حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل سبز شدن نمایشگر موتورلا اج پلاس گزارش شده است

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | مشکلات، موتورولا

اگر بخواهیم بعدها سال ۲۰۲۰ را به خاطر بیاوریم (البته در دنیای فناوری و به جز کرونا و اینها) مشکل سبز شدن نمایشگر یک موضوع رایج و جالب است! امروز مشکل سبز شدن نمایشگر موتورلا اج پلاس گزارش شده است و البته این فقط یکی از مشکلات گزارش شده است. به نظر می رسد که موتورولا Edge Plus پرچمدار بی‌عیب و نقصی نیست.

مشکل سبز شدن نمایشگر موتورلا اج پلاس

موتورولا Edge Plus بازگشت‌ش به تلفن های پرچمدار را حدود ۲ ماه پیش مشخص کرد اما بیش از یک ماه از زمان معرفی آن، کاربران در حال گزارش برخی مشکلات نمایشگر جدی روی آن هستند. بسیاری از کاربران برای شکایت از شکاف های مرموز بنفش و رنگ سبز رنگی که روی صفحه نمایش تلفن 1000 دلاری ظاهر شده است، به انجمن های این شرکت (در وب سایت Droid Life) مراجعه کرده اند.

برخی از کاربران می گویند که لکه های بنفش پس از استفاده از تلفن برای مدت زمان طولانی به لبه های صفحه نمایش می خزد. آنها سرانجام از بین می روند، تنها در صورت استفاده دوباره تلفن برای مدت طولانی، دوباره برمی گردند. برای بسیاری، این لکه های بنفش عجیب و غریب حتی با گذشت زمان تکثیر و در حال رشد هستند. برخی دیگر علاوه بر لکه های بنفش، متوجه رنگ سبز رنگی روی صفحه نمایش می شوند.

برای مشکلات صفحه نمایش موتورولا Edge Plus آیا راه حلی وجود دارد؟

موتورولا اج پلاس

موتورولا اج پلاس

به نظر می رسد، موتورولا در تلاش است تا اصلاح رنگ های بنفش و رنگ سبز موجود در نمایشگر گوشی پرچمدار خود را ارایه کند. یک مدیر انجمن در پاسخ به شکایات گفت که یک به روزرسانی نرم افزاری جدید باید مشکلات صفحه نمایش را برطرف کند. او در ابتدا توصیه كرد كه افراد نباید عجله كنند تا گوشی های Edge Plus خود را تعویض كنند زیرا دستگاه های جدید نیز می توانند موارد نمایش مشابه را به نمایش بگذارند. در عوض، وی گفت که مردم باید تلفن های خود را با نرم افزار جدید به روز کنند و بررسی کنند که آیا این مشکلات برطرف شده است.

بعداا، تعدادی از کاربران تأیید کردند که این به روزرسانی صفحه نمایش گوشی های موتورولا Edge Plus آنها را از مشکل عاری کرده است. با این حال، بسیاری از کاربران گزارش دادند که در حالی که مشکلات نمایش پس از بروزرسانی به طور موقت ناپدید می شوند، با یک بار دیگر دوباره ظاهر می شوند.

مدیر انجمن با تأیید اینکه ممکن است بعضی از واحدهای Motorola Edge Plus خیلی از بین نرود، نوشت: “ما دیدیم که این نرم افزار مشکل را حل می کند، اما در بعضی موارد مشکل “smudging” می تواند خیلی پیشرفته باشد که در این راه برطرف نشود. ما از هرکسی که صبور بوده و منتظر آپدیت نرم افزار هستیم قدردانی می کنیم. اگر بعد از به روزرسانی و ارائه یک یا دو روز به آن مشکل ادامه داشت، لطفاً تلفن را با Verizon مبادله کنید. ”

نظر شما درباره مشکل ایجاد شده برای موتورلا اج پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نمایشگرش ساخت کدوم برند بود؟

persepolis

غیر از سامی مگه سبز میشه؟

Soheil Rezayi

یه زمانی واسه
میت 20 پرو هم این مشکل پیش می اومد
و می گفتن سخت افزاری هست اما به نظرم اونم نرم افزاری بوده

Soheil Rezayi

و با هشتک glue_gate# در شبکه های مجازی دنبال می شد

ali

وقتی گوشی با صفحه نمایش های تخمی سامسونگ می خری باید خودتو برا دیدن همچین صحنه هایی مثل خط صورتی ، سبز شدن ، قرمز شدن ، سایه و… بکنی .

Finch

حالا میگیم از فردا پرچمدارا و گوشی های لوکس همه برند ها برن ال سی دی تیانما رو بزارن

The Destroyer

البته پروفسور من ندیدم جایی بگن صفحه‌نمایش اج پلاس ساخت سامسونگه‌ها

Mashallah_khan

ترولام میان میگن صحفه نمایش میان رده شیافومی چون ساخت سامسونگه بهتر از پی ۴۰ پروس 😂😂
بیان تحویل بگیرن دامدونگو که هر گوشی ای صفحش ساخت اونه سبزه
دقیقا مشکلشم چینش ساب پیکسلاشه

bh974

خجالت نمیکشی این چرندیاتو میگی

جالب اینجاست نمایشگر این گوشی هم قادره یک میلیارد رنگ رو پوشش بده…
✓https://www.motorola.com/us/smartphones-motorola-edge-plus/p?gclsrc=aw.ds&ds_rl=1280756&gclid=CjwKCAjw26H3BRB2EiwAy32zhSERGEGzEzPm9qUj6Dn2VqFIuqrRReuJkwMMT7fh5wIid4xodS5iDxoCgC4QAvD_BwE
✓https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/motorola_edge%2b-ampp-10119.php

alone wolf

😂😂مگه جلبکه

Milad7

خب اینم از این =))

Milad7

قربانی بعدی کیه؟ 😛

Monarch

مردم کرونا گرفتن
گوشی ها هم ویروس سبز شدن گرفتن 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)