حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G با Snapdragon 865 Plus به قیمت ۱۴۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

مدتی بود که درباره نسخه 5G محبوب ترین گوشی تاشو سامسونگ صحبت می کردیم. امروز اما سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G با Snapdragon 865 Plus به قیمت ۱۴۵۰ دلار رسما معرفی شده است. اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که افزایش قیمت زیادی هم نسبت به نسل اول خود ندارد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G

سامسونگ رسما نسخه 5G گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ خود را اعلام کرد. این تلفن با نام Galaxy Z Flip 5G (طبیعتا نام قابل درکی است)، تقریباً مشابه مدل قبلی خود 4G است. عمده تغییرات شامل پشتیبانی از شبکه 5G، پردازنده کمی ارتقا یافته Snapdragon 865 Plus و قیمت آن ۱۴۵۰ دلار است. این 70 دلار بیشتر نسبت به نسخه 4G است، که سامسونگ می گوید حوالی قیمت می چرخد.

سامسونگ Galaxy Z Flip احتمالاً بهترین گوشی تاشویی است که من آن را تست کردم، هرچند که در کل این بخش یک گروه کوچک و نسبتاً ناامیدکننده است. اگرچه دستگاه کاملا مسطح نیست، اما گلکسی زد فلیپ به خوبی طراحی شده است و ثابت کرده است که نسبت به سایر تلفنهای تاشوی دیگر موجود دوام بیشتری دارد (بازهم می گویم، ارزیابی نسبی است).

احتمالاً سامسونگ راضی است که فرمول را نسبت به گلکسی زد فلیپ خیلی تغییر نداده است. شاید این باعث صرفه جویی در تلاش های R&D خود برای Galaxy Fold 2 باشد. شایعه شده این دستگاه به زودی به بازار عرضه خواهد شد و مانند بسیاری از دستگاه های دیگر سامسونگ مانند نوت ۲۰ اولترا و گلکسی بادز لایو در رویداد ۱۵ مرداد ۹۹ رونمایی خواهد شد.

سامسونگ می گوید برای ارایه شبکه 5G در گوشی، اصلاً فاکتور فرم خارجی را تغییر نداده است. این دستگاه در دو رنگ “خاکستری مرموز” و “برنزی مرموز” به بازار خواهد آمد. این بخش “مرموز” به مات بودن شیشه اشاره دارد که حس لمس نرمی دارد. البته در تصاویر رسمی این موضوع خیلی مشخص نیست.

همراه با پردازنده کمی به روز شده و 5G (که فقط از Sub-6 پشتیبانی می کند، نه mmWave) ، سامسونگ همچنین تعداد کمی پیشرفت های جزئی نرم افزاری را به آن اضافه کرده است. این دستگاه در حال حاضر دارای یک حالت “Flex” است که به شما امکان می دهد نرم افزار هنگام تاشدن دستگاه خود را دوباره تنظیم کند تا با این حالت سازگار باشد.

در YouTube اکنون باید به درستی وارد حالت Flex شود و برنامه دوربین سامسونگ با زوایای بیشتری کار خواهد کرد، بنابراین می توانید از لحاظ تئوری آن را به آسمان نشانه بروید. سامسونگ همچنین می گوید ویژگی Edge Panel “قوی تر” را دارست است، که امیدوارم Z Flip به جای محدود کردن آن در کنترل های چند پنجره، یک پنل استاندارد با مشخصات کامل را به دست آورد.

نظر شما چیست؟ گلکسی زد فلیپ 5G برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

نایس

ArmanBgold

به به😍

Mahdi

اینجوری عمل کنی طرفدارای قدیمیت برمیگردن

AŁɪ

قشنگع🌟

AL1K1NG

قیمتتو دوست دارم🙂

AL1K1NG

ترجیح میدم چهار تا گوشی شیائومی بگیرم تا ی تاشو سامسونگ

Taha

خب برادر من اصلا قابل درک نیست این چیزی که گفتید.
شیائومی اصلا گوشی ندارن که بازدید فلیپ رقیب باشه و بعدشم زدفلیپ یه گوشی خاص هستش و قابل مقایسه با گوشی های دیگه نیست

Milad7

یا خدا قیمتو 😐 😐

Milad7

در زمینه دوربین هیچ تغییری نکرده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)