حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید طراحی گلکسی فولد ۲ به این صورت باشد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

امروز بود که در ترنجی خواندیم ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2 لو رفت و کم حاشیه تر از گلکسی فولد است. بر اساس آن شایعه رندهایی داریم که می گوید شاید طراحی گلکسی فولد ۲ به این صورت باشد. این طراحی قابل توجهی است که یک ارتقا مناسب نسبت به گلکسی Fold را به ما نشان می دهد.

طراحی گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲ احتمالا می تواند خاطرات بد گلکسی Fold را از بین ببرد. گلکسی زد فلیپ توانست اعتماد ما را برای کیفیت ساخت به خود جلب کند و گلکسی Fold 2 اگر در همان جهت قدم بردارد نیز می تواند اعتماد ما را جلب کند، چرا که نه!

طراحی گلکسی فولد ۲

طراحی گلکسی فولد ۲

در این طراحی دو موضوع قابل توجه است. ابندا نمایشگر بیرونی که حاشیه بسیار کمتری دارد و سامسونگ بالاخره توجیه شده که اینجا ما به یک نمایشگر کم حاشیه تر نیاز داریم. همچنین اینجا دیگر برای دوربین سلفی ناچ قطره ای وجود دارد و شاهد سوراخ نمایشگر هستیم.

در بخش پستی تصویر دوربین اصلی داریم. به هر حال این یک رندر است و نمی توان لزوما کاملا به آن تکیه کرد و گفت که ۱۰۰٪ درست است اما هر چه هست موضوع دور از ذهنی را نشان نمی دهد.

طراحی دوربین شبیه به خانواده گلکسی اس ۲۰ است و طراح اینجا برای ما دوربین پریسکوپی را متصور نشده است. خانواده گلکسی فولد یا زد فلیپ تا اینجا درباره دوربین نبوده اند و این قابل پذیرش است.

طراحی گلکسی فولد ۲

طراحی گلکسی فولد ۲

خبر خوب اینکه به گفته ETNews، پنل OLED تاشو داخلی و بیرونی در گلکسی Fold 2 به ترتیب ۰.۴ اینچ و ۱.۶۳ اینچ بزرگتر از نمونه های موجود در Galaxy Fold اصلی خواهد بود. این بدان معناست که گوشی هوشمند قابل پیش بینی سامسونگ دارای صفحه نمایش داخلی 7.7 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.23 اینچی است.

طبق گزارشات قبلی Galaxy Fold 2 امسال به دلیل محدودیت فنی از ویژگی S Pen برخوردار نیست. با این حال، صفحه نمایش داخلی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز متناسب با سری Galaxy S20 برخوردار خواهد بود. نسل قبلی نمایشگر ۶۰ هرتز داشت.

یکی دیگر از پیشرفت های پیشرو آن استفاده از UTG (شیشه فوق العاده نازک) به جای پلی آمید بی رنگ (CPI) است. این نوع از صفحه نمایش در حال حاضر فقط در Galaxy Z Flip یافت می شود.

سامسونگ می تواند Galaxy Fold 2 را در کنار سری Galaxy Note 20 در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ معرفی کند. این گوشی ممکن است یک ماه بعد از پاییز به بازار عرضه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای گلکسی Fold 2 جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

زیباست.خوشمان آمد.

pooria

البته درست نگفتی درستش اینه
زیباست خوشمان امد پولمان نیامد

Milad7

تا این چینش دوربین را خرز نکنن بیخیال نمیشن 😐

Milad7

به شخصه اصلا این نوچ چینش را دوست ندارم

baran

به شخصه اصلا از ایده ی فولد این شکلی خوشم نمیاد
تا زمانی که بتونن صفحه ی منعطف بسازن اونموقع جذابه
ولی این ک یجورایی شبیه اینه دوتا صفحه رو بچسبونی به هم دیگه اصلا قشنگ نیست

Aminandroid1234

به به بنازم :)) بنازم به این سامسونگ

درد و بلاش بخوره تو سره هرچی ایفن و اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)