حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس Nord شاید ۲۹۹ دلار باشد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

طبق شنیده ها وان پلاس Nord تاریخ ۲۰ تیر ۹۹ در هند رسما معرفی خواهد شد. وان پلاس Nord نام نهایی وان پلاس Z یا همان وان پلاس ۸ لایت است. امروز در شایعاتی می شنویم که قیمت وان پلاس Nord شاید ۲۹۹ دلار باشد. این می توان یک قیمت گذاری شیرین باشد به خصوص در مقابل آیفون SE 2020 و گوگل پیکسل 4a احتمالی که به ترتیب ۳۹۹ و ۳۴۹ (احتمالا) قیمت دارند.

 قیمت وان پلاس Nord

گزارش های قبلی می گویند که این میان رده مجهز به اسنپدراگون ۷۶۵ جی وان پلاس قیمتی حدود ۳۳۹ دلار در هند خواهد داشت و این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. امروز اما ما قیمتی بیش از ۱۰٪ ارزان تر را می شنویم.

این گزارش همچنین نشان داد که این دستگاه مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی S-AMOLED با سوراخ نمایشگر در مرکز و پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتز است. صفحه نمایش با یک اسکنراثر انگشت یکپارچه تعبیه شده است. این دستگاه با یک باتری 4،300 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 30W پشتیبانی می کند، عرضه خواهد شد.

همچنین برای دوربین وان پلاس Nord یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی را در پشت خواهد داشت.

امروز کارل پی بنیانگذار وان پلاس توییت کرد و تلفن آینده را توصیف کرد. تصویر بالا مربوط به توییت وی است.

این توییت مربوط به توییت قدیمی وان پلاس از آوریل ۲۰۱۴ است، وقتی اولین گوشی پرچمدار خود یعنی OnePlus One را معرفی کرد. در حالی که توییت صریحا به گوشی آینده اشاره نمی کند، احتمال وجود OnePlus Nord با همان قیمت اولین پرچمدار شرکت به بازار عرضه می شود که فقط با قیمت 299 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی و 349 دلار برای مدل 64 گیگابایتی قیمت داشت.

در این صورت، این گوشی ۱۰۰ دلار ارزانتر از آیفون SE 2020 اپل و ۵۰ دلار ارزان تر از پیکسل 4a خواهد بود. این برچسب قیمت می تواند گوشی هوشمند را به یکی از محبوب ترین تلفن های اندرویدی امسال تبدیل کند.

نظر شما چیست؟ این قیمت برای گوشی اقتصادی وان پلاس مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

آخه ۱۶ گیگابایت چیه .

MohammadFarhaadi

قیمتش خیلی بهتر از همرده های برندای دیگست ولی هنوز به شیائومی نمیرسه.یه چیزی که ازش ناراحت شدم اینه که واپلاس درسته قیمتاش مناسبه ولی یه جاهایی کم میزاره جدیدا سیاست سامسونگ رو پیش گرفته نمایشگر رو عالی میزنه و قیمت رو بالا میبره.چون رابط کاربریش طرفدار داره طمع برش داشته که هر چی بدم بیرون میخرن.این احساسیه که من نسبت به وانپلاس دارم.شاید اشتباه میکنم.دقیقا همین احساس رو گوگل نسبت به پیکسلا داره و مستقیما به شعور مخاطب توهین میکنه با امکاناتی که رو گوشی میزاره و قیمتگذاریش و کاربرا هم با نخریدن جوابش رو دادن.البته خداییش پیکسلا از نظر نرم افزاری و روونی و آپدیت عالین ولی کاشکی بخاطر این آپشنا قیمت رو اینقدر بالا نمیبرد اونوقت عالی فروش میکردن.

alone wolf

16 گیگ برای خود نمایی

Milad7

منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)