حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ در ماه مه عرضه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ گلکسی زد فولد 2 در آگوست سال گذشته، یعنی کمتر از شش ماه پیش، به طور رسمی عرضه شد. در حال حاضر، طبق آخرین خبرها، سامسونگ ممکن است نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو را پیش از موعد روانه بازار کند. حدستان درست است، در مورد گلکسی زد فولد ۳ صحبت می کنیم.

عرضه گلکسی زد فولد ۳ در ماه مه

همانطور که همه ما می دانیم، سامسونگ در سال های اخیر متعهد شده است که گوشی های هوشمند با صفحه نمایش تاشو را توسعه دهد. تا به اینجای کار دو خط تولید برای گوشی های با صفحه نمایش تاشو، یعنی گلکسی زد فولد برای کاربران تجاری و گلکسی زد فلیپ با قابلیت حمل آسان و کاربری عادی، راه اندازی شده است.

طبق گزارش رسانه های محلی کره، سامسونگ گلکسی زد فولد 2 به تکامل خوبی رسیده است و مقاومت پایین صفحه و لولا بسیار بهبود یافته است. عملکرد کلی بازار بیش از حد انتظار بوده است. سامسونگ نسل جدید محصولات خود را پیشاپیش عرضه خواهد کرد. طبق شایعات تاریخ عرضه ماه مه خواهد بود.

در واقع، چندی پیش اطلاعاتی در مورد این دستگاه جدید به دست آوردیم. به علاوه، شاهد برخی رندرهای با کیفیت بالا بودیم. بر این اساس، سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ به طور کلی طراحی محصول قبلی را ادامه خواهد داد. دوربین عقب نیز ظاهری مشابه با سری گلکسی 21 دارد. و نسبت صفحه نمایشگرهای داخلی و خارجی افزایش یافته است.

گلکسی زد فولد 3

ویژگی های گوشی تاشو جدید سامسونگ

شایان ذکر است که رندرها نشان می دهند که جایی برای دوربین جلو در صفحه نمایش تعبیه نشده است. همین باعث بحث های زیادی شده است. و برخی از تحلیلگران معتقدند که از دوربین زیر صفحه نمایش در آن استفاده خواهد شد.

این تحلیل بی اساس نیست. چندی پیش سامسونگ برای ثبت نشان تجاری UPC (Under Panel Camera) در کره جنوبی اقدام کرد و همین امر، شایعات را مبنی بر عرضه این گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش در سال جاری تأیید کرد.

همچنین می دانیم که سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ با قلم استایلوس و نسل جدید پوشش شیشه ای فوق العاده نازک صفحه نمایش عرضه خواهد شد. مورد دوم به طور موثر می تواند مقاومت در برابر خراش صفحه نمایش را بهبود بخشد. بنابراین، هنگام استفاده از قلم در برابر اصطکاک بهتر مقاومت می کند.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 استفاده می کند. صفحه نمایش درای رزولوشن QXGA (1536×2048) می باشد همچنین نرخ به روزرسانی آن 120 هرتز می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

زیبای دست نیافتنی 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی