حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

اولین گزارش ها درباره هندزفری بی سیم لوبیاطور (!) از سامسونگ از سه ماه پیش آغاز شد. ماه گذشته گزارش داده بودیم كه سامسونگ هندزفری جدید خود را در ماه ژوئیه در كنار Galaxy Watch 3 معرفی می كند. امروز اولین مجموعه تصاویر Galaxy Buds Live منتشر شد. به لطف این رندرها می توانید رنگ های هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live را ببینید. رنگ مسی طبق انتظار، اینجا هم هست.

رنگ های هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live

اولین رندرهای مطبوعاتی گلکسی بادز لایو توسط Evan Blass یا (evleaks) منتشر شد. وی تصاویری از گوشی ها و کیس به اشتراک گذاشت. تصویر پایین Galaxy Buds Live را از نزدیک نشان می دهد، در حالی که تصویر بالا سه گزینه رنگی را نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد ارائه دهد.

به نظر می رسد که این هندزفری به رنگ مایع برنز (Mystic Bronze) آمده است، که در تصاویر فاش شده Galaxy Note 20 Ultra و Galaxy Z Flip 5G نیز دیده می شد. Galaxy Buds Live همچنین به صورت سیاه و سفید عرضه می شود. به نظر می رسد که گوشی های هندزفری دارای طرح براق هستند، در حالی که به نظر می رسد که این کیس دارای پوشش مات است.

کیس به شکل مربع بوده و دارای دو LED وضعیت شارژ، یکی در قسمت بیرونی و دیگری در داخل است که این دقیقاً مانند گلکسی بادز پلاس به نظر می رسد. این قالب به احتمال زیاد نیروی مغناطیسی در آنها است تا به هر گوشی کمک کند تا با حفره هایی که در هنگام شارژ در آن قرار دارند، هماهنگ شوند.

شکل گوشی ها لوبیاطور است و برای شارژ آنها اتصالات پین دارند. آنها همچنین دارای دو میکروفون (برای دستورات صوتی و لغو نویز در حین مکالمه) و بلندگو در خارج هستند. طرف دیگر گوشواره ها در این رندرها دیده نمی شود. مشخصا همانطور که می بینید Galaxy Buds Live فاقد نکات گوش سیلیکونی است، بنابراین آنها به شکلی متفاوت در گوش ها خواهند نشست.

انتظار می رود که Galaxy Buds Live در تاریخ ۱ مرداد معرفی شود. قیمت شایعه شده آنها ۱۵۰ دلار یا پایین تر است و باعث می شود آنها با AirPods معمولی اپل مقایسه شود. آنها همچنین می توانند دارای حذف نویز فعال صدا و قابلیت پخش موسیقی داخلی باشند.

نظر شما چیست؟ این طراحی جدید و متفاوت را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

یکم شبیه سمعک هست ! البته یکم نه خیلیییییییی 🙂

hamid4_2

خب حالا مگه چیه؟

Faraz

خیلی جالب و خوبه فقط فکر کنم بیفته بدون اون سیلیکونی ها …چجوری بدون اونا‌ میشه ؟!

Mahdi

بهتره بگیم رنگ های لوبیا

lovenokia

آقای عطایی
سلام ، طراحی One plus Nord ساعاتی پیش لو رفت !
https://www.xda-developers.com/leaked-oneplus-nord-renders-confirm-quad-camera-dual-hole-punch/

hamid4_2

وای خدا از همین الان هیجان دارم😍😍😍😍😍

hamid4_2

آخه من پول نوت ۱۰ را هم ندارم چه برسه به نوت ۲۰😭😭😭🥺🥺😭 یک برام گوشی بخره🥺

armin.k

من از برنزش خوشم اومد،بقیش به من ربطی نداره.

#باباش_ربطی_نداره

Finch

باید دید کیفیتش چطوره

Milad7

شکل لوبیاست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)