حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸۷۵ با پشتیبان از شارژر ۱۰۰ وات ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | کوالکام

با افزایش تولید TSMC برای کوالکام، مدت زیادی نخواهد گذشت که معرفی های رسمی این شرکت را ببینیم و از تعویق های کرونایی در امان باشد. با این حال، درباره اسنپدراگون ۸۷۵ اینطور است که گوشی های هوشمند پرچمدار اندرویدی فقط سال آینده قادر به استفاده از آن خواهند بود، اما یک چیز جالب در افق معرفی این تراشه نیز وجود دارد. به گفته یک منبع قابل اعتماد، پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات نیز به این تلفن های هوشمند می آید.

اسنپدراگون ۸۷۵

کوالکام

کوالکام

توییت منتشر شده در مورد پشتیبانی شارژ ۱۰۰ وات و Snapdragon 875 که برای گوشی های هوشمند بازی در چارک اول سال ۲۰۲۱ ارایه می شود، صحبت کرده است. پیش از این شیائومی در سال ۲۰۱۹ فناوری 100W Super Charge Turbo خود را به نمایش گذاشت و فاش کرد که یک تلفن هوشمند با باتری 4000mAh می تواند تنها در ۱۷ دقیقه به ۱۰۰ درصد برسد.

با توجه به اینکه شیائومی در حال حاضر به این فناوری دسترسی داشته و یکی از پرچمداران آن انتظار می رود اسنپدراگون ۸۷۵ را مورد استفاده قرار دهند، ما معتقدیم یکی از اولین دستگاه های مجهز به این فناوری ها می تواند Black Shark 4 باشد. البته این فقط حدس و گمان خالص در این مرحله است، بنابراین هنگامی که کنفرانس اجلاس سران اسنپدراگون 2020 در اواخر سال جاری شروع به کار می کند، اخبار کاملی از این اخبار را خواهیم شنید.

تراشه Snapdragon 875 با یک هسته فوق قوی Cortex X1 و هسته‌های قوی Cortex A78 ارایه می شود

تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ باید قدم مهمی در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵ باشد. به عنوان مثال، انتظار می رود یک مودم یکپارچه Snapdragon X60 5G را در خود جای دهد، در حالی که اسنپدراگون 865 چنین نیست.

کوالکام اوایل امسال اسنپدراگون X60 را معرفی کرد اما اعلام کرد که این مودم برای سال آینده در دسترس است. این که آیا این راه حل یکپارچه باعث کاهش هزینه تراشه برای سال 2021 خواهد شد، ما البته هنوز مطمئن نیستیم. تنها نکته ای که ما را ناراحت می کند، میزان گرمای تولید شده توسط یک شارژر 100 وات است. این می تواند به معنای تولید کننده هایی باشد که تصمیم به استفاده از پشتیبانی شارژ Snapdragon 875 و 100W می گیرند،  باید در مورد اتخاذ یک راه حل خنک کننده مؤثر ، طولانی و سخت فکر کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

👌👌

Milad7

woooow

سورپرایز شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)