حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وبلاگ نویسی زنده کنفرانس WWDC 2020 اپل

ماه گذشته بود که به شما گفتیم کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2020 تاریخ ۲ تیرماه ۹۹ و به صورت مجازی برگزار می شود. روزها مثل برق و باد می گذرند و امشب می خواهم به شما بگویم فردا در ترنجی وبلاگ نویسی زنده کنفرانس WWDC 2020 اپل را خواهم داشت. کنفرانسی که در آن تعداد زیادی موارد نرم افزاری شاید کمی سخت افزاری را شاهد باشیم.

وبلاگ نویسی زنده کنفرانس WWDC 2020 اپل

اپل دعوت نامه مراسم دیجیتالی WWDC 2020

اپل دعوت نامه مراسم دیجیتالی WWDC 2020

وبلاگ نویسی آغاز شد:


قرار است فردا یعنی دوشنبه ۲ تیر ۹۹ ساعت ۲۱ مراسم نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا WWDC 2020 برگزار شود. برای عموم کاربران این مراسم می تواند اهمیت زیادی داشته باشد چون اکثر پلتفرم های نرم افزار این شرکت با نسخه جدید رونمایی می شوند.

مهم تر از همه iOS است که همواره، خواه‌ناخواه الگوی سیستم عامل موبایل های هوشمند بوده است. سیستم عامل iPadOSی که حالا برای آیپدها به صورت مشخص بهینه شده است یا حتی مثلا WatchOS که روی پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان اجرا می شود و دیگر مواردی که سهم کمتری در مقابل رقبا از بازار دارند.

مسلما فردا شب، شب مهمی خواهد بود پس وقت خود را خالی کنید و همین جا در همین پست به من بپیوندید تا درباره آینده پلتفرم‌های نرم افزاری اپل صحبت کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم 🙂

Farcry

واقعا اپل استاد اجرا کردن مراسم هست و از زمان استیو جابز این طوری بوده.اگر ویدیو مراسم رو ببینید با یه پهپاد توی اپل پارک ،مقر اصلی اپل ، بین بخش های مختلف شرکت جابه جا میشه و دقیقا توی دفتر کار مدیر بخش مربوطه مثلا watch os 7 معرفی میشه و مدیر بخش طراحی watch os هم توی دفتر کارش درمورد ویژگی های جدید توضیح میده

Amir galaxy

سلام دوستانی که k20 pro دارن آپدیت استیبل miui 12 رو دریافت کردین؟!

m.b

اجرا های اپل همیشه همونی بوده که بقیه برند ها آرزوشو داشتن…
همیشه خیلی تمیز و با برنامه و در عین حال غنی از اطلاعات و احساسات خوب برای بیننده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)