حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Scribble در iPadOS 14 اجازه نوشتن در تمام کادرهای نوشته را به شما می دهد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

درباره iPadOS 14 مفصل‌تر صحبت خواهم کرد اما حقیقت شاید بجرسته‌ترین موضوع برای عنوان کردن درباره آن همین ویژگی جدید اسکریبل باشد. به صورت خلاصه ویژگی Scribble در iPadOS 14 اجازه نوشتن در تمام کادرهای نوشته را به شما می دهد. یعنی مثلا شما در کادر جستجو می خواهید چیزی بنویسید، نیازی نیست که اپل پنسل را کنار بگذارید و با کیبرد تایپ کنید، با قلم همانجا بنویسید!

ویژگی Scribble در iPadOS 14

اپل امروز سیستم عامل iPadOS 14 را معرفی کرد و همراه با چندین ویژگی جدید، از جمله به روزرسانی برای اپل پنسل است. یک ویژگی جدید به نام Scribble باعث می شود که دست نوشته ها بر روی iPad یکپارچه تر و قدرتمندتر شود. اگر چیزی را با مداد در یادداشت ها بنویسید، iPad قادر به کپی و Paste آن دست نوشته در برنامه ها است. این بدان معنی است که متنی که نوشتید می تواند به صورت آنلاین جستجو شود یا در یک سند جای گذاری شود و به جای دست خط، متن تایپ شده باشد.

ما پیش از این مشابه این را در محصولات Note سامسونگ دیده بودیم اما این سطح از پیشرفته بودن را نداشتند.

در عین حال، اگر آدرس یا شماره تلفن را بنویسید iPad فعالیت در اطراف آنها را بی درنگ انجام می دهد، بنابراین می توانید با آن شماره تماس بگیرید یا مسیرهای مربوط به آن آدرس را جستجو کنید. این ویژگی به دو زبان انگلیسی و چینی کار می کند. Scribble همچنین اشکال را اصلاح می کند، بنابراین اگر مربعی را بکشید که کمی خاموش باشد ، به طور خودکار آن طرح را تصحیح می کنید.

قلم اپل یک لوازم جانبی خاص برای iPad است و هنوز با آیفون سازگار نیست. اپل اخیرا اپل مداد اپل خود را در سال 2018 به روز کرده است. اینک اکنون به صورت بی سیم شارژ شده و دارای کنترل ژست است. به طور کلی، این شرکت در تلاش است تا مداد را قوی تر کند و شناخت دست خط گام دیگری در این سفر است تا آن را به گزینه ای حتی جذاب تر تبدیل کند.

نظر شما چیست؟ این ویژگی های iPadOS 14 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)