حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای گلکسی واچ ۳ سامسونگ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سه هفته پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی واچ ۳ نام ساعت هوشمند بعدی سامسونگ است. شایعه جذاب درباره آن این است که رینگ چرخان گلکسی واچ به مدل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ برمی‌گردد. امروز می توانید رندرهای گلکسی واچ ۳ سامسونگ را ببینید چرا که Evleaks رندرهای باکیفیت و قابل اعتماد ساعت هوشمند کره‌ای ها را منتشر کرده است!

گلکسی واچ ۳

ظاهراً این تصویر همان مدل با بدنه استیل 45 میلی متر است. از مشخصات این دستگاه می توان به صفحه نمایش Super AMOLED با قطر ۱.۴ اینچ، 1 گیگابایت رم ، 8 گیگابایت حافظه فلش و سیستم عامل Tizen OS 5.5 ، بلوتوث 5.0 و Wi-Fi اشاره کرد. با توجه به کارکردهای دستگاه، می توان به یک سنسور ضربان قلب، پشتیبانی از نظارت بر ECG و نظارت بر خواب اشاره کرد. ظرفیت باتری این مدل 340 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳

از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند آینده ، نمایشگر 1.2 و 1.4 اینچی (به ترتیب برای انواع 41 و 45 میلی متر)، یک رینگ چرخان، وجود یک ماژول GPS و بندهای چرمی قابل تعویض است. عمر باتری این دستگاه، طبق آخرین شایعات حدود دو روز خواهد بود.

سامسونگ به طور جدی ساعت هوشمند ساعت Galaxy Galaxy 3 را آماده می کند. این باید همزمان با گلکسی نوت ۲۰ در اواسط مرداد ۹۹ منتشر شود. با وجود این واقعه که بیش از یک ماه از آغاز معرفی باقی مانده است، اخیراً عکسهای زنده از Galaxy Watch 3 در وب ظاهر شده اند.

گلکسی واچ ۳ در واقعیت دیده شد

با قضاوت درباره آنها ، رابط کاربری زیادی تغییر نخواهد کرد و کل برنامه های استاندارد از ساعت هوشمند فعلی سامسونگ به برنامه های جدید تغییر خواهد کرد. با این حال، تغییرات جزئی وجود دارد. به عنوان مثال، آیکن گلکسی فروشگاه در طراحی و رنگ کمی تغییر کرده است. این ممکن است نشانگر نسخه جدیدی از سیستم عامل Tizen باشد که همزمان با Galaxy Watch 3 ارائه خواهد شد.

سامسونگ نمی خواهد کاربران این تصور غلط را داشته باشند که ساعت هوشمند آینده آنها نسبت به Galaxy Watch Active2 پایین تر باشد، به همین دلیل با نام Watch 3 همراه است. معمولاً، ما اسناد صدور گواهینامه را درمورد نزدیک بودن معرفی دستگاه به کار می گیریم.

گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳

اخیراً، دفتر معیارهای هند (BIS) سه مدل دستگاه مجزا را ذکر کرده است: SM-R845F ، SM-R755F و SMR850F. دومین مورد از آنها همچنان یک دستگاه ناشناخته است، دو مورد دیگر که در اسناد اخذ مجوز بلوتوث اخیر آمده اند. این مدل های نسخه ای از Galaxy Watch 3. هستند. ساعت هوشمند جدید باید در دو گزینه اندازه متفاوت – 41 میلی متر و 45 میلی متر در دسترس باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)