حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ ردمی نوت ۷ با MIUI 11 رسما منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ردمی

کمتر از یک ماه پیش گزارش دادیم که شیائومی اقدام به ارایه آپدیت MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ برای کاربران Redmi Note 7 در چین کرده است، این شرکت همین آپدیت را برای کاربران هند اعلام کرده است. آنها از طریق یک تاپیک در انجمن Mi اعلام کرد که به روزرسانی پایدار بتا MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ به کاربران منتخب در هند ارایه داده شده است. به این ترتیب باید گفت که آپدیت اندروید ۱۰ ردمی نوت ۷ با MIUI 11 نسخه بتا پایدار رسما منتشر شد.

آپدیت اندروید ۱۰ ردمی نوت ۷

به روزرسانی که به صورت OTA در نسخه MIUI 11 IN Beta Stable V11.0.2.0 QFGINXM ارایه داده شده است. از آنجا که این یک نسخه پایدار است، انتشار آن به عنوان بتا به معنای آن است که شرکت در حال بررسی نهایی پایداری کامل آن است.

این ارایه به احتمال زیاد به کاربرانی که برای برنامه بتا Redmi Note 7 انتخاب شده اند عرضه شده و از آنها خواسته می شود نظرات خود را به اشتراک بگذارند. اگر مشکلی در بیلد وجود نداشته باشد، انتظار می رود که طی یک هفته یا حتی کمتر از آن، ارایه کامل آن در هندوستان انجام شود. با این حال، در صورت عدم وجود اشکال یا شکایت دیگر کاربرانی که به روزرسانی دریافت کرده اند، متوقف می شود.

لیست تغییرات منتشر نشده است و لینکی برای بارگیری به روزرسانی در دسترس نیست. افرادی که به روزرسانی را دریافت کرده اند، اجازه ندارند لینک دانلود یا حتی تغییرات را به اشتراک بگذارند. با این حال، این پست نشان می دهد که بیلد اندروید ۱۰ است و باید تمام ویژگی های اندروید ۱۰ را که از قبل دیده ایم، مانند حالت تاریک در سطح سیستم و عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن را بهبود بخشد.

همچنین انیمیشن ها، تم ها، تصاویر زمینه ای جدید و سیستم اطلاع رسانی بهبود یافته را در کنار دیگر تغییرات به ارمغان می آورد. انتظار داریم آخرین نسخه امنیتی Android نسخه جدید را ارائه دهد.

شما ردمی نوت ۷ دارید؟ در برنامه آزمایشی دریافت آپدیت حضور داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

الان؟؟؟؟😐
خسته نباشه

UnderTaker

شیائومی امسال واسه بروزرسانی اندروید10 برای گوشی‌های نوت7 و نوت8 ضعیف عمل کرد واقعا.
از شیائومی خیلی بیشتر از اینا انتظار میره.

Mahdi

پوکو عشقه خیلی زود اپدیت رو گرفت😍

Milad7

گوشی محبوب و خوش قیمتی بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)