حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب شیائومی MI CC10 طراحی دایره ای دوربین و نمایشگر بدون زائده را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

ابتدا ۳ ماه پیش بود که شیائومی می ۱۰ لایت یا Mi CC10 را دیدیم. پس از آن هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم شاید شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود. با ترمینال نزدیکتر شدن به زمان معرفی اما اطلاعات بیشتری از آن منتشر می شود. امروز قاب شیائومی MI CC10 طراحی دایره ای دوربین و نمایشگر بدون زائده را نشان می دهد. این طراحی به صورت کلی شبیه به ردمی K30 به نظر می رسد.

قاب شیائومی MI CC10

این یک اتفاق معمولی است که قاب محافظ گوشی های هوشمند برخی اوقات ماه ها قبل از ارایه رسمی به بازار عرضه می شوند. این بدان دلیل است که چندین برند از جمله سامسونگ ، موتورولا ، ال جی ، سونی و … دارای برنامه های رسمی هستند که تولید کنندگان قاب ها می توانند مبلغی نامشخص برای پیوستن به آنها پرداخت کنند. این معامله باعث می شود آنها زودتر به مدل های جدید تلفن دسترسی پیدا کنند، بنابراین می توانند مواردی را در روز اول برای ارایه داشته باشند یا گاهی اوقات هنگام معرفی آن در کنار دستگاه جدید نشان دهند، که ممکن است چند هفته یا حتی ماه قبل از تاریخ معرفی واقعی باشد.

شیائومی هنوز مدل Mi CC10 را معرفی نکرده است، اما کیس محافظ این تلفن هوشمند در یک فروشگاه شخص ثالث در پلت فرم تجارت الکترونیکی چینی Taobao در لیست قرار گرفته است. این لیست به ما طراحی Mi CC10 را نشان می دهد.

تصاویر نشان می دهد که دستگاه دارای یک محفظه دوربین دایره ای خواهد بود و دارای دوربین چهارگانه است که شبیه به طراحی دوربین Redmi K30 Pro هستند. تفاوت این است که ترتیب دوربین هاست. علاوه بر این ، رندرها طراحی تمام صفحه و بدون هیچگونه بریدگی را نشان می دهند. اما برای دوربین پاپ آپ هیچ گونه بریدگی وجود ندارد ، بنابراین ممکن است این گوشی از طراحی سوراخ نمایشگر برخوردار باشد. 

اخیراً یک وبلاگ فناوری روسی جزئیات جزئیاتی را درباره یک تلفن آینده شیائومی منتشر کرده است که با کدگذاری CAS شناخته می شود و گفته می شود عضو خانواده آینده Xiaomi Mi CC 10 است. گفته می شود شیائومی از ابتدای امسال مشغول کار روی تلفن CAS بود.

شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟

این گوشی دارای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود اما این سنسور HMX سامسونگ نخواهد بود که در Mi CC9 Pro ، Mi 10 و Mi 10 Pro استفاده داده شده است. در عوض، این گوشی می تواند دارای یک نسخه بهبود یافته از همان لنزهایی باشد که با کد HM2 شناخته می شوند. طبق سنسور جدید، از زوم دیجیتال تا 120 برابر و همچنین بزرگنمایی اپتیکال ۱۲ برابر پشتیبانی می کند.

علاوه بر این ، گزارش می گوید MiC10 را با تراشه معرفی نشده کوالکام اسنپدراگون ۷۷۵ جی ارائه می دهد. این تراشه پشتیبانی از 5G و NFC را به همراه خواهد داشت.

احتمالاً شیائومی می تواند درست همانند Mi CC9 که سال گذشته در بازار جهانی به نام Mi 9 Lite ارایه شد، مدل خارج از چین Mi CC10 را نیز به بازار عرضه کند. نکته این است که غول فناوری قبلاً از Mi 10 Lite استفاده کرده است. بنابراین ما نمی توانیم حدس بزنیم که چه نامی در خارج از چین ارایه خواهد شد.

منتظر میان رده دوربین محور شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اوه چقدر زشت

Milad7

مهدی دیگه دیس لاو شدی و عاشق نیستی ؟ 😀

Milad7

زیاد جالب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)