حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرو شیائومی فردا معرفی می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

سوال امروز این است که آیا خودرو شیائومی فردا معرفی می شود؟ به نظر می رسد شیائومی شگفتی بزرگی را آماده کرده است. فردا می تواند طرفداران خود را از روشی بسیار خاص غافلگیر کند. یک تیزر برای یک محصول جدید در حساب رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo ظاهر شده است. با قضاوت در مورد رئوس مطالب، این یک اتومبیل و به صورت دقیق‌تر یک SUV است. این خودرو ناشناس درون تیزر شبیه به یک کلاس سوزوکی جیمی یا مرسدس G است.

خودرو شیائومی

شاید بتوان این تیزر را به عنوان یک شوخی تلقی کرد، اما بحث درباره دو مورد وجود دارد. اولا به جز همه موارد، ما در مورد صفحه رسمی شیائومی صحبت می کنیم و نه صفحه طرفداران. ثانیاً، متن موجود بر روی تصویر تأیید می کند که همه چیز جدی است: «یک ماشین بسازید؟ما جدی هستیم!” پس از انتشار، این تیزر حذف شد اما این باعث نمی شود آنرا از پخش شدن در وب نجات دهد.

باید گفت که شیائومی به طور فعال با تعدادی از خودروسازان محلی همکاری می کند و حتی سال گذشته نیز با قاطعیت سرمایه گذاری در شرکت معروف چینی Xiaopeng Motors انجام داده است. دومی، اخیراً از آغاز عرضه سدان برقی Xiaopeng P7 خبر داد که در بازار محلی به عنوان جایگزینی برای خودروهای تسلا قرار گرفته است. اما خودروی چینی طراحی کاملاً متفاوتی دارد. بنابراین هنوز مشخص نیست که در مورد چه نوع اتومبیلی صحبت می کنیم. ممکن است که این ماشین تبدیل به یک اسباب بازی شود. بیایید فردا امیدوار باشیم که همه چیز روشن شود.

خودرو شیائومی

خودرو شیائومی

شرکت شیائومی یک شرکت الکترونیکی و فناوری اطلاعات چینی است که در پکن مستقر است و متخصص در زمینه تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی است. این چهارمین سازنده جهان بود که بعد از هواوی، سامسونگ و اپل بیشترین تلفن های هوشمند را در سال ۲۰۱۸ به فروش رساند. این شرکت در زمینه تولید محصولات الکترونیکی به مناطق مختلفی متنوع شده است.

شیائومی همچنین تبلت، دستبند، پاوربانک، هدفون و هدفون Hi-Fi، جوی استیک، تجهیزات خانه های متصل، دوربین های مینیاتوری، اسکوتر، روتر و تلویزیون های هوشمند تولید می کند. در ژوئیه سال 2017 ، شیائومی ورود خود را به بازار دستیارهای هوشمند در چین با بلندگو Mi AI اعلام کرد.

“Mi” که روی آرم نوشته شده ، مخفف “اینترنت موبایل” است. همچنین به عنوان “ماموریت غیرممکن” اشاره دارد: در واقع، در زمان راه اندازی شیائومی، غیرممکن به نظر می رسید که این شرکت می تواند سهام بسیاری از بازار را بدست آورد.

شیائومی برخلاف سایر تولیدکنندگان تلفن های هوشمند مانند سامسونگ و اپل، در فروش محصولات خود از یک استراتژی بی نظیر استفاده می کند. لی جون ، مدیر عامل شرکت شیائومی توضیح می دهد: “ما سعی می کنیم محصولات خود را تا حد ممکن نزدیک به هزینه تولید آنها بفروشیم”. این شرکت همچنین خدمات متعددی دارد که به آن اجازه می دهد سود خود را گسترش دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر خودرو شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
baran

Such a wow🤩

Mahdi

این قیافش به جیپ میخوره

Milad7

چه میکنه این شیا 😛

MohammadFarhaadi

فکرش رو کنید ماشین پرچمدار بزنه بعد قیمت رو یک پنجم برندای معروف تعیین کنه!!!فکر کنم سه چهار ساله اکثر برندا رو از دور خارج کنه😁😁😁
البته برای جنبه فانش گفتم وگرنه تولید ماشین زیرساختهای عظیم و کارخانجات بزرگ و برنامه ریزی طولانی نیاز داره.همینطوری نمیشه یه دفه سر باد هوا تصمیم بگیریم سازنده ماشین بشیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)