حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ناشناس سونی با اسنپدراگون ۸۶۵ در GeekBench دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی، شایعات

به نظر می رسد که سونی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ یک پرچمدار دیگر در دست توسعه دارد. امشب گوشی ناشناس سونی با اسنپدراگون ۸۶۵ در GeekBench دیده شد که با ۸ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۰ تست شده است. این می تواند جانیشن اکسپریا ۱ مارک ۲ باشد که چند روزی از فروشش در بازار می گذرد.

گوشی ناشناس سونی با اسنپدراگون ۸۶۵

سونی دیگر نام بزرگی (یا به شکل صحیح‌تر، پرفروشی) در صنعت گوشی های هوشمند نیست اما هنوز هم هر سال تعداد انگشت شماری از تلفن های هوشمند را به بازار عرضه می کند. به عنوان مثال در حالی که چارک دوم سال ۲۰۲۰ رو به پایان است این شرکت تاکنون فقط ۳ گوشی را ارایه کرده است و مهمتر از همه، این که این دستگاه ها به بازارهای خاصی محدود می شوند. اما هنوز هم، در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ ممکن است شاهد گوشی دیگری سونی باشیم که با اسنپدراگون ۸۶۵ کار می کند.

گوشی ناشناس سونی با اسنپدراگون ۸۶۵

گوشی ناشناس سونی با اسنپدراگون ۸۶۵

همانطور که در اسکرین شات بالا می بینید، یک تلفن هوشمند ناشناس سونی با شماره مدل 7Y6DU1I در Geekbench ظاهر شد. در این لیست، دستگاهی را که با اسنپدراگون ۸۶۵ همراه با ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می شود، نشان داده شده است.

این می تواند دومین دستگاه سونی با اسنپدراگون ۸۶۵ پس از اکسپریا ۱ مارک باشد. اما منطقی نیست که غول الکترونیک ژاپنی یک پرچمدار دوم را در سال 2020 معرفی کند، زیرا تصمیم داشت از سال ۲۰۱۹ سالانه با یک تلفن پریمیوم در بازار فعالیت کند.

نکته مهم دیگر این است که شماره مدل این گوشی از فرمت استاندارد سونی پیروی نمی کند، که معمولا شامل پنج کاراکتر (به عنوان مثال 802SO – Xperia 1) یا شش عدد دارای مانند مدل جدید (مانند XQ-AT51 – Xperia 1 II) ) در عوض، این دستگاه دارای هفت کاراکتر – 7Y6DU1I است.

به هر صورت در نظر داشته باشید که شاید این تصویر کاملا صحیح نباشد. نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اکسپریا۵مارک۲

MOAZEZ

اکسپریا 5 مارک2 هست که نسخه کامپکت پرچمدار سونی هست.

alone wolf

پرچمدار رم 8 😐

Milad7

حاشیه های صفحه نمایش را کم کن جان مادرت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)