاری می‌کنه ی ویدیو مقایسه یوتیوب برا مقایسه زوم ۱۰۰ برابری نماینده سامسونگ و هواوی بود ک توی اون مقایسه گر گفت
دیگه صحیح و غلطش پای حافظم و اون شخص محترم
البته کانالش معتبر بود از این هندی ها نبود

m.b

به سایز سنسور و مگاپیکسلش بستگی داره اما با کیفیت p40 pro plus قاعدتاً نه…

AL1K1NG

گوشی خوبیه ولی خب گیمینگه و منم ک طرفدارشون نیستم
و خیلی هم آزادی عمل های جذابی میده
ولی
بنظرتون ی پوکو اف دو یا ایکو زد وان با ی نینتندو سوییچ ک تقریبا هم قیمت این میشه پکیج بهتری نیس؟!

Mahdi

واقعاً؟ خب عزیزم منظورم فقط سامسونگ نیست ها ولی مثلا یه ps5 و Xbox سری ایکس همراه یه پو کو اف ۲ پرو بهتر از یه اس۲۰ الترا ۱۶ گیگ رمی نیست؟

AL1K1NG

بنظر من ک خیلی بهتره
ولی من چون بحث پرتابل بودنش مد نظرم بود کنسول های خونگی رو در نظر نگرفتم
وگرنه xsx یا ps5 خیلی خفن تر هم میکنه پکیجمون رو
تازه اگه کانفیگ بالاتر این گوشی رو مدنظر قرار بدیم میتونیم هم سوییچ هم پلی هم ی پوکو بگیریم و عشق دنیا و اخرت ببریم

Mahdi

فکر نمیکنم بازی های کنسولی تو غیر از خونه آدم لذت داشته باشن باید اونا رو روی یه مانیتور با کیفیت بازی کرد و واسه مکانهای دیگه هم پابجی رو همون پوکو اف۲ کافیه

AL1K1NG

این بازی ها رو سرچ کن و نظر منتقدا و فدوششون رو ببین
legend of zelda breath of the wild
super mario odessy
mario kart 8 delux
ی بازی فایتینگ همبود یادم رفت
metroid prime
animal crossing
و . . .
بازی خفن زیاد داره نینتندو سوییچ
هم کنسولین هم بدرد تو ماشین و مسافرت میخورن

Mahdi

خب اینا سلیقه ای هست من کلی گفتم و نگفتم سوییچ بده اتفاقا بازی های انحصاریش عالین ولی من دوست دارم رو مانیتور بازیشون کنم

AL1K1NG

میدونی این گوشی بدرد چی میخوره؟
ایکس باکس کلود گیمینگ😍
وای فای ۶
۵جی
رفرش ریت بالا
خنک سازی خار و مار دار
صفحه گنده
وگرنه بازی های اندروید رو ک سگ بزاد

Mahdi

وای فای ۶ و ۵ جی چی دارن که نسخه های قبلی ندارن البته واسه ما ایرانیا بازی هم که از فورتنایت بالاتر نداریم تو گوشی ، صفحه بزرگ هم که سلیقه ای هست من شخصا از ۶.۵ اینچ بالاتر دوست ندارم ، ایکس باکس کلود گیمینگ با این سرعت اینترنت ما؟

Mahdi

اینو ما میدونیم ولی کسایی که مثلا ۱۹۸۰ دلار میدن به گلکسی فولد نمیدونن

AL1K1NG

البته منم اگه اونقدری پول داشتم ک دیگه کار نکرده نداشتم😂صد در صد فولد و این گوشی رو هم میخریدم

Mahdi

من اگه اونقدرم پول داشتم نمیدادم به یه گوشی بالای ۵۰۰ دلار چون بنظرم هدر دادن پوله حالا فرقی نداره ثروت جف بزوس رو هم داشته باشم
فکر نمیکنم دوربین گوشی ها اندازه اختلاف قیمتشون فرق داشته باشن نهایتش تو روز یه چند تا عکس میگیری که بیشتر گوشیا الان خوب پردازش میکنن

AL1K1NG

این حرفتو باید با طلا نوشت
بهترین گوشیا ب نظرم پرچمدار های اقتصادین
بیشتر پول دادن دیوونگیه
مثلا ایفون و اس ۲۰ و پی ۴۰ ک بالای هزار دلارن ینی ۲ یا ۳ برابر بهترن؟
نه
فقط ۲۰ ۳۰ درصد بهترن فقط چون ب مرز تکنولوژی نزدیک ترن یهو خیلی گرون میشن
وگرنه گوشیایی مثه پوکو اف ۲ پرو نیاز لااقل من رو و حتی خیلی خیلی بیشتر از نیاز من رو برطرف میکنه

Mahdi

دنیای گوشی الان شده بازی با اعداد یا چند تا سایت مثل انتوتو و دکسو مارک ، ریفرش گوشیم ۱۲۰ هرتز باشه چی تغییر میکنه دوربین گوشیم تو دکسو عددش بیشتر باشه چه فرقی میکنه وقتی من تو بیشتر مقایسه ها بیشتر دوربین پیکسل ۴ رو پسندیدم در حالی که فقط ۱۱۲ گرفته

AŁɪ

{من اگه اونقدرم پول داشتم نمیدادم به یه گوشی بالای ۵۰۰ دلار چون بنظرم هدر دادن پوله حالا فرقی نداره ثروت جف بزوس رو هم داشته باشم}
خدا دیده بهتون ثروت نداده چه طرز فکر مسخره ای .🙁🤦

Mahdi

طرز فکر مسخره؟ حتما گوشی ۱۵۰۰ دلاری که تو میخوای بگیری نانوایی هم میره که اینقدر قیمتشه آدم بخواد بالای ۱۰۰۰ دلار خرج گوشی کنه دیوونگیه اندروید بگیره

نیما عرفانی

این گوشی و لنوو لژیون پرو در حال حاظر بهترین گوشی های گیمینگن و هر کدوم برتری های خودشونو دارن اما در مجموع راگ فون ۳ پکیج کامل تری رو ارائه میده ولی من شخصاً طراحی لنوو رو بیشتر قبول دارم.
اولین تجربه ی لنوو در ارائه ی گوشی گیمینگ جای تقدیر داره 👌.

Mahdi

کوشی گیمینگ بنظرم باید بالا پایینش باید یه کم حاشیه داشته باشه من الان با همین گوشی خودم که بازی میکنم دست چپم گاهی میخوره رو صفحه ولی پایینش که حاشیه داره دست راستم نمیخوره به صفحه

Mahdi

ایسوس واسه همین بالا پایین گوشی یه ذره حاشیه گذاشته

نیما عرفانی

اینم حرفیه ولی من گفتم “شخصاً” طراحی لنوو رو بیشتر قبول دارم . شاید یه عده هم با من هم عقیده باشن .
به جز اون حاشیه های بالا و پایین ، عوامل دیگه ای هم تو ارگونومیک بودن دستگاه تأثیر داره.

Mahdi

آره خب سلیقه ای هست دوتاشونم عالین

ممد بمولا

عالیه

Finch

Shark killer 😂

Milad7

واقعا ایسوس سنگ تمام گذاشته راضی ام ازش 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)