حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر مستند وان پلاس درباره طراحی وان پلاس Nord

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

به نظر می رسد که رقابت بسیار جالبی را پیرامون قیمت ۴۰۰ دلاری خواهیم داشت. با حرکت اپل به این سو قطعا دیگر برندها تلاش های خوبی برای رقابت می کنند. وان پلاس امسال قیمت پرچمدارهایش را دوباره افزایش داد و دیگر “قیمت” یک فاکتور رقابتی برای آن ها نیست. وان پلاس این را به خوبی می داند و می خواهد پیرامون موبایل اقتصادی‌اش سروصدای خوبی ایجاد کند. آنها یک مستند جالب پیرامون محصول اقتصادی خود خواهند داشت. امشب تیزر مستند وان پلاس درباره طراحی وان پلاس Nord منتشر شده است. ساخت این تیزر و تلاش وان پلاس می تواند به ما درباره اهمیت این محصول بگوید.

تیزر مستند وان پلاس

وان پلاس اواسط آخرین ماه سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و اولین تلفن خود را چهارماه بعد در آوریل ۲۰۱۴ به بازار عرضه داشت. این شرکت در تلاش است تا چیزی مشابه پروژه “آغاز جدید” خود یعنی احتمالا دستگاهی به نام OnePlus Z / Nord را حسابی برجسته کند. پیت لاو، کارل پی و کمپانی در حال کار روی یک پروژه جانبی هستند، همچنین مستندی درباره نحوه ساخت تلفن جدید.

امروز یک تریلر برای فیلم مستند منتشر شد، پیش نمایش برای 30 ژوئن، درست قبل از معرفی ماه آتی برای موبایل جدید وان پلاس تنظیم شده است. در تریلر این مستند گفته می شود تیمی که روی این پروژه کار می کند تنها ۶ ماه فرصت داشت تا این کار را انجام دهد.

 

 

این بسیار کوتاه تر درباره چرخه توسعه معمولی است. قطعه مصاحبه ها با تیم نشان می دهد که زمان استرس زایی بوده است. این فیلم مستند در چهار بخش منتشر خواهد شد، بخش اول در تاریخ 30 ژوئن اکران می شود. آیا تیم موفق شد؟ ما هفته آینده این موضوع را متوجه خواهیم شد.

به صورت خیلی واضحی مشخص است که بازار تحت تاثیر سیاست‌گذاری های قیمتی جدید اپل است. همچنین اگر شایعه قیمت آیفون ۱۲ نسخه 4G که حدود ۵۵۰ دلار عنوان شده بود صحت داشته باشد، بازار واقعا جالب تر می شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

وان پلاس گوشی های خوبی میده ولی یه گوشی اقتصادی بیرون نمیده

Alireza3000

ایول به وان پلاس بخاطر تلاش و سخت کوشی ای که داره👌

Milad7

الان وان پلاس هم داره از حالت اقتصادی خارج میشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)