حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی آماده است و می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در ۱۷ دقیقه شارژ کامل کند

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

اولین مرتبه هفت ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شارژر فوق سریع ۱۰۰ واتی شیائومی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در ۱۷ دقیقه شارژ می کند. دو ماه پیش نیز قرار بود که شارژر ۱۰۰ وات شیائومی در مراسم Mi Charge Turbo تاریخ ۱۸ شهریور ۹۸ معرفی شود. حالا اما گفته می شود که شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی آماده است و می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در ۱۷ دقیقه شارژ کامل کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی

شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی

شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی

بیش از نیم سال پیش ما درباره سیستم جدید شارژ سریع جدیدی که توسط شیائومی تولید شده و به توان ۱۰۰ وات رسیده است، شنیدیم. در کنار این گفته ها ، ما یک ویدئوی نمایشی را دیدیم که سرعت این سیستم شارژ را به ما نشان می داد که واقعا ما را دیوانه می کرد. خوب ، از آن زمان تقریبا ۸ ماه می گذرد و امروز ما یک تصویر تبلیغاتی از شیائومی می بینیم که نام این فناوری را به ما نشان می دهد: Super Charge Turbo و به نوعی تایید می کند که حالا آماده ی عرضه آن به بازار است.

در حال حاضر سریعترین شارژر سریع موجود در بازار اوپو رینو ایس است که از توان شارژ ۶۵ وات استفاده می کند. دستگاه های دیگری نیز در رابطه با این برند وجود دارد که دارای سیستم های شارژ بسیار سریع مانند محصولات Realme هستند مثلا ریلمی ایکس ۲ پرو با شارژر ۵۰ وات ارایه می شود. خوب، شیائومی می خواهد بر فناوری Oppo غلبه کند و با یک تفاوت بزرگ قدرت شارژ را ارائه دهد و به همین دلیل از شارژ سریع 100W خود استفاده می کند.

با انتشار تصویر جدید رسمی می بینیم که نام فناوری جدید شارژ سریع شیائومی Super Charge Turbo است. ما در مورد سیستم شارژ انرژی ۱۰۰ وات صحبت می کنیم. این قدرت حتی از اکثر شارژرهای لپتاپ های پرقدرت دارای کارت گرافیک مجزا هم بیشتر است. با داشتن شارژر مناسب و تلفن مناسب، می توانیم باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ۱۷ دقیقه شارژ کنیم. شما چی فکر میکنید؟ کمی بیش از یک چهارم ساعت برای داشتن باتری بیش از یک روز استفاده کنید!

اکنون فقط می توانیم منتظر باشیم تا ببینیم اولین تلفنی که با این سیستم شارژ سریع عرضه می شود چه دستگاهی خواهد بود. همه چیز نشان می دهد که شیائومی می میکس ۴ برای این کار انتخاب خواهد شد. به هر حال، شیائومی معمولا تمایل دارد کم کم این نوع اطلاعات را منتشر کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی چه زمانی به دست کاربران می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار بلوچ

عالیه..

Mahdi

وای پشمام

smartiz

قیمت میکس 4 یا می 10 با اینامکانات ( شارژر ۱۰۰ وات ، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل) قطعا ارزون نیست 🙁

Alireza1995

دوربین 108 مگا پیکسل میزنه با این فناوری

البته فقط برا تبلیغات است و هنوز به مرحله تجاری نرسیده

108 مگا پیکسل سامسونگ بدرد گوه میخوره

چون سونی هنوز نزده چون تا به ی چیزی نرسیده که در عمل بهترین باشه… تجاری سازی نمیکنه
سنسور 64 سونی
سنسور های سامسونگ 💩💩💩💩💩💩💩

Mahdi

از سامسونگ بدم نمیاد ولی سنسور سونی یه چیز دیگست

_V_

برادر کمی با ادب تر و انسانی تر هم میشد نظر داد

V800B

کاش ی اهل فن یا شرکت دقیق بررسی کنه ک‌ واقعا این مقدار سریع شارژ شدن ک مو ب تن آدم سیخ میکنه مشکلی برای باتری یا خود دستگاه ایجاد نمیکنه
فرقی نمیکنه چ برندی تو این مسئله پیش قدمه مهم اینه ک مشکل سارز نشه ک واقعا اگه از نظر علمی نشه((دوستان خواهشا نگید مشکل ساز میشه یا نه چون هیچ کدومتون صلاحیت نظر دهی در این باره را ندارید))باید ایستاده تشویق کرد اون شرکت پیش رو رو

calantar

خوب حالا میمونه نگه داری بیشتر باطری بدون افزایش حجم باطری 😌

m.b

100 وات سیمی و 40 وات بیسیم!
بسته دیگه خداییش… این 865 بیاد تا ما یه پرچمدار از شیائومی ببینیم…
یه حسی میگه یه چیزی ساخته که روی cc9 pro رو هم سفید کنه…

_V_

به جناب مصطفی

Milad7

بسیار عالی.. منتظر عملیاتی شدنش هستیم :p

HasanHoseinPoor

اینترنت‌ نداریم چه برسد به گوشی
ولی ای کاش ۲۰۰ وات معرفی شه تو نصفیس زمان یا کلا ۵ هزار میلی آمپر تو ۵ دقیقه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)