حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل 4a در فروشگاه آنلاین گوگل لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، گوگل

احتمالا به یاد دارید که چهار ماه پیش ما رندرهای تبلیغاتی پیکسل 4a را دیدیم. ما تقریبا کاملا می دانیم که طراحی پیکسل ۴ ای چیست اما امشب رندر پیکسل 4a در فروشگاه آنلاین گوگل لو رفته است. پس شاید ارزشش را داشته باشد که یک نگاه دیگر به آن داشته باشیم.

رندر پیکسل 4a

گوگل Pixel 4a در طی چند ماه گذشته بارها و بارها فاش شده است. اما این شرکت هنوز آن را به طور رسمی معرفی نکرده است اما من شخصا ماه هاست در ذهنم با آن زندگی کرده ام. شاید بگویید که به نظر می رسد گوگل به دلیل انتشار زنجیره تأمین در میان همه گیری کرونا، این معرفی را به تعویق انداخته است اما ما می دانیم که این شایعات طولانی اصلا موضوع عجیبی از گوگل نیست و پیش از این هم سابقه داشته باشد.

انتظار می رود که پیکسل 4a اواخر همین ماه رونمایی شود. پیش از آن، خود گوگل به طور تصادفی ارائه رسمی در فروشگاه آنلاین خود را فاش کرده است.

پیکسل 4a

پیکسل 4a

از آنجایی که گوگل Pixel 4 a به طرز گسترده ای لو رفته است و همه قسمت های آن را جز قیمت دقیق نشان می دهد، ارائه دهنده رسمی چیز جدیدی را برای ارایه نباید داشته باشد. ما می توانیم این گوشی را به رنگ سیاه مشاهده کنیم، که ممکن است به عنوان رنگ Just Black با یک کلید پاور ترنجی طور 😎 به بازار عرضه شود.

این رندر صفحه نمایش دارای سوراخ برای دوربین سلفی و همچنین یک دوربین اصلی تکی مانند Pixel 3A را تأیید می کند. مطابق با گزارش ها و بررسی های قبلی این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ بهره برده است با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه UFS 2.1 استفاده می شود.

در قسمت جلوی آن، یک صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی FHD+ با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، پنل AMOLED قرار دارد. این پنل از یک سوراخ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با حسگر تصویر سونی IMX355 استفاده خواهد کرد. در عقب، یک دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 (استفاده شده در شیائومی Mi 8) با OIS با یک فلاش LED قرار دارد. در قسمت پشتی این گوشی نیز از سنسور اثر انگشت خازنی استفاده شده است.

ویژگی های دیگر پیکسل 4A شامل دو سیم کارت ، 4G ، WiFi 5 ، بلوتوث 5.0 ، USB Type-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، باتری 3،080 میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۰ می باشد.

نظر شما درباره پیکسل 4a احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

پکیج خوبیه ولی نه عالی نسبت به قیمت.بدی پیکسلا اینه که ویژگی خاصی ندارن.یه زمانی اندروید خالص ویژگی خاصشون بود ولی اینم برای سال اول خاص حساب میشه نه سالهای بعد.رادار شناسایی چهره بد نبود اگر گند نمیزد بهش و در کنارش یه اثر انگشت هم میگذاشت‌دوربیناش هم خوبن ولی دیگه مثل قبل عالی حساب نمیشن که البته این مورد دایلش پیشرفت فوق العاده شرکتای دیگست و گوگل یه طورایی داره عقب میفته.در کل اگر طمع رو کنار بزاره میتونه رقابت کنه وگرنه نمیتونه سهم قابل توجهی از بازار بگیره.

Milad7

حرف خاصی برای گفتن نداره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)