حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل 4a تاییدیه FCC گرفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

این داستان لو رفتن های پیکسل 4a دیگر کم کم خسته کننده شده ولی خود دستگاه هنوز رسمی نشده است! پس از مدت ها، امروز گوگل پیکسل 4a تاییدیه FCC گرفته و این یعنی به معرفی رسمی نزدیک تر شده است.

پیکسل 4a

گوگل Pixel 4a تلفن هوشمند میان رده ۲۰۲۰ از غول موتور جستجوی جهانی است. همچنین این نسخه پایین تر از گوشی هوشمند پرچمدار پیکسل ۴ است که سال گذشته به بازار عرضه شد. قرار بود این گوشی از دو ماه پیش به بازار عرضه شود، اما هنوز رسمی نشده است.

معرفی گوگل Pixel 4a چند بار به تأخیر افتاده است که بیشتر به دلیل شرایط بازار به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 بود. اکنون، قبل از معرفی رسمی، تلفن در FCC ظاهر شده است.

پرونده FCC برای A4RG025J که امروز منتشر شد اگرچه این درخواست در تاریخ ۲ آوریل ثبت شد. این فهرست سه مدل – G025J ، G025M و G025N – اولین مدل مبتنی بر ایالات متحده و دو مورد دیگر که احتمالاً دارای پشتیبانی مخابراتی برای سایر نقاط جهان است.

گوگل مجدداً از یک طراحی ساده برای قاب پشتی استفاده می کند و بنابراین، در پشت پنل تنها نماد “G” نمایش داده می شود. این طرح با طرح های موجود در تلفن های پیکسل موجود یکسان است. جدا از این، لیست FCC چیزی در مورد تلفن نشان نمی دهد.

گزارش های قبلی نشان می دهد که گوگل Pixel 4a از پنل OLED در اندازه 5.81 اینچی با طراحی سوراخ نمایشگر و وضوح صفحه Full HD+ بهره خواهد برد. پیش بینی می شود این گوشی با اسنپدراگون 730 و 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود.

سیستم عامل اندروید ۱۰ روی گوشی هوشمند از قبل نصب شده است و از باتری 3،080 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که انتظار می رود از شارژ سریع 18W پشتیبانی کند. این تلفن ممکن است با قیمت اولیه 349 دلار وارد ایالات متحده شود.

در چنین نقطه‌ای از قیمت، به نظر می رسد این شرکت در تلاش است تا در مقابل iPhone SE 2020 که 399 دلار قیمت دارد، رقابت کند. انتظار می رود گوگل پیکسل 4a حدودا ۳ هفته دیگر معرفی شود اما گزارش ها حاکی از فروش این محصول از اکتبر سال جاری است.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل 4a هستید؟ رقابتش با آیفون SE 2020 و وان پلاس Nord جالب می شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

امسال کلا سال خوبی در زمینه موبایل برای گوگل نبود

Mb.Pcr

گوگل هم خودشو کشت تا گوشی بده امسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)