حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا Razr 2 تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی شود

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | موتورولا

اگر به یاد داشته باشید نزدیک به ۸ ماه پیش بود که گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr) با نمایشگر ۶.۲ اینچی تاشو و اسنپدراگون ۷۱۰ به قیمت ۱۵۰۰ دلار رسما معرفی شد. هر چند که این دستگاه در مقابل نمونه تکامل یافته ای مثل گلکسی زد فلیپ شانس زیادی برای رقابت نداشت اما به هر حال نسل دوم آن را انتظار داریم. امروز گفته می شود که گوشی تاشو موتورولا Razr 2 تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی شود. دلیل اعلام شده بیماری همه گیر کرونا است.

گوشی تاشو موتورولا Razr 2

همه علائم نشانگر حضور موتورولا Razr 2 در مرحله توسعه هستند، پیش از این یکی از مدیران اجرایی Lenovo گفته بود که گوشی تاشو جدید می تواند حدود اوایل پاییز ۹۹ پرتاب شود.

اکنون، مدیر عامل شرکت مشاورین زنجیره تامین، راس یانگ توییت کرده است که دومین نسل گوشی تاشو ریزر به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاده است. به طور خاص، یانگ می گوید که این تلفن تا یک چارک به تعویق افتاده است و احتمالا در سال ۲۰۲۱ راه اندازی می شود.

این بیماری همه گیر کرونا از نظر تئوری می تواند در چندین عامل مانند تولید، توسعه و آزمایش تضمین کیفیت تأثیر بگذارد. در هر صورت، به نظر می رسد که موتورولا Razr 2 ممکن است دیرتر از شایعات Galaxy Z Flip 5G و Galaxy Fold 2 که انتظار می رود اواسط مرداد ۹۹ معرفی شوند، به معرفی رسمی برسد.

این نخستین بار نیست که موتورولا گوشی تاشو را به تعویق می اندازد، زیرا نسل اول Razr از اواخر سال ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ به تعویق افتاد. اما این تلفن هنوز هم برای کاربران جذاب بود. بنابراین اگر واقعا معرفی Razr 2 به تعویق افتاد، امیدواریم موتورولا از زمان بیشتری برای بهبود این گوشی تاشو استفاده کند.

در هر صورت، موتورولا ریزر ۲ در بخش تراشه پیشرفت کرده و اسنپدراگون ۷۶۵ را به جای اسنپدراگون ۷۱۰ ارایه می کند. در بخش دوربین دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

شما منتظر گوشی تاشو جدید موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

نسل اولش ک از همه نظر افتضاح بود!!

eftekharifar

درسته ترند بازار هست و وآورانه، ولی من اصلا از گوشی تاشو خوشم نمیاد

eftekharifar

و *نوآورانه

Mohammadr

بابت بی ربط بودن معذرت میخوام
دوستان برای می نوت 10 gcam با configs خوب سراغ ندارین؟

Mahdi

تو یوتیوب جستجو بزن میاد

Mahdi

یا تو xda developers

alone wolf

الان همه دارن تاشو می دن بیرون
چند وقت دیگه GLX هم تاشو میده بیرون 😂😂

Milad7

نسل اولش که مالی نبود….

Milad7

موتورولا برند دوست داشتنی و ریشه داری هست امیدوارم ب سرنوشت اچ تی سی دچار نشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)