حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارزش سهام اپل از ۱.۵ تریلیون دلار عبور کرد، اولین شرکت فناوری با این ارزش

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

امروز شاهد خبر بزرگی هست و آن این که ارزش سهام اپل از ۱.۵ تریلیون دلار عبور کرده است، در حقیقت اولین شرکت فناوری با این ارزش به نام برند اپل ثبت می شود. هر چند شاید این روزها به عملکرد فروش آیفون یا مک‌بوک ها نگاه کنید و سهم کم این برند از بازار را شاهد باشید اما حقیقت این است که حاشیه سود آن ها همیشه بالاترین بود و درآمدهای ویژه ای فروش محتوا و بخش نرم افزاری هم دارند.

ارزش سهام اپل

سهام اپل با نماد AAPL از نقطه عطف اصلی دیگر عبور کرده است و در معاملات امروز به بیش از 1.5 تریلیون دلار رسیده است. این رشد باعث می شود که اولین شرکت امریکایی باشد که به این موفقیت دست یافته است. هفته گذشته ما شاهد بودیم که سهام AAPL به فاصله 1.5 تریلیون دلار در بازار نزدیک تر شد زیرا رکورد روزانه را با 326 دلار در هر سهم رقم زد.

بعد از سود اخیر، قیمت سهام اپل امروز 2٪ دیگر افزایش داشت و به 352 دلار رسد که ارزش کل سهام خود را 1.52 تریلیون دلار قرار داد. این باعث می شود که اولین شرکت آمریکایی باشد که به این عدد رسید. سهام AAPL در ماه مارس قبل از این بازگشت، به 229 دلار پایین رسیده بود و عملکرد سهام اپل را در طی یک بیماری همه گیر جهانی و رکود اقتصادی بسیار چشمگیر می کرد.

ارزش سهام اپل

ارزش سهام اپل

در ماه ژانویه، دیدیم که چند تحلیلگر قیمت AAPL را 375-400 دلار تعیین کرده اند. آنها به ارایه اولین آیفون های 5G اپل در سال جاری، فرصت بیشتر برای فروش ساعت اپل و رشد تمایل به معاملات برای مصرف کنندگان اشاره کردند.

در اوایل ماه جاری، ما همچنین شاهد این مورد بودیم که چگونه AAPL می تواند به نقطه عطف بعدی خود، یعنی یک بازار ۲ تریلیون دلاری برسد. امیت داریانیانی، تحلیلگر Evercore ISI ، معتقد است اپل می تواند این اتفاق را طی چهار سال آینده رخ دهد. اما اگر حرکت اخیر بتواند پایدار بماند، ممکن است این اتفاق قبل از سال 2024 رخ دهد.

نظر شما درباره عملکرد سهام اپل چیست؟ فکر می کنید شرکت بعدی که به این مرحله برسد کدام برند باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حلالت مشتی

Milad7

سلطان 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)