حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2020 تاریخ ۲ تیرماه ۹۹ و به صورت مجازی برگزار می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

حدودا دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2020 به دلیل ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود. این کنفرانس حالا یک تاریخ رسمی دارد. کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2020 تاریخ ۲ تیرماه ۹۹ و به صورت مجازی برگزار می شود.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2020

اپل اعلام کرده است که کنفرانس سالانه جهانی توسعه دهندگان WWDC 2020 از ۲ تیرماه ۹۹ آغاز می شود و کلیه جلسات از جمله نطق اصلی برنامه نویسی آن بصورت مجازی بصورت آنلاین برگزار می شود.

تصمیم دیرتر از تاریخ معمول گرفته شده است و تصمیم شرکت برای برگزاری این رویداد به صورت آنلاین، نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 است. شیوع ویروس کرونا منجر به لغو یا مجازی سازی چندین رویداد از جمله MWC 2020 ، Google I/O 2020 ، GDC و موارد دیگر شده است.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2020

کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2020

با اعلام این خبر، فیل شیلر معاون ارشد بازاریابی در اپل در بیانیه ای گفت:

“WWDC20 بزرگترین (در نوع خود) برای ما خواهد بود ، با این حال، جامعه توسعه دهندگان جهانی ما را با بیش از 23 میلیون نفر به روشی بی سابقه برای یک هفته در ماه ژوئن گرد هم آورده است تا در این ماه آینده سیستم عامل های اپل بیشتر بیاموزیم.”

وی همچنین اضافه کرد که این شرکت مشتاق است تا تمام ابزارهای جدیدی را که برای کمک به توسعه دهندگان به وجود آورده اند، در ایجاد برنامه ها و خدمات حتی باورنکردنی تر به اشتراک بگذارد.

این شرکت تأیید کرده است که کنفرانس دسترسی به همه توسعه دهندگان اپل رایگان خواهد بود. علاوه بر آن، این شرکت همچنین فیلم هایی از تمام جلسات به همراه مستندات مرتبط را در وب سایت اپل، مشابه سالهای گذشته قرار خواهد داد.

ما انتظار داریم این شرکت از iOS 14 رونمایی کند که می تواند روش استفاده از آیفون را به طرز چشمگیری تغییر دهد. در کنار این، ما همچنین می توانیم شاهد بروزرسانی های اساسی دیگر سیستم عامل های اپل از جمله iPadOS 14 ، watchOS 7 و macOS 10.16 باشیم.

معمولاً WWDC در مرکز همایش های سان خوزه مک مانی برگزار می شود اما این بار شرکت به دلیل COVID-19 یک رویداد حضوری را برای یک رویداد آنلاین به صورت آنلاین لغو کرده است. این لغو نتایج اقتصادی منفی داشته است. بنابراین ، اپل ۱ میلیون دلار به مشاغل سن خوزه اختصاص داده است تا از دست دادن درآمد محلی کمک کند.

شما توسعه دهنده اپل هستید یا به iOS 14 علاقه‌مندید؟ به هر صورت این کنفرانس می تواند اهمیت زیادی برای طرفداران اپل داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کرونا دیگه واقعا حوصله سر بر شده….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)