حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | موتورولا

دو هفته گذشته بود که گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr) با نمایشگر ۶.۲ اینچی تاشو و اسنپدراگون ۷۱۰ به قیمت ۱۵۰۰ دلار رسما معرفی شد. درست است که هنوز زمان زیادی از ارایه نسل اول گوشی تاشو موتورولا نگذشته اما در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲ را ببینید.

حق اختراع گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲

حق اختراع گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲

حق اختراع گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲

این حق اختراع که در «اداره پتنت و اسامی تجاری آمریکا» و «سازمان جهانی مالکیت فکری» ثبت شده است، به یک گوشی منعطف با سنسورهای جانبی حساس به لمس اختصاص دارد؛ چیزی که می‌تواند در موتورولا ریزر ۲ وجود داشته باشد.

طبق توضیحات درج شده، این سنسورهای لمسی قادر به شناسایی ۲۰ ژست حرکتی و اجرای ۲۰ عملکرد مختلف هستند. ظاهرا در حالت تاشده نیز قابلیت تشخیص ژست‌ها وجود دارد. حسگر اثر انگشت را هم روی صفحه نمایش می‌توان دید. البته هنوز هیچ نشانه‌ای از قصد موتورولا برای تولید گوشی منعطف دیگری وجود ندارد؛ بنابراین ثبت چنین پتنتی، لزوما به معنای استفاده از آن در نسل بعدی Razr نیست.

نخستین گوشی منعطف موتورولا، دارای یک نمایشگر تاشو pOLED با وضوح 2142 در 876 پیکسل و نسبت تصویر 21:9 است. نمایشگر ثانویه هم که سایز 2.7 اینچی و وضوح 800 در 600 پیکسل دارد، با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

موتورولا ریزر از اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام قدرت می‌گیرد؛ این چیپست 10 نانومتری دارای دو هسته 2.2 گیگاهرتزی  Kryo 360، شش هسته 1.7 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 616 است. تراشه دستگاه با 6 گیگ رم (LPPDDR4x) و 128 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. ضمن اینکه با سیستم عامل اندروید 9 پای کار می‌کند.

در پشت گوشی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه وجود دارد. از مشخصات آن باید به سنسور IMX519 سونی، گشودگی دیافراگم f/1.7، پیکسل‌های 1.22 میکرومتری، لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر، فوکوس خودکار Dual Pixel و لیزری اشاره کنیم. دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

این دستگاه، حسگر اثر انگشت دارد و نسبت به پاشش قطرات آب، مقاوم است. داشتن چهار میکروفون و باتری 2510 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از توربو شارژ 15 وات، دیگر ویژگی‌های آن هستند.

نظر شما درباره این حق اختراع موتورولا ریزر ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

بیاین اینجا هم تبدیل به اینستا کنیم، کامنت اول😂

_V_

به پیشخوان سایت

#این

_V_

@دکترناظر

Dr.Nazer

با یادآوری اینکه تو نت داری و من ندارم خنده‌هام تبدیل به اشک شد، واقعا برات متاسفم که یه انسان بی‌گناه بدبخت و به گریستن وامیداری، اشرار! اغتشاش‌گر! دُژمُنِ بیگانه!

Milad7

موبو پیج شمایی؟

علی

یا ابرفرض این دیگه چه حق اختراعیه 😕
دست مال من زیر درخت آلبالو گمشده 😊

Milad7

بیخیال فکر نکنم به درد بخور باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)