حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزینه اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

فیس بوک به زودی می تواند جدی ترین پیشنهاد خود برای به چالش کشیدن TikTok را معرفی کند. به گزارش NBC News، این شرکت قصد دارد Reels را با ویژگی مشابه TikTok که در توسط اینستاگرام توسعه داده شده است، در سطح جهانی در هفته های آینده معرفی کند. به این ترتیب گزینه اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک به زودی ارایه می شود و باید دید که موفق خواهد شد یا نه!

گزینه اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک

اینستاگرام سال گذشته به صورت آزمایشی این ویژگی را در برزیل آغاز کرد و از آن زمان تاکنون تجدید تجربه شده است. اکنون NBC News گزارش داده است که نه تنها Reels به کاربران در ایالات متحده ، انگلیس و حدود 50 کشور دیگر گسترش می یابد ، بلکه این ویژگی را مستقیماً به صفحه اصلی اینستاگرام اضافه می کند.

شبکه NBC گزارش می دهد:

“کاربران می توانند از طریق یک نماد جدید در قسمت پایین صفحه در اینستاگرام به Reels دسترسی داشته باشند و Reels را در فید اصلی Instagram یا Instagram Explore برای حساب های عمومی ارسال کنند.”

اینستاگرام سعی می کند Reels را چنین بخش مهمی از برنامه خود قرار دهد که جدیت چالش خود را برای TikTok نشان می دهد. این یک استراتژی است که در گذشته بسیار موفقیت آمیز بوده است. فیس بوک سالها تلاش کرد تا Snapchat را کپی کند، پیش از آنکه روی موفقیت آمیزترین تاکتیک خود بیفتد: کلون کردن ویژگی داخل اینستاگرام.

اگر این شرکت بتواند حتی برخی از این موفقیت ها را با ریلز تقلید کند، به خصوص در زمانی که TikTok تحت نظارت بسیار زیادی در مورد روابط خود با چین قرار دارد ، فیس بوک می تواند یک بار دیگر موفق شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این رقیب آمریکایی می تواند پیشرو چینی را کنار بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

تبریک به کهکشانی های ایران زمین 💓🔥💥🔥💥🔥💥🔥💥🔥💥💥🤸🤸🕺🔥⁦☁️⚡🌟⭐⚡🌟🌈⭐🌟🌈🌟⭐⚡🌈🌟⚡🎂🎂🍰🎂🎂🍰🎂🍰🎂
قهرمانیمون پیشاپیش مبارک⚡🌟🌈⭐🔥

calantar

نظرتون دربارع قرارداد ایران چین چیع ؟!

Finch

هیچی از فردا جنس اشغال چینی بیشتر میشه تو بازار

AŁɪ

دلت خوشه قرار داد ایران و چین این چیزا رو در بر نمیگیره 🙁✋

afsoon

هر چیزی که بدخواه های ایران رو ناراحت کنه و وادار به واکنش یعنی چیز خوبیه ..چهارصد میلیارد دلار یعنی ده سال روزی یک ملیون بشکه نفت فروختن به نرخ الان هر بشکه نفت

AŁɪ

افسون تو الان چپ گرایی یا راست گرا؟

Finch

««فروش نفت در ۱۰ سال آینده به نرخ الان »»
احتمالا میدونی که الان قیمت نفت در کمترین مقدار خودش در تاریخ مدرن رسیده؟

AŁɪ

در ضمن ۵۰۰ میلیارد دلار بود.

Mohammadr

تو بگو 400 تریلیون دلار…. اما به چه قیمتی؟ اینم بگو…

AŁɪ

مگه پولش تو جیب مردم میره؟؟ تا الان ۴۰ سال نفت فروختیم کجا رفت ؟ خرج مهمانی های فاخر اولیا حضرت ها شد ⁦☺️⁩.خرج تحصیل توی دانشگاه های اول دنیا بدون ورودی، برای بچه هاشون شد خرج هزاران ریخت و پاش مس..لین کشوی شد .

Milad7

ننگ تاریخی!

Dex

سایت زومیت گوشی p40پرو. بررسی کرده وافت عملکردش درحالت بدون پرفورمنس 55درصده حتی بدتر از مدیاتک بعدش بعضیا کایرین با اسنپ مقایسه میکنن 55درصد خخخخ

m.b

واقعیت یه چیزه لحن گفتن واقعیت یه چیز دیگه… عقب ماندگی یه شرکت و وضع معلوم یه عده ورای این درماندگی خنده نداره دوست عزیز…

AŁɪ

لاگین کردی فقط همینو بگی 🤔 فیک خوبی هستی ‌‌‌.
کامنت جهت دار این روزا زیاد شده⁦☺️⁩

Milad7

همین الانش هم اینستا خیلی بهتره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)