حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 با لنز قابل تعویض ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

دیروز برای شما درباره حق اختراع هواوی برای لنز قابل اتصال به بدنه موبایل نوشتیم. سوالی که امروز پیش می آید این است که آیا هواوی P50 با لنز قابل تعویض ارایه خواهد شد؟ خب طبیعی است که پیشرفته ترین حق اختراع یک شرکت را برای استفاده از موبایل آتی آن ها محتمل بدانیم اما شاید محقق نشود.

هواوی P50

پرچمداران هواوی در حال حاضر به دلیل دوربین های با کیفیت بالا مشهور هستند، اما این شرکت فکر می کند که چگونه می توان این کیفیت را حتی بیشتر بهبود بخشید. یکی از گزینه های مورد بررسی نصب لنزهای قابل تعویض است. هواوی حتی چنین راهکاری را نیز ثبت کرده است. این می تواند با Huawei P50 در سال آینده وارد بازار شود.

دیروز دیدیم که اطلاعات مربوط به این شرکت در بانک اطلاعاتی دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (دفتر مالکیت معنوی اروپا ، EUIPO) یافت شد. این منبع جزئیات فنی خاصی را ارائه نمی دهد، اما با قضاوت بر روی تصویر، دوربین چنین گوشی هوشمند هواوی با دو ماژول با لنزهای آن در قسمت بالای نمایش داده می شود. لنزهای مختلف قابل تعویض به آن وصل خواهند شد. علاوه بر این، اندازه یک لنز از این نوع کوچک است، اما حتی می تواند یک بزرگنمایی اپتیکال مناسب را ارائه دهد.

حق اختراع هواوی

حق اختراع هواوی

خیلی زود است که درباره چشم انداز تجاری چنین تلفن هوشمند صحبت شود، زیرا این حق ثبت اختراع هیچ چیزی را الزامی نمی کند، اما پرچمدار آتی هواوی به خوبی می تواند چنین دوربینی را بدست آورد. به عنوان مثا ، می تواند در هواوی P50 باشد.

به یاد بیاورید که گوشی هوشمند Huawei P40 Pro از نظر کیفیت دوربین هنوز در لیست برتر گوشی های هوشمند DxOMark مسلط است و مدل پی ۴۰ پرو پلاس هنوز مانده تا حتی از آن فراتر برود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این حق اختراع هواوی در هواوی P50 استفاده شود؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

اقای عطایی لطفا پوشش بدید جونمون رو به لبمون رسوندن دلار 20 تومنی کافی نبود واردات گوشی بالای 300 یورو هم داره ممنوع میشه

pooria

واقعا برات متاسفم که اینقدر بی همیتی

M.irani

واقعا خوشحالم که هواوی وارد صنعت موبایل شد

نیما عرفانی

یادمه قبلاً یعنی حول و حوش بهار و تابستون ۹۸ یا قبل تر از اون اما دقیق نمی‌دونم کی بود گفته بودم اگه دوربین های موبایلی به حدی بتونن پیشرفت کنن که بشه مشابه دوربین های حرفه ای از لنزهای ماژولار و قابل تعویض براشون استفاده کرد دیگه عملاً میشه انتظار داشت که رقابت دوربین های موبایل با DSLR ها وارد فاز جدیدی بشه و حتی به این موضوع هم اشاره کردم که محقق شدن این امر احتمالاً توسط هواوی و لایکا و یا سونی و آلفا و یا نوکیا و لایت و زایس انجام میشه که امروز و دیروز خبرش منتشر شد که هواوی و لایکا دارن روش کار میکنن.
البته که استارت این ایده رو تو نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ لنوو با زیر برند موتورولا و معرفی موتو موده Hasselblad True Zoom Module زد.

Mahdi

خوبه استارتش رو لنوو زده وگرنه …

نیما عرفانی

وگرنه؟ ادامه بده

mm.niki

خبر جدید سایت همسایه رو دیدید؟
دیگه گوشی بالای ۳۰۰ یورو وارد نمیشه
ممنوعش کردن از اول سال
واسه همینه دیگه به زور پرچمدار میشه گیر آورد
قیمت ها هم که شده اندازه پول خون مردم
دیگه پرچمدار خریدن میشه آرزو برامون
فقط مسافری بازه الان
که اون رو هم میخوان ببندن

bh974

با دلار 22 هزار تومن اخبار پرچمدارا ب چه دردمون میخوره….
ی جا خونده واردات گوشیای بالای 300 یورو ممنوع شده…

MohammadFarhaadi

با فقط از محصولات کوالکوم استفاده میکنم ولی اگر هواوی مشکل تحریم رو نداشت تنها برندیه که تو اندرویدیا حاضرم از محصولاتش استفاده کنم.چیپست کایرین شاید به قدرتمندی رقبا نباشه ولی به شدت مدرن و بهینه هستن.هواوی هم خوب تونسته نرم افزارش رو باهاش مچ کنه طوری که زیر بار فشار زیاد لگ نمیزنه و کم نمیاره.سیستم کانتینیوم رو واقعا عالی اجرا میکنه و شما احساس میکنی داری با پی سی کار میکنی و اونموقع که گوشیای سامسونگ و لومیا با کلی تجهیزات وصل میشدن میت ده اگر اشتباه نکنم یا پی ده با یه کابل متصل میشد و کلی هم سریع بود.

Milad7

اوپس… چه شود….

Milad7

طبق روال سری پی هواوی همیشه معروف به کمرا فون بودن…

alone wolf

خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)