حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X10 Pro با تراشه Kirin 985 و نمایشگر OLED ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | آنر، شایعات

آنر می خواهد دو عضو جالب در خانواده Honor X10 ارایه کند. دیروز درباره آنر X10 Max که با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی و دایمنسیتی ۸۰۰ ارایه می شود، صحبت کردیم و امروز یک عضو جذاب تر در راه است. گفته می شود که آنر X10 Pro با تراشه Kirin 985 و نمایشگر OLED ارایه خواهد شد. این نمایشگر احتمالا ۶.۵ اینچ است و با توجه به مشخصات مذکور، دستگاه مناسبی برای یک میان لوکس خواهد بود.

آنر X10 Pro

پرونده Honor X10 کاملا واضح است، دستگاهی که طراحی شده تا با Redmi 10X رقابت کند. آنر با عرضه X10 می خواهد قدرت خود را در بازار میان رده نشان دهد. همچنین، می خواهد نشان دهد Kirin 820 تراشه بهتری نسبت به مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰ است. به هر حال، این موضوع زمان است. منظور ما این است که با گذشت زمان، همه چیز روشن خواهد شد.

اما بلافاصله پس از معرفی آن ، شروع به گزارش و شایعاتی درباره جانشینان آن کردیم. همانطور که باید بدانید، دو مدل وجود دارد که ما آن ها را با نام های آنر X10 Max و آنر X10 Pro می شناسیم. تا امروز درباره مدل پرو ما فقط می دانستیم که دیرتر از مکس معرفی می شود. اما امروز نسخه Pro در وب سایت TENAA ظاهر شده است. بنابراین، ما چیزهای زیادی در مورد آن می دانیم.

آنر X10 Pro

آنر X10 Pro

به نظر می رسد آنر X10 Pro از تراشه Kirin 985 و همچنین یک صفحه نمایش دارای سوراخ در اندازه 6.53 اینچی OLED با وضوح 1080P بهره می برد. کلاک CPU برابر 2.58GHz است. این دستگاه دارای حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸یا ۲۵۶ گیگابایتی است.

جدا از این، سند TENAA همچنین نشان می دهد که یک ماژول چهار دوربین در قسمت پشتی وجود دارد. سنسور اصلی دارای رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود. از تصویر می توانیم ببینیم که دوربین سوم در ردیف سمت چپ دارای طراحی مربع است. حدس می زنیم که ممکن است یک سنسور پریسکوپ باشد. همچنین آنر X10 Pro یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد. علاوه بر این، این دستگاه از باتری داخلی 3900 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ایکس ۱۰ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

گوشی‌ای با مشخصات در حد Redmi 10x pro و با دوربینی احتمالاً بهتر و با قیمتی بیشتر…
در حد خود هوآوی و سامسونگ خیلی خوب میتونه باشه…
Tvkade جان میگفتی oled یعنی بالای 300 دلار برای ردمی جواب نمیده… برای آنر شاید…
در کل قیمت های گوشی های مجهز به اولد کم کم داره پایین میاد…

Amir galaxy

اواتارشو

m.b

D:

m.b

قیمت ردمی رو قبلاً حدس زدم و درست در اومد و گفته بودم قیمتش قابل رقابت نیست اصلاً (در نسخه عادی) و مشخصا تا اینجا رقیب نداره… دوست دارم قیمت این گوشی رو هم حدس بزنم…
اگر مشخصات گفته شده کامل درست باشه با نسخه پایه 6 یا 8 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه(8 گیگابایت محتمل تره)، به نظر من با این مشخصات احتمالاً قیمتی بین 325 تا 366 دلار داره که همونطور که گفتم احتمالاً گرونتر از ردمی 10x پرو هست…

alone wolf

گوشی خوبیه ولی باتریشو باید بیشتر می کردن

Finch

چه خوبه
ولی باطریش کمی ضعیفه

MSK

چه گوشی خوبی زده هم صفحه اولد هم تراشه که به نظرم از بقیه میان رده ها بهتر قوی تر و پایدار تره راندمان تراشه کایرین بهتر از مدیاتک و دوربین قوی اگه سنسور پریسکوپم داشته باشه عالیه هواوی آنر تو تحریم‌ها رقابتی تر شدن مهم تر این که پردازشگر تصویر کایرین خیلی بالاتر از مدیاتک دست کم این تحریم‌ها برا کاربرا خوده چین خوب شد گوشی به قیمت مناسب مناسب با این امکانات از برند هواوی میتونن بخرن

Milad7

خوبه بد نیست 🙂

Milad7

داخل این عکس ، هم رنگ زیبایی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)