حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۶۵ وات وان پلاس 8T دور از انتظار نیست

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

در حالی که این روزها برندهای مدعی و پیشرو بازار در نقش محدودکننده پیشرفت سرعت شارژرها عمل می کنند، چینی ها به سرعت با مدارج (!) بالای شارژر سریع رسیده اند. بر اساس جدیدترین گزارش ها شارژر ۶۵ وات وان پلاس 8T دور از انتظار نیست. این یعنی پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وان پلاس شارژ خیلی سریعی خواهد داشت.

شارژر ۶۵ وات وان پلاس 8T

وان پلاس سری OnePlus 8 را فروردین امسال با پشتیبانی از شارژ سریع سیم ۳۰ وات معرفی کرد کرد. اکنون، به نظر می رسد که ممکن است با وان پلاس 8T به شارژر ۶۵ وات وان پلاس برسیم. این گزارش بر اساس Engineering Mode نسخه بتا اندروید ۱۱ وان پلاس ۸ بدست آمده است.

چند روز پیش OnePlus در اولین روز انتشار، برای سری وان پلاس ۸ اندروید ۱۱ بتا را عرضه کرد. طبق گفته XDADevelopers یک کاربر توییتر کلمه کلیدی را در Engineering Mode قرار داد. این برنامه اساسا برای تست سخت افزار در هر دستگاه OnePlus نصب شده است.

برنامه دارای رشته ای با کلید واژه “Super Wrap Charger” که احتمالا یک سرنخ است. علاوه بر این ، شارژ سریع ۶۵ وات نیز وجود دارد که نشان می دهد وان پلاس می تواند نمونه اولیه را با آن آزمایش کند. همچنین، این نکته مطابق با شارژر ۶۵ وات وان پلاس که اخیرا گواهینامه TUV Rheinland را دریافت کرد، تأیید شده است.

تاریخ مراسم وان پلاس در CES 2020

اگرچه این برنامه به طور کلی برای مصرف کنندگان به راحتی قابل مشاهده نیست، اما نمی تواند توسعه دهندگان و علاقه مندان را برای یافتن جزئیات در داخل آن متوقف کند. این برای ما جالب است که وان پلاس بتواند این ویژگی را در OnePlus 8T معرفی کند.

شارژر ۶۵ وات به خودی خود برای ما تازگی ندارد. اوپو که اتفاقا همانند OnePlus زیرمجموعه برند BBK Electronics است این را پیش‌تر معرفی کرد. در حال حاضر شارژر ۶۵ وات Super VOOC 2.0 سریعترین راه حل شارژ برای دستگاه های تلفن همراه است که از یک روش شارژ 10V در 6.5A استفاده می کند.

وان پلاس در حال حاضر منابع و کارخانه ها را با این شرکت به اشتراک می گذارد و به خوبی می تواند این فناوری را برای دستگاه های خود به کار گیرد. با این حال، چنین فناوری سریعتر با نگرانی از گرمای بیش از حد و بدتر شدن باتری در طولانی مدت همراه است.

اما Oppo راه حل استفاده از فناوری باتری دو سلولی را که هم اکنون در Oppo Find X2 Pro وجود دارد استفاده کرد. وان پلاس می تواند علاوه بر سیستم خنک کننده داخل تلفن، از این روش برای غلبه بر مشکلات گرمایشی نیز استفاده کند.

علاوه بر این، این برنامه همچنین دارای کلمه کلیدی “آبی یخی” به همراه سایر رنگهایی است که از قبل موجود بود. این نشان می دهد که سری OnePlus 8 می تواند انتخاب از رنگ را در آینده ارایه کند، البته ما مطمئن نیستیم که کدام مدل آن را دریافت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر ۶۵ وات وان پلاس در وان پلاس 8T هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

خدا روشکر که امثال وان پلاس و شیائومی هستن
وگرنه این چیزا رو باید تو خواب و دست یه تعداد اندک آدم مایه دار میدیدیم

alone wolf

مرسی وان پلاس 😍😍

Mahdi

یه دفعه از ۳۰ میره ۶۵

Milad7

فست شارژ فقط شیا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)