حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ وات شیائومی به زودی عرضه می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

هفت ماه پیش بود که در ترنجی به شما گفتیم شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی آماده است و می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در ۱۷ دقیقه شارژ کامل کند. البته اولین مرتبه تقریبا هشت ماه پیش از آن، ما درباره این فناوری فوق العاده خبرهایی شنیده بودیم. امروز در نهایت می خوانیم که شارژر ۱۰۰ وات شیائومی به زودی عرضه می شود.

شارژر ۱۰۰ وات شیائومی

در ماه مارس سال گذشته، شیائومی با نشان دادن فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات Super Charge Turbo تصمیم گرفت مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهد. این فناوری تنها در ۱۷ دقیقه می تواند باتری کاملا خالی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت را شارژ کند. متاسفانه آن ارایه فراتر از نشان دادن فناوری جدید نبود و تاکنون کاربرد آن را در یک دستگاه تجاری پیدا نکرده است.

اکنون، منابع چینی ادعا می کنند که شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که یک گوشی هوشمند با شارژ فوق العاده سریع ۱۰۰ وات را ارایه می دهد. اما اینکه چه مدلی برای ارائه این ویژگی برای اولین بار است، هیچ اطلاعات موثقی در دست نیست.

همه ادعاها به تلفن هوشمند پرچمدار بعدی اشاره دارد. بنابراین برخی تمایل دارند تصور کنند که شارژ ۱۰۰ واتی در شیائومی می میکس ۴ آغاز خواهد شد. این تلفن هوشمند می تواند در ماه آگوست امسال ارائه شود، اما اینها فقط شایعاتی هستند که نیاز به تأیید دارند.

شارژر سریع ۱۰۰ واتی شیائومی

شارژر سریع ۱۰۰ واتی شیائومی

در حال حاضر فقط می توانیم ببینیم که آیا شیائومی از قدرت، مهارت و منابع کافی برای ارائه اولین شارژ سریع ۱۰۰ واتی در صنعت برخوردار است یا خیر. جالب است بدانید که چگونه شرکت مسئله ایمنی و اتلاف گرما را برطرف می کند. علاوه بر سرعت فناوری جدید، عمر مفید باتری گوشی هوشمند را “از بین می برد” و باید دید شیائومی برای آن چه چیزی در چنته دارد.

طبق اطلاعات قبلی منتشر شده، شارژ فوق سریع ۱۰۰ وات تنها ۱۷ دقیقه طول می کشد تا یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به طور کامل شارژ شود. اگر این فناوری در تلفن های تجاری قابل نصب باشد، ممکن است عادت شارژ ما را تغییر دهد.

اسنپدراگون ۸۷۵ با پشتیبان از شارژر ۱۰۰ وات ارایه خواهد شد

منبع مشهور چینی که با نام مستعار Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo شناخته شده است، جزئیات جدیدی راجع به تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ و تلفن های هوشمند مخصوص بازی آینده که بر اساس آن بنا شده، گزارش کرده است. به گفته وی، یکی از ویژگی های مهم این تراشه پشتیبانی از شارژ با ظرفیت حدود ۱۰۰ وات خواهد بود.

در حال حاضر، حدود ۷۵ درصد تولید کننده تلفن های هوشمند مخصوص بازی در چین در حال آزمایش و تلاش برای محبوب کردن فن آوری های شارژ با قدرت ۱۰۰ وات هستند. بنابراین، تلفن های هوشمند بازی بعدی که در سال 2021 عرضه می شوند از باتری های با ظرفیت بالا و فناوری های بسیار سریع شارژ در حدود 100 وات استفاده می کنند.

قیمت تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ تا ۷۰٪ گران تر از اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود

این منبع داخلی نام برندها را فاش نکرده اما فرض می کنیم که این شامل رهبران بازار است که از تراشه کوالکام استفاده می کنند و شامل شیائومی، ویوو و اوپو است. درست است که طبق جدیدترین داده ها، مدل های موجود در اسنپدراگون ۸۷۵ به طرز چشمگیری در بخش قیمت شاهد افزایش خواهند بود. بنابراین بعید است که در حال حضار کسی متعهد شود در آینده نزدیک قیمت گوشی های هوشمند مخصوص بازی را پیش بینی کند. علاوه بر این، تولید کنندگان باید هنگام انتقال چنین قدرت بالایی، مسئله گرمایش را حل کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

همراه اسنپدراگون۸۷۵

m.b

من که فکر نمیکنم… نهایتا 65 تا 80 وات رو برای پرچمدار دو سه ماه دیگش و 100 وات رو برای سال اینده محتمل‌تر میدونم…
با اینکه شیائومی یکی از بهترین ها در سرعت شارژر هست(در بیسیم که بهترینه و در سیمی هم مشترکا با ریلمی و اوپو سریعترین سرعت رو دارند)، اما فقط به فکر اعداد و ارقام نیست و این از همون شارژر 30 وات بیسیمش که جمیعاً از 30 وات های بیسیم تمام شرکتا و حتی خیلی از سیمی های 30 وات و حتی 40 وات بیسیم اوپو هم سریعتره و یا شارژر 50 واتی که برای mi 10 pro در نظر گرفت تا هم بهینه باشه و هم به اندازه کافی پرسرعت اما ضرر نداشته باشه، میشه فهمید…
به همین دلایل من فکر میکنم تا اون معضل 20 درصد افت ظرفیت و افزایش دما رو کاهش ندند سراغ 100 وات نمیرند… (منظور خود گوشی 100 وات و نه سری شارژر)

Dr.Nazer

شارژر ۱۰۰ وات هم معرفی کنه احتمال نمیدم فعلاً پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات رو به گوشی‌هاش اضافه کنه…

Milad7

فوق العاده است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)